1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dus .. is de conclusie bij de echte pesfan! het is goed ... maar nog niet goed genoeg van wat we tot nu toe gezien hebben?

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    We hebben nog niks gezien...
    *zucht*

En al zien we wat, volgens mij weegt zelf spelen vele malen zwaarder.

Daarnaast dien je PES altijd een paar dagen te spelen en zoals ik het nu lees is dat bij deze ook weer het geval, easy to learn, hard to master and enjoy. Zoals echte PES fans het graag zien!

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Tja, dat soort lui heb je idd helaas. Die zuigen en slijmen gewoon voortdurend over hoe fantastisch een bepaalde game/serie is, zodat ze maar die voorkeurspositie blijven houden door de makers waardoor ze uitgenodigd worden voor dit soort uitstapjes, en waardoor de rest van die community jaloers op ze is...

Ik kan daar zelf ook niet goed tegen. Je moet gewoon kunnen zeggen wat er goed is, en wat nog beter kan (moet), zonder dat men het meteen als een'aanval' ziet.

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Adam cs. waren niet uitgenodigd voor dit uitstapje naar Tokio.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, journalisten van grote bladen/websites waren uitgenodigd, zoals IGN, Eurogamer & PS3M. Sommige PES fans, Sommige Fifa fans. Dus ik snap al dat gezever hierboven ook niet.

WENB is een goede informatie bron en de betere PES community die er is, al worden er natuurlijk veel zaken overdreven.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Mijn grootste bezwaar tegen WENB is dat Adam zich in de loop van de tijd steeds meer als een dictatortje is gaan gedragen. Iets teveel kritiek aan zijn adres of een negatieve opmerking richting PES en je loopt kans te worden gebanned. Verder is hij niet altijd eerlijk. Hij heeft in het verleden té regelmatig verkeerde info gegeven om PES er mooier uit te laten zien dan het is.
    Hij had achtergrond info van Konami dat bepaalde zaken niet juist waren, maar hij bleef het tegendeel beweren. Denk dan aan de response-tijden van PES 2010 of de bewering dat on-line lag-vrij was.

Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je zo een idioot als Adam nog gaat verdedigen kw, daar snap ik niks van.

Lees je dat forum wel? Echt elke dag scheldt ie mensen uit, dreigt met een ban, en ga maar door. Momenteel zijn er al best veel mensen die daar wat van zeggen. Nou, die bant ie dan toch ook ff, no problem. Ook gasten die al jaren forum member zijn. Die al die tijd zijn hielen hebben gelikt en zijn leugens hebben geslikt. Die zeggen nu zelfs dat het een beetje te ver gaat. Hop!! Dreigen met een ban, nog even vergezellen met een provocatie. Hoe vaak hij wel niet ''grow up'' tegen iemand heeft gezegd, het is lachwekkend.

Jongen die gast spoort niet, hij kan niet tegen kritiek, hij is kinderachtig en regeert zijn forum als een ware dictator.

Gelukkig zijn er steeds meer mensen die dat niet meer pikken. Want die gast met zijn volgelingen doen pes meer kwaad dan goed.

Jammer dat Konami hem hierover niet op zijn vingers tikt. Zo een walgelijke kwal zou van mij in ieder geval geen nieuws meer krijgen.

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Het is geen officieel PES-forum toch, dus waarom zou Konami zich ermee gaan bemoeien?

Zou beter zijn als andere fans gewoon voor een alternatieve website en forum zouden zorgen, zonder vervelende modjes die dictatortje spelen.

9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet officieel, maar zij krijgen wel vaak nieuws als eerste. En hebben regelmatig contact. Ik zou als game ontwikkelaar niks te maken willen hebben met een site waar een beetje een 1930-1940 sfeertje hangt.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben het helemaal met je eens :)

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, tsja, je bent niet de enige, ;-). Op pesgaming was er ook al een topic over. Maar goed, laten wij erover op houden (ik ben begonnen, ik weet het). En laat ons kritisch maar vol hoop en verwachting naar de nieuwe pes uit kijken.

Ik las dat we de snelheid kunnen aan passen.

Default is dan 0, en dan kan je naar 1 of 2 gaan om te versnellen, en naar min 1 en min 2 om de gameplay te vertragen.

Zeer interressant natuurlijk. Daar wil ik meer van weten, voornamelijk of dat we dit online ook kunnen in stellen, dat zou tof zijn.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kon dit in de oudere PES ook altijd, nummertje 3/4 ? Anyway, ik verdedig die gozer niet. Lees het forum enkel maar omdat SteveM & Jon daar nog wel eens willen posten, en dat is nou wel interessant ;)

Enige wat ik begrijp aan Adam is dat hij kwaad is op veel gasten die lopen te zeiken over de netten. Nu heeft Eurogamer als verbeterpuntje dat aan Konami doorgegeven, omdat er zoveel response was over netten, NETTEN ?!?! WTF!

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Die netten in Pro zijn anders wel ideaal, een beetje elastisch lijkt het soms.\
    Maar ik kan me voorstellen dat we in andere dingen geïnteresseerd zijn.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, maar sommige mensen hebben echt een netten fetish, mij interesseert het geen hol!

Zijn er al scans van de PSM?

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Snap ook wel dat er belangrijkere dingen zijn dan netten. Maar kom op die netten in pes vind ik echt lelijk. Zou mooi zijn, en niet eens veel moeite, om de netten gelijkend te maken zoals in de echte stadia.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    [yt]eFv3kelbjRk[/yt]

17. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Gaaf filmpje met exclusieve gameplay fragmenten. Ziet er prima uit moet ik zeggen. _O_

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hier werd ik ook weer een beetje warm van. Hopen dat ze het weer wat wordt :)

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lol @ Japans Engels ;d

Ziet er goed uit, vooral dat IK is goed geimplementeerd! Ben echt benieuwd wanneer we zelf aan de slag kunnen...

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Midden oktober, zoals gebruikelijk, denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina