1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    De voordeelregel & de weersomstandigheden in 5 mis ik ook nog iedere dag ;(

    De keepers zijn sowieso al gefixxed, dat is bekend geworden na het spelen van de preview code. De scheidsrechters zijn nog niet helemaal zoals het wezen moet.
     
  2. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo'n onderschat iets in voetbalgames.. hoop echt dat dit eens goed wordt uitgewerkt met slijtages van pitches.. slidingstrepen.. blubber voor de goal met scrimmages.:eek:
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ziet er best leuk uit, beginscherm is erg mooi! Ook leuk met die speler (Kuijt), dat scherm, is ook mooi! Alleen vraag ik me wel af waarom Kuijt er staat, niet dé aanvoerder, of dé speler van het team of wat dan ook. Wel dé typische hollander, met blonde krullen. Maarja.

    Gameplay ziet er ook wel mooi uit, maar 't dribbelen ziet er wel uit super stroef uit. Gaan zowel FIFA als PES kopen dit jaar, maar qua dribblen denk ik dat FIFA toch lekkerder (soepeler) is met die 360 graden dribbling.

    Ziet er goed uit!
     
  5. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat die spelers gewoon willekeurig worden gekozen. Of ze vinden Kuyt gewoon erg goed :lol: De journalisten die dit hebben gespeeld, speelde ook nog een versie die nog in devolopement was. Als ik het goed heb zit er in PES 2011 namelijk ook 360 graden dribbelen. Nou ja, hopen voor het beste.
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hey HanTerp, daar zijn we weer.

    Na een 2 x te hebben geskipped (pes2008 en pes2009 erg ruk) vond ik pes2010 wel redelijk (nog steeds niet het oude niveau, maar wel beter dan fifa nog steeds), maar de previews van pes2011 doen de hartjes ons verstokte pes-fans (PS1 en PS2 tijdperk) toch sneller kloppen, niet?

    Wat bedoel je eigenlijk een paar posts terug met de opmerking: 'nu online nog fixen' oid? Zijn er berichten dat pes2011 online niet in orde is? (Ik kan in pes2010 goed -nagenoeg- lagvrij online)

    Is dit al hier gepost?

    http://www.gamekings.tv/videos/preview-pro-evolution-soccer-2011/

    klinkt veel belovend hoor!
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Er is nog niks bevestigd, en eerlijk gezegd denk ik ook dat we niets over online kunnen zeggen voordat we daadwerkelijk zelf in de servers een potje opstarten.
    Natuurlijk komt uit bij Konami een geluid dat 'er aan gewerkt wordt', maar dat moet je ook op waarde schatten.
     
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dat laatste is nogal een understatement, jezus wat was ik de teleurgesteld in pes6 (360) en pes2008 en 2009 (2010 ook nog niet de oude pes kwaliteit hoor) en in al die loze beloftes. En dat terwijl het op de ps1 en ps2 zoooo goed was!
    Maar goed, ik zie niet in waarom het online gedeelte in pes2010 goed (althans voldoende) werkt en dat dat in pes2011 niet het geval zal zijn.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Tja, jij als trouwe PES gamer moet dan ook weten dat Konami er een handje van heeft om zelfs goede dingen uit hun games opeens overklaarbaar uit het vervolg te halen ;).
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ha ha, niets tegen in te bengen.

    Maar in de kern komt het voor mij hierop neer: in al die oude pes-games (en dan heb ik het niet over de 'next-gen' edities) kon je er ieder jaar blind op vertrouwen dat de eerste weken na de release je liep te kutten en dan na de beginperiode kwam er langzamerhand dat gevoel dat het wederom een betere game was dan het jaar ervoor. Dat niveau is gewoon nooit meer gehaald en dat vind ik erg jammer. Heb daarna fifa 2009 gedaan omdat dat gewoon beter was dan pes2009, maar toch krijg ik met fifa dat oude gevoel niet. Pes2010 vind ik beter dan fifa2010 maar ook pes2010 haalt het oude niveau bij lange na niet.
    Dus mijn hoop is echt op pes2011 gevestigd....!
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat ik bedoel met 'Nu online nog' is dit:
    Op dit moment schijnt PES 2010 lagvrij te draaien, zolang je niet teveel eisen stelt.
    Speel je tegen een buitenlander die wat verder weg woont ( bijvoorbeeld een Italiaan ) , dan is de verbinding stukken minder dan tegen een Nederlander, zeker als het ranked is.
    Komt nog bij dat in sommige ranked matches de tegenstander bewust de verbinding saboteert als hij dreigt te verliezen. Daar is allemaal wat aan te doen.
    De techniek die Konami gebruikt heet peer-to-peer, wat betekent dat je vrij rechtstreeks contact met je tegenstander hebt. Veroorzaakt je tegenstander lag, dan krijg jij het op je bordje.
    Beter zou zijn als Konami van de techniek van 'dedicated servers' gebruik maakt.
    Dan zit er een stap tussen jou en je tegenstander. Veroorzaakt hij lag, dan vangen de dedicated servers het op en houd jij een redelijk goede verbinding.
    Dat is dus wat Konami zou moeten verbeteren met online: Gebruik maken van dedicated servers. In dat geval kan je ook met veel meer spelers spelen, zoals bijvoorbeeld 6 tegen 6. Ook kan je dan dezelfde soort mode gebruiken als FIFA heeft, namelijk 'online clubs', waar je met je eigen vaste clubje spelers tegen een andere club speelt. Dat zou veel oud-PESfans terughalen van FIFA, die overigens zelf dedicated servers gebruikt voor online clubs.


    Het filmpje was overigens al gepost.
     
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ok, dat is duidelijk. Ik speel pes2010 ps3 altijd tegen mijn neefje (friend match) met beide super snelle verbinding in nederland, vandaar geen problemen. En is er al bekend of Konami het gaat invullen zoals jij voorstelt of is dat geheel onduidelijk?!
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, online wordt traditie-getrouw altijd pas op het allerlaatste moment bekend.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vraag me trouwens af hoe die online master league dan in elkaar zit, ik snap niet helemaal hoe ze dat willen realiseren.
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat van gamekings klinkt super. Ga er gewoon heel veel uren in stoppen en al me vrienden afslachten. PES ga ik dit jaar zeker flink testen en heb dan misschien geen fifa meer nodig :)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klinkt erg goed! Dan hoop ik wel dat ze dat hoekige dribbelen eruit gaan halen, want dat vind ik toch echt jammer. (Zie Pes 2009/2010)

    Sinds tijden dat ik weer enthousiast ben over de PES serie, en dit jaar "waarschijnlijk" eerst PES koop, om misschien later Fifa 11 te kopen.

    Ik heb er zin in.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ook, het is sowieso een ander spel dan de afgelopen jaren omdat ze het opnieuuw hebben opgebouwd. Nu moeten we afwachten hoe het uitpakt. Dat het op skills gaat aankomen klinkt goed en dat het passen erg lastig is ook. Dat van die trucjes is wel erg jammer, zo kan je allerlei trucs aan elkaar plakken.
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik wacht lekker op de reviews, ik kan me nog herrineren dat we vorig jaar precies hetzelfde dachten, en het jaar daarvoor..
     
  19. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    En het jaar daarvoor....
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nu hebben alle journalisten toch al aangegeven dat het totaal anders is dan de andere pes spellen. Lijkt me dat als ze het hebben gespeeld wel aan kunnen geven over er veel is veranderd of niet. Ik geloof die gozer van gamekings wel, anders kan je niemand meer vertrouwen die wat over een spel zegt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina