1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben het met je eens; als ze nu weer komen met argumenten over oudere builds dan kan dat geen excuus meer zijn. Het spel moet nu goed genoeg zijn om ook als eventuele oudere build een grote verbetering te zijn.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk wel dat er op gamescom te weinig tijd is om aan het passen te wennen, dat lees je in iedere preview wel dat het toch enige tijd nodig heeft om er mee om te gaan.

    Ben benieuwd hoe dat uitpakt bij een korte game sessie.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Daarmee moet je rekening houden bij de beoordeling.
    Precies zoals Cyrax zei:
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik zal de demo wel gaan spelen op de Gamescom beurs, nog een maandje :p
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat denk ik ook, maar ik denk dat ik wel ervaring genoeg heb ondertussen met PES om iig de potentie te kunnen zien. Ook al kan ik natuurlijk nooit in een paar potjes van 5 minuten het passingsysteem onder de knie krijgen.

    Maar goed, we zullen het wel zien.
     
  6. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    juist hij begrijpt mij
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Bundesliga en EPL zijn niet gelicentieerd in 2011, omdat EA de rechten nog steeds van de leagues(!) heeft, dit wil echter niet zeggen dat er geen teams gelicentieerd zijn ... ;)

    Hints:
    Quote van Adam

    Quotes van GiG Asim
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ach van mij hoeven de Bundesliga niet gelicenseerd te zijn. Als de namen kloppen, en de slots available zijn, pas je zo alles zelf aan. Shirtjes, etc. Komt goed :p.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die Adam is net een klein kind; hij heeft een geheimpje gehoord en hij mag het niet doorvertellen. Vervolgens vertelt hij het toch door, maar op een iets andere manier :lol:
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, ook wat je af en toe op dat forum leest als iemand maar ook ietsie pietsie kritiek heeft ergens op, wordt meteen afgebrand etc.

    Te kansloos voor woorden.

    Die hints hoeven van mij ook niet, maar het zou wel leuk zijn als we duidelijkheid kregen over data van officiele aankondigingen :)
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Daar is inderdaad wat onduidelijkheid over. Ook over de release-datum. Sommigen zeggen dat het spel op de gebruikelijke tijd uitkomt, half oktober, en weer anderen menen te weten dat het spel dit keer begin oktober uitkomt... afwachten maar.
     
  12. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    release-datum is idd nog niet bekend er staar bijna op elke site dat het 3e kwartaal komt ik betwijfel het ik w8 gwn op de GC
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou... derde kwartaal loopt t/m september en dat lijkt me een beetje optimistisch. Ik ging uit van een release begin oktober i.p.v. het gebruikelijke midden oktober. Op de website van Konami gaan ze met een nog rekbaarder begrip te werk; daar hebben ze het over 'het eind van het jaar'.
    http://de.games.konami-europe.com/news.do?idNews=647

    Ik denk dat je moet denken aan het laatste kwartaal, niet het derde kwartaal.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Van Jon Murphy's twitter:
    Goed te lezen, al houd je, gezien de vorige jaren, altijd wat twijfel als het over on-line gaat...
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn eerste game is denk ik met Lazio. Lekker een ML beginnen en wat zuid amerikanen kopen. Lazio is overigens ook het favoriete team van Seabass, leuk detail.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    ML is het leukst met default players.. Stremer, Cardozo, Gutierrez. Wie kent ze niet :D.
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik begin ook altijd met die default players!
    Altijd tof om te zien hoe je van een tergend slecht team iets moois weet te bouwen.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Vooral leuk met het individualisme van PES.. Als je een goede speler wegkaapt ergens merk je ook echt dat het een verbetering van je team is. Met het nieuwe pass systeem loont het nog meer.
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is er eigenlijk al wat bekend over de release datum, gewoon weer good old oktober?
    Uit de startpost haal ik namelijk bijzonder weinig informatie vandaan. 8)
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja daar ging het laatst nog over, waarschijnlijk gewoon oktober ja, misschien ietsjes eerder (begin oktober).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina