1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees liever een preview van 360man, maar...... elke preview is meegenomen natuurlijk. En We kunnen cyrax ook van alles vragen als hij in Duitsland is geweest.


    Is het misschien een idee om aan jou, Cyrax wat ''opdrachtjes'' mee te geven die je moet gaan testen in Duitsland? Of wellicht wil je gewoon clean erin gaan en maar zien wat je voorgeschoteld krijgt?
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga er nooit clean in. Meestal weet ik voordat ik ga welke nieuwe features er in behoren te zitten en die probeer ik dan altijd even uit te testen. Ik probeer altijd van tevoren op te schrijven wat ik wil gaan testen.

    Aangezien je vaak tegen vreemden speelt daar vinden die het niet altijd even gezellig als ik weer op pauze druk of 10 minuten bezig ben met mijn formations en tactics ;) Gelukkig ben ik vrij groot en breed dus kan ik het altijd weer maken daar.

    Opdrachten zijn altijd welkom, ik verlies overigens bijna altijd de wedstrijden daar omdat ik meer aan het testen ben dan dat ik echt probeer te winnen. Hoe voelt het schieten, op welke manieren kan ik nu passen en wat zijn de verschillen, dat soort dingen. Ik let op de looplijnen van mijn medespelers, of de AI nog steeds probeert mij ongevraagd te helpen, eigenlijk probeer ik alle ergenissen van mijzelf en anderen even snel te testen. Het is lastig in die drukte en de relatieve korte potjes die je kunt spelen.

    Heb jij eigenlijk weleens een preview van mij gelezen?
     
  3. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten Cyrax. Ik weet alleen wel dat jij het nooit met mij eens bent, en als ik 360man zijn berichten lees, dan is het net of het mijn berichten zijn, ;-). Wij liggen bijna op 1 lijn.

    Heb je nog een actieve link van een review van pes 2009 of 2010 van jou?

    Die zal ik dan eerst lezen en wat opdrachtjes willen mee geven. Bv dingen zoals:

    - gaan er nog lichaamsdelen en of de bal door elkaar heen?
    - hoe zijn de ingooisituaties, wat kan je allemaal doen?
    - als je een diepe bal geeft, en je rent erop af, past de snelheid van het rennen zichzelf aan? of mag ik dat eindelijk eens zelf doen?
    - is dat manual passen met L2 ook echt 100% manual of toch nog gescript?
    - als je een topteam tegen een kneuzenteam speelt, is de scheids dan eerlijk? (zal in Duitsland denk ik niet getest kunnen worden omdat er waarschijnlijk alleen topteams in de demo zitten)


    Maar goed, ik wacht ff je linkje af.

    ----------

    Ik heb me ook eens aangemeld bij twitter. En wat tweets aan Jon Murphy gesteld. Want zoveel previews, maar de vragen waar ik al jaren mee zit, die worden maar niet gesteld. (of is het: niet beantwoord?) Alleen ik snap er nog niks van. ALs ik Jon volg, dan zie ik alleen zijn antwoorden. Ik dacht dat het ook mogelijk moet zijn, om EN zijn tweets te lezen, maar ook ONZE vragen aan hem.

    Kan dat ergens? Want ik weet nu niet of dat mijn tweets ''aan zijn gekomen''.

    bvd
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zal aan Han vragen of hij het linkje even aan mij doorstuurt. Digitaalgras is vernieuwd en ik het oude gedeelte kan ik niet terugvinden, gaat goedkomen.

    Die eerste vraag kan ik zo ook al voor je beantwoorden trouwens. Ja, er gaan nog steeds lichaamsdelen en/of de bal door elkaar heen. Ik weet alleen niet met welke frequentie.

    Ik zal iig een lijst gaan opmaken voor als mensen specifieke vragen hebben. Ik kan niet bij voorbaat al beloven dat ik ook alles kan testen.
     
  5. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat wacht ik even rustig af.

    Die lichaamsdelen is wel erg jammer. Maar als de bal wel gewoon eerlijk zijn baan volgt dan is het minder erg.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het moet ergens HIER staan. Ik vind het teveel om 70 bladzijden door te kijken, dankuwel :D
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Neen,

    Het stond op de frontpage toch?
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De frontpage is helemaal veranderd... sorry.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Belachelijk 8)
     
  10. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nouja, het is niet anders. Bedankt voor jullie inzet heren. ;-)
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Heeft er iemand van jullie nog echte verfrissende nieuw informatie! Ik snak een beetje naar deze game!

    Er is inderdaad veel positieviteit rond deze game.
    Is op de E3 alleen maar dat filmpje getoont?
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ook speelsessies behind closed doors :p

    Hier nog wat filmpjes van de tokyo toer, de presentatie van Seabass, weet niet of die al voorbij is gekomen?

     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het verduidelijkt aardig wat dingen en dat maakt deze links heel interessant, al is de vertaling moeizaam en het scherm waarop ze het laten zien niet duidelijk van waar dit filmpje is gemaakt.
    Wat je onder meer kan zien is een punt waar nog geen duidelijkheid over was, namelijk dat schieten ook (semi- ) manual is, gezien de manual gauge-bar die verschijnt als je gaat schieten.

    De moeite waard om de filmpjes te bekijken.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Absoluut er zit veel info in!
    Ik ga even lekker kijken!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het net zo speelt als het eruit ziet, dan hebben we een winnaar. Wat denken jullie?

    Godver, begin ik toch nog langszaam besmet te geraken met het jaarlijkse peshypevirus, ;-).
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Wat me wel op viel is dat het leek of elke keer als er een pass werd gegeven de ontvangende speler automatische naar de goede plek liep. Misschien dat de man met de controller dat deed, maar het leek net of dat niet manual/vrij was.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij die filmpjes? Dat is allemaal voor gespeeld, aangezien het gewoon een video is die ze afspelen.

    Voor mij de beste verandering is het passen naar een bepaalde voet, eindelijk kan je iemand aanspelen aan zijn goede voet! Aangezien het bij PES wel veel uitmaakt met welke voet hij schiet/passed (of je moet een tweebenige speler hebben ;))
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jo, ik leef nog steeds hoor, ik volg het nieuws over FIFA en PES rustig op de achtergrond. Ik heb het zo druk met mijn eigen bedrijfje, dat ik weinig tijd meer heb om reviews te schrijven (iets wat ik wel heel erg jammer vindt). Dus die eer is dit jaar voor een ander (tenzij Mirik mij expliciet vraagt een review van PES te schrijven, maar daar ga ik niet vanuit). Voor PES maak ik nog wel een uitzondering natuurlijk :D

    :D
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina