1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Een nieuw jaar, een nieuwe PES:

     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Das snel
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Elk jaar post ik het weer; Ik mis PES, ik hoop dat die idioten eindelijk wakker worden en met een goede PES komen zoals PES 4, 5 en 6 op de PS2. Hoe tof FIFA ook blijft, ik blijf PES missen. Elk jaar heb ik weer hoop, elk jaar verneuken ze het weer en elke jaar heb ik het gehad met ze.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit is wel heeeeeeeeel erg vroeg. 8)
     
  5. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op met jullie beloftes(die jullie niet waar gaan maken) voor dit jaar konami!
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  6. Evilminister

    Evilminister Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders maken ze is pes 5 of 6 in hd. Pes 6 heeft veel meer moves en speelt veel soepeler dan 2010 :{
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Mja, er is eigenlijk nog niks over bekent. Dus dit topic had ook wel over 2 maanden mogen komen.
     
  8. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAT !!! Wat lees ik ?!!!!!!

    "Some players in Europe have actually complained that the game’s tempo is too fast"
    Zeker stel bejaarden die hebben lopen klagen !! kom op zeg, het gras groeit nog sneller dan 't bewegen van de spelers.

    Nougoed, ik gisteren weer dat "voorzet geven, altijd raak" spel uit de vuilnisbak gehaald en in mn xbox gegooid en had eindelijk weer een leuke pot tegen een hollander.
    kan dat ? ja dat kan.

    ...maar, toen ik voor stond met 1-0 en de keeper een schot tegenhield, gingen direct al mijn verdedigers naar de keeper toe..uit voorzorg ofzo, want stel dattie hem alsnog loslaat.
    en ja! dat loslaten deed de keeper...en dan komt de bal 'natuurlijk' tegen een0 verdediger aan...tegen z'n schenen...en toen ging die er alsnog in :mad:
    Dat zijn dezelfde schenen die de bal altijd alsnog over de zijlijn helpen als de bal ook maar eventjes er tegenaan komen...

    Wel mooi, nu kan ik inmiddels al vanaf de bank de dvd in de vuilnisbak gooien, via het koffiezetapparaat :)

    maar, vanavond haal ik m er vast weer uit, want fifa komt uit principe nog niet in mn xbox
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel PES2010 nog steeds met plezier, i.t.t. 2009 en 2008. Hopelijk betere animaties, veel bug fixes, betere keepers. De snelheid is goed zo, alleen moet de balans tussen snelle spelers en verdedigers veel beter!
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dit topic kan beter lekker gesloten worden. Er is nog helemaal niets bekend over PES 2011.

    Nu krijg je weer mensen die PES 2010 gaan bashen in dit topic. Resultaat: vervuild topic na 2 posts. Straks komt Bertjesim hier ook vertellen over zijn ervaringen met PES 2010...... Dan ga ik weer reageren en is er weer ruzie in de tent in een topic van een game waar nog helemaal niets over bekend is en pas over een maand of 9 uitkomt. De hele discussie gaat dan over PES 2010, daar is dus al een topic over.

    Gewoon lekker sluiten lijkt me.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zolang PES geen betere live (online) ondersteuning en features heeft dan Fifa gaan ze de strijd niet winnen.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Konami moet lekker stoppen met een volwaardige PES te maken.

    License gewoon 3-4 competities, zorg dat alle teams uit die competities er fantastisch uit zien, en flikker die game gewoon op Marketplace als een arcadegame voor 1200-1600 puntjes, met goede online. Op die manier kun je alles richten op de zaken die er toe doen, zoals gameplay, online, en die paar competities waarmee we spelen.


    Ik heb er echt geen vertrouwen meer in dat Konami nog een fatsoenlijke PES kan afleveren, als ze op deze manier steeds maar voortborduren op de fouten uit het recente verleden.
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    Jup zo denk ik er ook over,een beetje belachelijk om te praten over een game die pas in November 2010 komt en waar nog niks van bekend is.
     
  15. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is jullie mening. En die mag je hebben. Neemt niet weg dat de eerste details dus door Famitsu gemeld zijn. Ik had ze ook in het PES 2010 topic kunnen posten, maar dan hadden jullie ook gepiept. Kortom, wil je er nog niets over horen/lezen check deze draad dan pas weer in juli ofzo. You'll get the point! ;)
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Iedereen wil er graag wat over weten, maar de kans dat er de eerste komende maanden flink veel info vrij komt is nihil. Dit topic wordt dus een slowchat/nutteloze PES (2010) discussie.
     
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, wat ben jij een pannenkoek aan het worden zeg.
     
  18. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Please laat er een nieuwe NEXT-GEN pes komen..
    Met pijn in mijn hart (speelde het sinds PES2 en introduceerde het tot vervelens toe in de vriendenkring) kruip ik nu achter mn xbox met op het scherm de letters FIFA 10

    Kom op Konami!
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Konami zou de strijd met Fifa gewoon lekker links moeten laten liggen. Die concurrentie moeten ze niet meer willen aangaan. Dat gevecht is verloren.

    Ik wil hier eigenlijk mee zeggen dat het misschien beter is om meer ontwikkelingstijd te gebruiken. Breng een nieuwe PES uit over 2 jaar, breek de oude PES/WE helemaal af en begin opnieuw.

    Gaan ze waarschijnlijk niet doen, want ze willen de concurrentie aangaan met Fifa. It's all about the money, een jaar geen PES is een jaar een stuk minder inkomsten natuurlijk.
     
  20. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    20 potjes online met NAC, en dan krijg je als tegenstanders:

    6 keer man u
    8 keer barca
    1 keer brazilie
    2 keer chelsea
    1 keer Marseille
    1 keer ac milan
    1 keer inter


    Dat is toch vreselijk? En dan ben je nog steeds beter in bijna alle potjes, maar je wordt van alle kanten in je reet geneukt.

    Als pes 2011 echt een fantastische game wordt, en ook nog eens vlekkeloos online speelt, wat iedereen hoopt natuurlijk, maar er veranderd niks aan die online modus, dan wordt de online ervaring nog steeds kut.

    Is het nu echt zoveel gevraagd om 1 lobby te maken voor small clubs?

    Echt een vereiste voor pes 2011.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina