1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Het ging hier om de grafische presentatie. Qua graphics was PES gewoon nummer 1. Daar is vriend en vijand het over eens. Daar doelt men op.

Vage dingen kan ook komen doordat het een Google vertaling is van een origineel Spaanstalige preview!!!

2. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Eens, maar ik maak mij op voor een grootse comeback van PES. 1 juni staat in mijn agenda. Dan hebben we al een goede indicatie van wat komen gaat.

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft dat vage screenshot nu eigenlijk gelekt? Of is dat onbekend?

Want wenb kwam er mee, en ik vind het voor een vaag gsm fotootje net iets te gelikt.

Precies recht, op het goede moment. Het lijkt net of dat screenshot gewoon bewust zo gemaakt is door konami zelf.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand snel en stiekum zo een foto maakt, met een mobieltje. En als ie dat wel kan, waarom is de foto dan zo vaag?

Wat denken jullie?

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat de persoon in kwestie ( die met veel anderen van de media bij Konami was uitgenodigd ) een screenshot van het hele scherm heeft gemaakt en dit detail eruit gehaald heeft. Dat mocht helemaal niet, maar hij deed het daarom met een detail van een heel screenshot. Zoiets zal het wel zijn.

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zou kunnen hoor.

Maar hij is al weer verwijderd. ''Not representative for pes 2011''.

dus die screenshothype kunnen we weer overboord gooien. Haha, wat een verhaal is het aan het worden he? ;-)

Op naar 1 juni!!

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuwd wat voor een screenshots we krijgen ;D

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ze ontkennen dus niet dat het plaatje van PES 2011 komt! Ze vonden de kwaliteit alleen te slecht. Ja daar kan ik inkomen :D Voor mij is belangrijk dat de houding van Messi beter was dan van de bestaande animaties uit PES 2010 en dat wel bewezen is dat manual control erin zit, gezien de powerbar. Dat de kwaliteit te wensen overlaat, ligt aan het gebruikte mobieltje en het geknoei later met het plaatje.

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, die houding. Nou ik zie er niks aan. DIe houding is ook te vinden in pes 3 volgens mij.

Maar misschien ligt het aan mij.

Kan je mij eens uitleggen dan Han, waar het vershil zit tussen de volgende 2 screens?

pes 2011

http://winningelevenblog.com/files/2010/05/shot.jpg

en pes 3

http://www.deafgamers.com/04screenshots_a/pes4pic3.jpg

Uiteraard zitten de armen net iets anders, en zijn de grafix wat mooier. Maar waarin zit nu dat verschil in houding?

Als je de grafix mooi maakt van pes 3, dan zie je toch amper verschil?

Of ben ik blind en zie ik iets over het hoofd?

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Foot-planting bijvoorbeeld. Kijk in het PES 2011 plaatje en kijk hoe zijn standbeen-voet echt contact maakt met het gras. In het plaatje van PES 3 zie je de voeten niet goed contact maken met het gras.
    Kijk verder naar de houding van de heup bij de schutter. Bij Messi ziet het er vloeiender uit en bij het PES 3 plaatje lijkt het schiet-been wel met een schroefdraad aan de heup te zitten ;)

Dat zijn zo een paar voorbeelden die me te binnen schieten...

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik zie het verschil ook niet. Is volgens mij gewoon dezelfde graphische engine en alles. Snap die fifa-hype ook niet.

Fifa 98

Fifa 10

Houding van de spelers is exact hetzelfde en de graphics verbeteringen zijn ook marginaal als je het mij vraagt. Kunnen net zo goed geen nieuwe voetbalgames meer uitbrengen *)

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    We hadden het toch over PES? :confused:

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Sorry, was even in een jolige bui. Wat ik ermee bedoelde te zeggen dat ik het er niet mee eens ben dat er weinig verschil tussen die 2 plaatjes ( PES 3 en nieuwe PES) zit, kwa houding dan. Aan de andere kant zijn de verschillen/verbeteringen tussen opvolgende jaren vaak miniem. Ondanks dat ik het niet kan laten elk jaar een nieuwe PES te kopen zou het misschien verstandiger zijn om de twee jaar een voetbalspel te kopen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Gister kwamen er toevallig weer een paar gasten over de vloer, oude PES gedienden maar inmiddels frontiers van FIFA.
    Maarja, we zaten dus PES2010 te spelen, maar het gaat echt gewoon te snel.
    Toen hebben we maar eventjes PES2008 erin gegooid, VEEEEL beter was dat.
    Terwijl ik 2008 al minder vond.

Uiteindelijk zijn we geëindigd met FIFA Worldcup 10 demo =(..

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2010 is anders vele malen trager dan PES 2008, wat echt de slechtste in de serie was?!

Jeeej, de spider chart is weer terug :D

Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    In 2008 konden we tenminste scoren, in 2010 werd alles 0-0..

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wtf... haha. Dat is altijd de kracht van PES geweest, waar je moest werken voor een doelpunt, een opening moest vinden in de verdediging. Waar het lange tijd 0-0 kon staan en waar de 1-0 voor een heerlijk gevoel zorgde of juist voor een kut gevoel. Dat gevoel hebben ze bij PES 2010 een beetje terug weten te brengen. Toch kan het niet tippen aan old-gen PES.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Naja, bij oude PES was het altijd de beste die won. Bij 2010 heb ik dat totaal niet.
    Ik zeg ook nergens dat het 5-2 moet worden, maar als er 4 wedstrijden op rij eindigen in 0-0 of 0-1..

18. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Dit is juist een positief punt.

19. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    positief ? mwoa...misschien wel realistisch, maar leuk niet !

werd gisteren weer moe van die shitgoals die ik tegen krijg...

ik ga voor de mooie goals (lange afstand, 1-2 tjes, stifjes etc..)
    en krijg echt vaak complimenten van de tegenstander als het lukt

...maar kort daarna komt er een corner of laat de keeper de bal los.. en staat die tegenstander gewoon gelijk of zelfs voor! zuchtttt...

gisteren ook wederom verloren, echt zooo onterecht, maar dan hoor je een stemmetje op de achtergrond van m'n vriendin

"het gaat er toch ook om wie er wint ?niet om hoe ? "

GRRRRRRRRR AAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaahhh!.......

geen zorgen, haar andere oog doet het nog prima

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is echt stukken beter dan van die achterlijke korfbaluitslagen die je met FIFA-clubs vaak hebt. EA had namelijk in haar oneindige wijsheid besloten dat de verdedigers die cpu-gestuurd worden, de gemiddelde waarde van rond de 55 ( uit 100 ) moesten hebben. Daardoor is de verdediging altijd veel zwakker dan de aanval en krijg je steeds van die scores als 5-4, 4-3 enzovoorts.
    Dan kan je veel beter 0-0 en 1-0 hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina