1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WENB, helemaal blij al weer want het gerucht gaat dat er ook iemand van eurogamer aanwezig zou kunne zijn, ZOOO!!!!!! Wat een nieuws zeg, die game moet wel goed worden.....

Leren ze het daar nou nooit?

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hopen dat er nu wat meer info naar buiten komt. Of 2011 goed wordt bepaal ik wel aan de hand van een demo oid.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee hoor, dat bepaal IK aan de hand van een demo oid ;)

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gasten van WENB hebben de game al gespeeld.

5. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een of andere Shingo 'Seabass' Takatsuka had op m'n voicemail ingesproken
    ..of ik aub zijn nieuwe game wilde testen

pfff, ken die hele gast niet

6. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kwdtje, Volgens mij spelen ze daar al drie jaar lang alles als één van de eerste en zijn ze ieder jaar laaiend enthiousiast. Toch stelt PES al drie jaar lang op rij zeer ernstig teleur. Het spel is achteruit gegaan i.p.v. vooruit. En dat is toch wel schrikbarend te noemen.

Vroeger (jaja) in de oldschool tijd en iedereen nog op zijn/haar Snes (en later de PSX en PS2) speelde, ontwikkelde Konami twee series; PES en ISS. Pes was een geweldige mix van diepe simulatie en directe toegankelijkheid tot aan deeltje 5/6 en ISS zorgde voor een hele andere, meer arcade aanpak en feel van het voetbelspelletje.

We gaan even drie jaar terug in de tijd en trekken dit direct door naar 2010; Pes 2008, 2009 en 2010 zijn ARCADE games! Zelfs het logo is veranderd op een nare manier. Mijn vermoedens zijn dan ook dat het team dat voorheen verantwoordelijk was voor ISS deze games is gaan (mede) ontwikkelen.

Fifa werd in 2008-2010 daarentegen beter en beter. Wellicht ontwikkelen de oude PES ontwikkelaars wel voor de ooit zo grote concurrent....

Maar goed, die websites kan je niet eens meer serieus nemen. Die zetten hun dik-al dan niet officieel-betaalde roze PES bril toch niet af.

We zullen het wel weer zien als de bladeren van de boom waaien.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet ook wel dat de vorige edities van PES gewoon lang niet zo goed waren als PES 5, maar dit jaar ben ik wat hoopvoller gestemd door een aantal punten :

- Extra ontwikkelingsteam wat al meer dan 2 jaar aan de game werkt
    - Nieuwe engine met nieuwe animaties
    - Konami sinds eind 2009 zich bezig gaan houden is met de communitys van PES, waardoor zij ontzettend veel feedback ontvangen hebben, te lezen in het persbericht zijn een hele hoop aanpassingen op die feedback. Als ze die waar maken dan is PES 2011 gewoon weer waar het hoort te staan!

Tot nu toe lees ik veel positieve berichten, maar ik ben vooral benieuwd naar de eerste previews in juni, van zowel PES liefhebbers als Fifa liefhebbers.

8. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    programmeer afdeling Konami....

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Klopt! Ik heb ook gelezen dat footprinting in dit spel veel beter zal zijn :D

10. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop dat je footplanting bedoelt? ;)
    Footprinting is leuk als het heeft gesneeuwd of als het veld nat en drassig is. :)

Eurogamer zit overigens ook in Tokyo bij het development team. Eurogamer is gigantisch pro FIFA, dus men heeft echt wel een behoorlijke dosis vertrouwen om juist ook die partijen over te halen naar het Verre Oosten.

Wat WENB betreft; check de podcast van vorige week, daarin geven ze ook aan te enthousiast te zijn geweest bij de vorige edities.

Jon Murphy eerder vandaag op Twitter: "Seabass just explained a load of details. Can't wait for everyone to find this stuff out!".

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al deze punten hebben we allemaal al eerder gehoord. Precies deze punten.

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je hebt gelijk!
    Maak ik een geintje, gaat-ie de mist in :D

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dit idd

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, voor de release van 2011.

Blue Sky Team :)

Als ze het in 2011 weer verneuken ( Al vind ik 2010 al een stukkie beter dan 08-09) dan koop ik nooit meer een voetbalgame, verzin ik wel wat anders voor de zaterdagavond ;)

Ben iig benieuwd wat we te weten krijgen in juni :)

Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Pes 5 is BC, dus hoeft de zaterdagavond niet in gevaar te komen ;)

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt als een bus ;) Maar op een big ass screen is het toch wel ff slikken ;)

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En voor 2008, en voor 2009 en voor 2010. Precies dezelfde taal. Nog steeds niks afgeleverd.

En dat bleu sky team heb ik al vaker gehoord, net als die 200 extra man die op 2010 zaten, zijn dat nu dus 400 extra man?

Overigens, dat bleu sky team heeft ook meegewerkt aan de japanse wk versie, en die lijkt bijna precies op 2010.

Dus, even afwachten kw, want ik zie dat je weer met open ogen in de val loopt, ;-).

Be carefull!! ;-)

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, the Blue Sky Team is sinds 2009 bezig geweest aan PES, maar niet aan PES 2010 maar aan PES 2011. Net zoals dat Konami pas midden 2009 zich echt heeft gemengd met de community.

Nouja, we zullen het wel zien, ik denk zelf dat wij allemaal positief verrast gaan worden!

Interessant om in de gaten te houden :

http://twitter.com/JonMurphy_PES

Konami heeft het roer betreft communicatie en promotie drastisch omgegooit en dat was ook wel nodig.

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Morgen gaat Eurogamer 'm dus zien / spelen

bron

Vol verwachting klopt mijn hart