1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Waarom niet? Dan zal in het bejaardenhuis toch ook wel gameconsoles/PC's staan? :D

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Say what? Jij geeft zelf aan dat de game je niet tof lijkt, anders zeg je niet dat het enige -dat woord is van belang- dat je tof lijkt de CPU AI is en spreek je niet over gare trucjes en onmogelijke goals. Daarmee geef je aan dat de game je niet kan boeien. Games die mij niet boeien, dat zijn voor mij persoonlijk dus rukgames.
    Overigens hoor je mij niet zeggen dat de King terug is, maar dat terzijde.

Point is dat jij de game niet hebt gespeeld en velen anderen wel. Dat geeft niet, maar het is hypocriet als je je afvraagt waarom wij de game zo vet vinden aan de hand van filmpjes, maar jij zelf het.spel niet hebt gespeeld maar wel ons komt vertellen dat de game helemaal niet zo tof is. Nogmaals, ik heb minimaal 80 wedstrijden gespeeld, blijkbaar ben je dat even voor het gemak vergeten te lezen. Vertel me dus maar niet dat ik het spel straks niet wil spelen, dat maak ik zelf wel uit okay?

3. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een gruwelijk filmpje. Die gast kan echt spelen. Maar wat een game lijkt het te worden. _O_

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gister 3 potjes gespeeld bij een vriend en het voelt gelijk een stuk beter aan. Dribbelen gaat prima en passjes gaan soepel. Verdedigen nog niet echt onder controle ,aar dat is oefenen. Wat ik wel jammer vind is dat er bij een dieptebal mijn verdediger een stap vooruit zet en dan vervolgens niet ingrijpt zodat de spits 1 op 1 kwam te staan. Spelers selecteren verdedigend gaat ook niet echt zoals ik wil en me mannetjes liepen soms om terwijl ze eigenlijk eerder bij de bal konden zijn.

Ben opzich wel positief maar dit blijven van die klote dingetjes.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Netjes van Konami om de adviesprijs in te stellen op €40. Een adviesprijs van €60 voor een footie is gewoon altijd abnormaal.
    (En ja, elke game kan je tegenwoordig al kopen online voor €40/€45 maar de adviesprijs is dan altijd gewoon €60. Nu zal ie in de winkels ook zo'n €40/€45 zijn)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoe weet je dat? :eek:

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Budgetgaming.
    Die Syphrone werkt bij Saturn, dus geloof het wel.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Moet je Bol.com in dat lijstje zien... oplichters! 8)

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nice van Konami :) Haal ze sowieso allebei maar dit scheelt weer muntjes :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Heerlijk, een game waar ik het meeste tijd in steek het goedkoopste in de aankoop! :D

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Huh? Hello Kitty is zowiezo niet zo heel duur toch?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha soms zijn je pogingen om grappig te zijn net wat te geforceerd Cyrax 8)

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat weet ik. Maar eigenlijk is dat net zoiets als wanneer jij sarcastisch probeert over te komen schat ;)

Nou, ik ga weer ff PES 2012 spelen, want die hoeren CPU maakt me nu echt kwaad. Ook op regular doet ietwat vervelend.... Leuke tip was dat trouwens, voel ik me nog meer een noob... verliezen op topplayer... dat mag nog... maar op regular.. dat is pas kut.. Ik zet hem wel op amateur ofzo... Kutspel

14. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer moeite met Napoli dan die andere 3 clubs, die Hamsik, Lavezzi en Cavani zijn echt goed..

15. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Hier nog een mooi filmpje. Vooral de variatie aan doelpunten die we zien is een genot. Bij de concurrent ligt dat imho toch wat anders:

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, schitterend toch. Ik zie echt zo onzettend veel mooie goals voorbijkomen in de demo, heerlijk.

Als ik een tip mag geven, speel zonder hulp, dat speelt echt zoveel lekkerder. Ook de passing, gewoon lekker zonder hulp, werkt veel beter. Je kunt dus (dat moet je wel iedere x doen) alle hulp uitzetten. Dan schiet de CPU de bal niet zomaar weg als jij dat niet wilt, er worden geen slidings gemaakt enz.enz.... It's all you, en zo moet het ook zijn. Ik speel overigens op -1, want 0 is echt onrealistisch. Dan gaat het toch wel op voetbal lijken allemaal, afgezien van de animaties, maar goed, je kunt niet alles hebben.

17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe doen jullie al die trucjes? Beheers zelf alleen het fake shot, het toewijzen van passeerbewegingen is mij ook niet helemaal duidelijk, kan iemand dit uitleggen?

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Variatie? In dit filmpje zie ik die niet zo. Allemaal schoten van buiten het strafschopgebied. Dat is dus gebruikmaken van de keeper die in deze demo zwak is.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb je al in de opdrachtenlijst gekeken? Die vind je in het in-game menu.
    Daar zal het wel bij staan.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind ik dus ook, zitten meer dan genoeg goals tussen waarbij de goalkeeper er ronduit zwak uitziet. Schoten zien er op sommige momenten ook wel raar uit, van onmogelijke hoeken worden de ballen in de kruising geschoten (fout keeper/overpowerede spelers).

Laatst bewerkt: 29 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina