1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 25 mei 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Post dit heugelijke nieuws dan in het 2012 topic! :p

    Als player switching gefixt is wordt pes inderdaad weer een grote stap beter. Maar om eerlijk te zijn vond ik dat penalty systeem in PES2011 fantastisch. Als ik miste dan wist ik iig waarom dat kwam, itt tot misses in 2010. Schoot ook vrijwel alles raak, soms lat of paal.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap het probleem ook niet, het mechanisme hierin was geweldig, alleen ha ik graag de camera achter mijzelf gehad.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh ja, dat is er hè? Op XBW kom ik eigenlijk alleen hier dus ik was het bestaan van dat topic vergeten :)
    Misschien zet ik het er later deze middag... effe geen tijd, maar jij mag het er ook plaatsen hoor ;)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het al ff gedaan :+
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ja alleen daar valt wat over te zeggen. Maar dit is ten minste bewust schieten. Hard of zacht... Dicht bij de paal en dus meer risico.
    In 2010 was het een hoek uitkiezen en hopen dat de keeper een andere hoek koos.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Juist, een penaly is al een gok, maar als je dan ook niet eens zelf goed kan bepalen waar je hem schiet houdt het snel op. Dit is het beste systeem dat ooit in een PES deel heeft gezeten. Ik kan zelf bepalen hoe en waar ik schiet en hoe hard.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel wat te makkelijk als je het doorhebt IMO. Die keepers liggen toch alleen op de grond dus al geef je een klein tikje naar rechts(of links) dan gaat ie heel lullig en zacht over hem heen.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Snapt het penaltysysteem nog steeds niet :emo:.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder of boven voor de richting, links of rechts voor de hoogte.
     
  10. christakoff

    christakoff Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    boehoe ik lig uit het toernooi :mad: Dyonko heeft me met 1-0 verslagen.

    Gelijkopgaande wedstrijd waarbij de gelukkigste heeft gewonnen. Allebei toch wel wat kansjes gehad waarbij Dyonko kon scoren uit een corner (pavlyuchenko). Daarna kreeg ik nog aardig wat mogelijkheden om gelijk te maken, maar mijn teampje was niet sterk genoeg. Dyonko succes verder in het toernooi. Volgende keer nieuwe kansen.
    Colombia viel niet tegen als team, maar denk dat ik toch meer kans gemaakt had met Zweden of Rusland ofzo..
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Omdat Digitaalgras eruit ligt zet ik het maar hier neer.

    Christakoff (Colombia) 0-1 Dyonko (Rusland)

    Was een leuke en gelijkopgaande wedstrijden waarin we beide goede kansen hadden maar ze wilden er niet ingaan. Uiteindelijk scoorde ik in de 60ste minuut uit een corner met Pavlyuchenko en daar bleef het dan ook bij. Christakoff was een sportieve verliezer en leverde een leuke pot. Als hij de volgende keer iets meer geluk heeft , zou hij de winnaar kunnen zijn.

    Had ik niet verwacht dit, was toch nummer 3 van poule B, voelt wel goed om dan te winnen van de #1 van A.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, Digitaalgras ligt er nog steeds uit. Ik hoop dat het snel weer goed is.
    Zolang Digitaalgras niet terug is hoop ik dan hier de overige resultaten te lezen.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een aantal heerlijke potjes gespeeld met een paar mooie goals. Blijft toch apart hoe vaak ik nog even de highlights check na de wedstrijd(tijdens de wedstrijd kijk ik ze nooit terug uit respect voor de tegenstander). Bij FIFA skipte ik altijd gelijk alles door.
     
  14. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Joma112(Uruguay) 3-2 Extince(Zuid Korea)

    Snik...ik lig ook uit het toernooi..
    ik heb gevochten maar mocht niet baten.
    De wedstrijd begon niet goed voor mij, Joma112 begon meteen al goed met tikken.
    Ik moest er echt inkomen en dat duurde gelukkig niet lang. We hadden nog niet eerder tegen elkaar gespeeld, dus ik wist ook niets van zijn spel. Uruguay kwam al snel op voorsprong door een goed uitgespeelde kans (iedere kans die Joma112 kreeg waren altijd wel goed opgezet). Ook dat nog, dacht ik, constante druk van Uruguay en ook nog eens achter staan. Uruguay was vaak op mijn helft en won ook nog eens vaak het duel. Ik probeerde zo snel mogelijk zijn 'moves' te doorzien, maar daar heb je aan 1 wedstrijd niet genoeg tijd voor. Het ging langzaam steeds iets beter en ik werd bij mijn uitbraken ook wat gevaarlijker. Dit leidde uiteindelijk dus in een 2-2...en dat had ik echt niet verwacht.
    In de laatste minuten hadden we het beiden zwaar en was het bere-spannend.

    VERLENGING!

    Ik wilde wat dooie zuid-koreanen wisselen, maar dat ging niet meer, mijn wissels waren op. Ik hoopte dat Uruguay ook hetzelfde probleem zou hebben. In de eerste helft scoorde helaas Uruguay zijn 3e goal. De tweede helft zou ik moeten scoren dus, maar het lukte me echt niet. Oke, in de laatste minuut had ik een flinke kans en moest ik scoren...maar hij ging vlak langs de paal en bleef het 3-2

    Ach, het zou niet reeel zijn geweest als ik gewonnen had, zeer zeker niet.
    Mooi spel van Joma112 en veel meer balbezit en kansen die er eigenlijk in hadden gemoeten. Wat zeg ik, we hebben daarna nog tegen elkaar gespeeld en ik heb alle wedstrijden verloren :mad:

    Ik denk wel dat hij het lastig had tegen me :)
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je hebt het goed gedaan hoor, want Joma is een zeer sterke speler.
    Ik zal de uitslagen noteren, want we kunnen helaas nog steeds niet op Digitaalgras. Ik vraag me af wat er aan de hand is...
     
  16. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, thanks Han voor de punten update

    zul je altijd zien, de site down als je hem harder nodig hebt dan normaal
    ach, we redden ons zo ook wel ff
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Digitaalgras is weer terug, dus daar kunnen de uitslagen weer ge-updated worden :)
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ga binnenkort (over twee weekjes) voor m'n broer Pro Evolution Soccer 2011 kopen, maar spelen er eigenlijk nog wel mensen online? Niet dat we hem daarvoor kopen, meer voor de leuk, om soms potjes tegen elkaar te spelen. Dan merken we weer hoe goed Pro Evolution Soccer is (of als het tegenvalt; hoe goed FIFA11 was). ;)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je maar de laatste system-update binnen haalt :) Dan is er online genoeg actie te vinden.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gaat dat niet automatisch dan?
     

Deel Deze Pagina