1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    90% ofzo. Keepers zien er echt extreem slecht uit.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Zulke schoten werden in 2011 wel tegengehouden :eek:.
    Daar moest je echt een streep geven wilde je scoren, dit ziet er nogal slapjes uit.

Kan echt niet wachten om zelf eens te spelen zodat ik een eigen mening kan vormen :mad:

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat is gelukkig nog nooit besproken hier ;)

Die filmpjes zeggen niet zoveel hoor. Ik heb ondertussen 100 wedstrijden gespeeld en het is dus echt niet zo dat je heel gemakkelijk een streep kan geven. Als je een normale tegenstander hebt en niet de CPU op Beginner zet (ik ga regular niet meer noemen) dan krijg je ten eerste niet zomaar de ruimte om te schieten. Ik vind wel dat het gemakkelijk gaat, dus ik hoop ook echt dat de keepers beter gaan worden. Maar het is allemaal niet zo erg als dat de filmpjes doen vermoeden.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Eerste filmpje waarin ik zie dat het er zo slecht uitziet :) Vandaar. Nog niet veel gezien verder en zelf nog niet gespeeld.

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, nou, gisteren ging het weer ouderwets lekker. Won met 5-1 van Napoli. Zaten wel een paar lekkere goals bij. Afstandschoten willen alleen nog niet echt lukken. Maar ik heb me er mee vermaakt. Wie weet is dit het jaar dat ik weer een PES ga halen...

Dit vond ik de mooiste, met een lekker wippertje:

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb je trouwens mijn stuk gelezen, waar ik schreef wat ik vond van PES 2012? Staat een paar bladzijden terug en anders hier, de post van 26 augustus om 19.41 ;)

Laatst bewerkt: 29 aug 2011
  7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, net gelezen Han. Je bent erg enthousiast en voor deze keer mag het ook. De game lijkt nu echt beter dan ooit te worden en voelt voor de verandering eens echt af. Er zitten geen echte dingen in die gerushed aanvoelen, alsof ze eigenlijk niet weten welke kant ze op willen met de game. Dat is knap, want eem jaar geleden had ik gedacht dat het over was (voor de release van PES 2011). Ik heb echt zin in de game.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik ben inderdaad enthousiast. Het enige wat het nog kan bederven is een slechte online. Dat verwacht ik niet; PES 2011 had al weinig lag meer, dus dan zouden ze het slechter moeten doen dan PES 2011 en dat geloof ik niet.
    Ben wel benieuwd naar die nieuwe online community waar je tegen andere communities kan spelen. De vraag is of dat 1 - 1 is of met meerdere tegelijk. In dat laatste geval lijkt het al wat op clubs van FIFA.

9. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Is dit niet PES 2011? Zie Barca, LDN (Chelsea denk ik), Brazilie, Spanje, etc. en die zitten toch echt niet in de demo...???

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er bestaat een patch waarmee je een aantal teams kunt toevoegen ( PC-versie ). Ik heb er nu 25 en er wordt gewerkt aan nog meer teams :)

Hier kan je erover lezen....
    http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?t=64634

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Oké, vandaar dus. Is er niet een patch waardoor de demo spontaan fatsoenlijk gaat draaien op mijn laptop? :p

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    :D

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    The fuck, ik kan daar niet registreren :emo:.
    Kan iemand mij de directe link naar die patch geven? :mad:

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Kitserver 12 is ook al klaar, de PC gamers worden weer verwend.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik doe bijna nooit iets op dit gebied: Wat is die kitserver precies?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Vooral de 2 laatste zijn echt handig (kitserver en faceserver), dit zorgt ervoor dat je gezichten en shirtjes in de game kan laden vanuit een aparte folder (GDB folder). Zo kun je dus .png's in de game gebruiken. Doordat elk team een eigen submapje heeft in de GDB folder kun je per team dus 4 png's aanwijzen (1st kit, 2nd kit, 1st GK, 2nd GK) die je makkelijkt kunt updaten.
    Daarnaast kun je iedere (ik herhaal, iedere) speler een apart gezicht geven.

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand die weet welke dag de demo komt op Xbox?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Meestal op een woensdag.

Alleen is het nog onbekend welke woensdag :+

20. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    pff eventjes 3 dagen weggeweest, hoopte nog op wat nieuws over de demo of gewoon nieuws over het "echte" spel..

dus woensdag heeft konami (/een bron) weer wat nieuws te melden??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina