1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Inderdaad, voetballers spelen pes. Gamers spelen fifa. :p

    Maar wat ze er echt uit moeten halen paar bugs:
    Doorgebroken speler 9 v.d. 10 is geel.
    Maar haal je iemand onderuit op de helft van de tegenstander is het meteen rood.

    Daar erger ik me soms wel aan!
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Lol en slidings van achteren zijn in het echt gewoon 9 van de 10 keer overtredingen.. Hoe vaak ik hier niet vol van achteren wordt neergekickt en de scheids doet niks.. Word ik schijtziek van!
     
  3. Gi-Joe

    Gi-Joe Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nog maar te zwijgen van de animatie die vaak opduikt als je iemand van voren tackelt.. Tegen alle natuurwetten in valt diegene naar achteren |:-

    Maar ik heb goede hoop dat de animaties dit jaar van een heel ander niveau zijn :thumbs:
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik ben het met je eens over dat messi gedeelte een cheatende AI. Hier word ik echt stront en stront ziek van. Zo erg dat ik pes2009 verkocht heb en pes2010 niet eens gehaald heb. Ik werd er chagrijnig van ipv dat ik plezier had.
    Maar deze AI cheats zaten er al in sinds ik pes4 online speelde op de pc. Ik riep het toen ook, maar ik werd voor gek verklaard op de meeste fora. Echter sinds de next gen versies zijn de AI cheats steeds duidelijker geworden en is het nu algemeen bekend, godzijdank.

    Ik snap ook niet waarom konami dit erin stopt. Zonder die cheats zou pes echt geweldig zijn en veel meer onvoorspelbare momenten kennen. Door die cheats voelt alles zo scripted en kan je bij veel spelsituaties al voorspellen wat er gaat gebeuren.
    Ik hoop met alles wat ik heb dat het er niet meer in zit. Oh wat zullen we dan een mooie pes krijgen. :)
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Laat het maar snel 8 juli zijn. Daar kunnen we wat mee.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoezo 8 juli?
     
  8. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Zo positief zijn ze afgelopen jaren echt niet geweest.

    Ik kan niet wachten. PES FTW!
     
  9. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Volgens mij start dan Gamescom.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat is in augustus. Ik ga elk jaar daar naartoe. Dit jaar ga ik ook. Ben benieuwd.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Net die preview gelezen, klinkt tof! Lijkt erop alsof we weer van voren moeten beginnen, lekker weer leren om PES te spelen.
    En de Master League wordt ook weer gruwelijk!
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    neem jij dan even je cameraatje mee!:)
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    PES 2011..snel aub. PES is toch altijd de game die ik elke dag speel. Mijn neef is helemaal FIFA gek en ik ben vaak bij hem om een potje te doen maar toch ik raak niet enthousiast van de game. Iedereen z'n voetbalgame hoor en heb ook vaak fifa een kans gegeven maar toch val ik terug op PES, voor mij gewoon DE voetbalgame. Het nieuws tot nu toe over PES 2011 kan mij bekoren. Zou de Copa Libertadores een op zich zelf staande modus zijn? time will tell. Tot die tijd speel ik nog wel PES 2010
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik veronderstel dat Copa Libertadores gewoon via Cup mode te spelen zal zijn. Is ook logisch, aangezien ze niet de hele Zuid-Amerikaanse competitie erin gaan gooien :+.
     
  15. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, weer positief. Ik heb eigenlijk nog geen negatieve preview gezien :)
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wacht maar tot ik weer terug ben uit Duitsland. Heb je overigens behoefte aan een preview over PES 2011 voor digitaalgras.nl? Ik geloof dat ik dat 2 jaar terug eens heb gedaan toch Han?
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben zeer geïnteresseerd Cyrax, jouw previews munten namelijk altijd uit door inzichten van de hardcore-speler en die worden altijd met speciale aandacht gelezen op Digitaalgras. Hier ook trouwens, denk ik. :)
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Inderdaad, ik zou zo'n preview graag lezen van iemand als jou Cyrax! ;)
    Nu even die videogamer preview lezen.
    Klinkt allemaal weer lekker dit, ik ben er helemaal klaar voor :p.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :D Je vergeet te melden dat mijn previews tevens altijd uitmunten vanwege de humor ;) Niet alleen mijn professionele blik op het spelleke doet de concurrentie verbleken.

    Hier hebben ze al geweldige (p)reviewers. Ik weet zeker dat Jows weer wat prachtigs over PES zal gaan schrijven. Ik hoor trouwens nooit meer wat van hem, zit ie hier nog weleens?


    Ik zal na Duitsland de preview bij je inleveren Han. Met een beetje mazzel mag ik van Konami weer wat langer spelen :)

    Het lijkt me erg leuk om weer eens positief te kunnen schrijven over een nieuw PES deel.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina