1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb jouw laatste twee vragen ook gesteld, maar ik ben er niet zeker van of die build al on-line mogelijkheden heeft. Ik hoop het! Zelfs de Gamescom-build heeft dat in de regel nog niet, meen ik me van vorige jaren te herinneren.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Misschien is dat ook wel de reden dat online altijd zo verschrikkelijk slecht in elkaar steekt...
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren anders weer online gespeeld zonder lag. Tegen een italiaan met een geel bolletje.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Grappig, dat deed ik ook. Ik heb alle WE delen uit Japan en alleen daarvoor mijn PS2 omgebouwd. In augustus was het dan altijd feest, meestal speelde ik WE ook nog nadat in oktober PES uitkwam omdat de WE delen iets meer realistischer speelden.

    Mwoah, ik denk niet dat de slechte online mode van PES de laatste jaren de reden is dat er op gamescom geen online mode speelbaar is. Ik speel al jaren geen PES meer online, na PES6 vond ik het dermate slecht dat ik het niet meer wilde spelen. Ik heb ook niet de verwachting dat we dit jaar een fatsoenlijke en uitgebreide online mode zullen krijgen. Daarin loopt PES lichtjaren achter en dat gaan ze niet inlopen. Japanse ontwikkelaars hebben in het algemeen minder met online gamen, de SP is vaak belangrijker dan het MP van hun games, zo ook met PES.

    Ik vraag me vooral af hoe het mogelijk is dat ze naar eigen zeggen 1.000 nieuwe animaties in het spel hebben gedaan. Want ik heb heb zelf het idee dat we nog altijd op de uitgeknepen opgepoetste PS2 engine gaan spelen met PES 2011.

    De laatste filmpjes tonen aan dat het allemaal nog steeds behoorlijk houterig oogt, ondanks dat mensen die het gespeeld hebben zeggen dat het allemaal wel meevalt. Ik heb er wat dat betreft een hard hoofd in als het om animaties gaat.
     
  5. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Uitzonderlijke situaties uitgesloten ;)
     
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, animaties. Ik vind ze niet zo heel belangrijk. Als de gameplay maar goed is. En die is volgens mij beter dan de laatste 3 pessen, dus dan gaan we toch de gode kant op zou je zeggen.

    Online moet nu echt wel goed zijn hoor.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    - Zijn de scheidsrechters verbeterd?
    - Kunnen we weer schwalbes maken? :D

    Veel plezier Cyrax btw :).
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Thnx, ik zal mijn best doen :)

    De scheidsrechters verbeterd? Bedoel je hiermee beter de voordeelregel toepassen? Wat minder fluiten voor niks, en te vaak geel/rood geven voor een tackle op de bal? Want dat zijn de punten die mij dwars zitten. Ook heeft de scheids de neiging om gewoon tijdens een aanval af te fluiten voor rust of einde wedstrijd. Ook als ik gewoon ben doorgebroken, terwijl hij vaak niet fluit als de CPU tegenstander in de aanval is, dan laat hij vaak (te) lang doorspelen.
     
  9. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    De 3e en 4e vraag zijn meer voor de toekomst want heb het idee dat dit niet in PES2011 zit.. iniedergeval leuk dat jij dit wilt doen voor ons.:thumbs:

    - Heeft het weer meer invloed op de gameplay dan in PES2010?
    - Zijn de spelers/tenues zichtbaar vuil/nat na een tijdje in een regenachtige match?
    - Wanneer zal het eens mogelijk zijn dat de grasmat naarmate een match vordert (in slecht weer) slijtage vertoont.
    - Wanneer zal het eens mogelijk zijn dat het weer verandert in één match (1e helft regen.. 50e minuut opklaringen)

    Weeromstandigheden vind ik belangrijk ja.*)
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Op alle 4 de antwoorden kan ik al volmondig nee antwoorden... ;)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Precies. Of gewoon geen pingels geven, belachelijk! Tackle van achteren = rood.
    Doorgebroken speler = rood.
    Maar in PES2010 niet blijkbaar :mad:
     
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, wel enthousiast, maar weet je welk beeld ik kreeg toen ik luisterde?
    Van een bedeest groepje dat - geheel gehersenspoeld - braaf de voorgeprogrammeerde antwoorden gaf op de vragen van Adam. Heb je gemerkt hoe dominant Adam klonk?
    Ik kan er niets aan doen, misschien ben ik té achterdochtig. Daarom zette ik het na een half uurtje uit... :F:
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa ik luister de podcast van WENB ook niet meer, site is leuk voor nieuwtjes maar objectiviteit hebben ze 2 jaar terug al mijlenver achter zich gelaten, toen ze Pes2008 een rapportcijfer 8 gaven.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, zei die gast vorig jaar ook niet dat PES 2010 helemaal geweldig was? Ik wacht wel op het woord van Cyrax. Die is tenminste kritisch, zoals het hoort.
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    je bent wat mij betreft niets té achterdochtig; die lui bij WENB zijn volstrekt niet objectief. Zij hebben gewoon 3 jaar op rij keihard geroepen 'dit jaar is PES terug, beter dan ooit'. Tja, waarop dat nou gebasseerd was?

    Zoals al eerder gezegd: bijvoorbeeld de preview van die FIFA-knakker van Gamekings heeft een veel objectievere waarde. Goede preview voorzien van inhoudelijke en steekhoudende argumenten. Die preview stemde mij wél wat vrolijker.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, die gasten van WENB zijn absoluut niet objectief. Daarbij walg ik zo van Adam dat ik ervan uitga dat alles dat uit zijn mond komt een grote leugen is. Die gast hoort stemmetjes en hoort in een gesticht thuis. Zoals hij met mensen omgaat die zijn mening durven te weerleggen, dat is gewoon absurd.

    Ik luister en kijk al jaren niet meer naar die jongens. Ik heb niets aan hun mening, die deel ik simpelweg niet.
     
  18. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    @cyrax77:Wil je er eens op letten hoe de AI is en hopelijk spelen ze iets meer vooruit dan pes 2010 (ik bedoel dat ze zelfs bij een achterstand niet vooruit spelen als je ze goed vastzet) . Maakt de AI fouten? Ik speel soms wedstrijden waarbij ze geen één fout maken. En als derde zou je eens willen zien/vragen hoeveel je kan editten? Hoe veel shirts logo's en stadions kunnen geimporteerd worden?
    thx en veel plezier
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als we het toch over Adam hebben: Heeft iemand zich wel eens afgevraagd hoe veel die 100 uur wel is? Op dat moment dat hij dat schreef had hij het spel ongeveer twee weken in huis. Dat zou 100 / 14 ( dagen ) = iets meer dan 7 uur per dag zijn en als je dan weet dat hij een gewone dagtaak bij Ubisoft heeft, dan komt me die 100 uur uiterst onwaarschijnlijk voor. Eerder leugenachtig om zijn preview een betrouwbare test te laten lijken.

    Ik ben het dan ook geheel eens met Cyrax' opinie omtrent Adam.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar twijfel ik dan weer niet aan, hij heeft de preview code vanaf 24 juli en speelt echt constant ( na het werk en hele weekenden ).

    Kan je checken Cyrax of dit waar is ? Of dat het allemaal wel meevalt, anders ben ik .. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina