1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat wordt alleen nog maar minder nu hij ook de Fifa Soccer blog overneemt! Anyway, ben benieuwd naar de gameplay :D
     
  2. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog wat info:

    Oftewel een video 720p om 20.00 uur (7pm UK) vanavond met Portugal en Ivoorkust er in. Maar vermoedelijk ook Brazilie en Argentinië.
     
  3. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk nog steeds Brazilie-Noord-Korea.
     
  4. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    DUURT LANG!
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7

    Yeah...dat is freedom of play. Ziet er puik uit zo. Animaties ook vele malen beter.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    :eek: ziek! Al zien de duels er nog wel gaar uit. En heel leuk dat de competitie van Brazilië erin zit, maar als een competitie van Engeland, Spanje en Italië niet een volledige licentie hebben kunnen ze lekker opflikkeren met die Braziliaanse shit. :+
     
  7. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Die trucjes van Nani zagen er nog wel echt houterig uit hoor. Ik ben hier niet echt van onder de indruk...
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben wel onder de indruk van wat ze hier laten zien. Konami laat duidelijke zien dat ze nieuwe (betere) animaties gebruiken e.d. Ik heb er wel vertrouwen in zo :)
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ziet er lekker uit, maar waarom moet dat trukje van Ronaldo er nou in op 1:25
     
  10. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ook. Vooral de vrijheid van de bal bij de passes zag er goed uit. Ook die animaties rondom de goal van Duitsland tegen Nederland. Stekelenburg ook netjes naar de grond.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Oooooo EINDELIJK!
    GRUWELIJK!
    HIER HEB IK MIJN HELE LEVEN OP GEWACHT!! _O__O__O_
    PES heeft de licentie van... de Copa Liberatores :emo:

    Verder, erg vet filmpje hoor! Lijkt bijna niet gescript, knappe prestatie. Kan niet wachten!
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha Kijk die Tevez schudden. Opvallend dat Van Der Wiel ook nog effe erin voorkomt, wat een rijzende ster van die jongen:+
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zit iedereen nou te zeiken op die licenties?! Daar kan Konami heel erg weinig meer aan doen, aangezien EA alle top licenties gekocht heeft en je daar moeilijk meer tussen kan komen.

    Filmpje is ontzettend bruut, fysiek ziet het er ook een stuk beter uit en is gelukkig niet te overdreven!
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Konami komt met een filmpje waarin ze doen alsof ze de competitie der competities heeft binnen gesleept. Niemand zit daarop te wachten. Laten ze zich maar lekker bezig houden met de gameplay en online werk :)
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Tof filmpje! Zal het dan eindelijk eens zover zijn dat we weer kunnen gaan genieten van een PES deel! :eek:
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoop dat het dribbelen en dat kappen en draaien niet meer zo houterig is. Want zie ze alleen maar ballen passen in het filmpje :p. Ziet er wel mooi uit!
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Een geintje mag je tegenwoordig zeker ook niet meer maken in dit topic?
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    oei glimmende spelers (net als bij fifa!)
    (nep) truukjes (gaat te snel)

    Maar verder vind ik alles er itief uit zien en redelijk soepel bewegen. zeker de beenbewegingssnelheid is aardig netjes / realistish
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben erg benieuwd naar de volledige versie.
    Het filmpje vind ik er ook wel gaaf uitzien...
    Ten slotte voor het laatst PES 6 gespeeld, en toen overgestapt naar Fifa. Vind wel die pass en schiet snelheid balkje om de spelers er echt niet mooi en er zelfs storend uitzien. Kun je wel uitzetten neem ik aan.
     
  20. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Eerste indruk is zeer positief.. als je die vrijheid ziet van passen en schieten, echt geweldig. Over de fysieke duels kan ik nog weinig oordelen want die komen nog niet voor in de broadcast view, alleen in closup.. dit moet je aanvoelen.. hopelijk niet houterig.

    :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina