1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het is inderdaad op twee manieren uit te leggen :D
    Het komt echter van Konami's production manager van Europa, dus kan je wel aannemen dat hij het positief bedoelt :)

2. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Even rechtzetten. Bovenstaande was een vraag aan die gast van Eurogamer. Hij antwoordde daarop met "He's biased". Daarmee gaf hij dus geen inhoudelijke reactie maar zei hij dat de productmanager van Konami Europe bevooroordeeld is. En dat is natuurlijk zo. Minkley zelf liet niets los (immers embargo). Die gast uit Brazilië daarentegen dus wel. En dat is erg positief.

http://winningelevenblog.com/blog/south-american-journo-tweets-pes-2011/

3. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Braziliaanse gast 'penpas' heeft via Twitter nog meer van dergelijke uitspraken gedaan:

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind dit nu weer niet zo positief klinken; alsof hij wil zeggen: :"Trek je van hem niks aan, hij is niet objectief en hij ziet het mooier dan het is".
    Dat kan iets zeggen hoe die man van Eurogamer denkt, waarvan bekend is dat het een groot FIFA-fan is.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Foutje van mijn kant inderdaad!

Daarna heeft hij echter gezegd dat hij nog niks mag zeggen dus moet je je van die tweets nog weinig aantrekken.

Wachten is een hell ;)

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik zit ook allerlei Twitters en forums af te struinen naar nieuws, maar de journalisten houden tot nu toe hun mond stijf dicht....
    Dan maar wachten tot 3 juni.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  8. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Paar erg positieve tweets van die Braziliaanse journalist op vragen van volgers:

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het klinkt allemaal erg positief dit jaar. Ik weet nog wel dat de eerste nieuwtjes vorig jaar minder positief werden ontvangen, denk aan de teaser.

We moeten ons natuurlijk niet rijk rekenen. 3 juni zal ons weer iets meer zekerheid geven.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop dat pes 2011 weer eens echt goed gaat worden! Ik mis toch wel iets bij fifa.

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Correctie. 1 juni.

http://winningelevenblog.com/blog/pes-2011-news-extravaganza-june-1st/

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik zag het. Valt weer mee; twee dagen eerder :)

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Een woord: ziel.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    twee worden : speler individualiteit :)

roll on june 1st!

15. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 woorden:

1 worden met de game

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *facepalm*

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Paar woorden;

Wacht nou maar af, want die mooie verhalen horen we nu elk jaar en uiteindelijk is het weer crap.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

Inderdaad. Ik hou het allemaal niet eens in de gaten. Vroegah was ik er wel als eerste bij altijd en kon ik niet wachten. Nu vind ik het allemaal niet zo bijzonder meer. In het begin wordt er ALTIJD gedaan alsof PES echt weer helemaal terug is. Vorig jaar leek het rond deze tijd ook allemaal prachtig te gaan worden. Nou, dat is niet gelukt, ik speel het alleen uit armoede want Fifa vind ik gewoon niks, geen gevoel bij.

Ik wil weer een footie die ik wil leren masteren, een gevoel bij heb. Bij PES2010 heb ik dat niet echt, soms een beetje, maar over het algemeen genomen vind ik het maar zozo. Misschien speel ik PES wel te lang en is er te weinig echt veranderd. PES 2010 deed ik er voor het eerst in, ik voelde de subtiele kleine verschillen wel, maar heb is niet meer genoeg om mij nog echt warm te kunnen maken.

Die verhalen van nu doen me helemaal niets, omdat ik er helemaal niets van geloof. Konami heeft ervoor gezorgd dat ik bij elk woord dat zij zeggen ervan uit ga dat ze liegen. Het is PR prietpraat en dat zal het blijven tot het tegendeel is bewezen. 01 juni komt er meer nieuws, maar het zal me echt worst wezen. Ik ben het tegen die tijd allang vergeten, totaal niet boeiend.

Het tegendeel zal ook niet bewezen worden voordat de eerste -onafhankelijke- reviews binnenkomen, tot die tijd verwijs ik alles over PES 2011 naar het land der fabelen. En ik wil al helemaal niets horen van Adam, die gast kots ik echt helemaal uit, leugenaar.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Nee, Master League! :thumbs:
    Maar idd, FIFA pakt je niet, PES wel.

20. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies.. ik zie het nog staan op hun site "22.10.2009 PES 2010: A Whole New Game"

En iedere jaar kopen we voor 60 euro zo'n game bij ze.
    Met Pes 2009 verkochten ze vijftig miljoen stuks.... en dit keer 60 euro...is..is..best veel !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina