1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek het lekker zelf op. Ik ken de regels.

Haha, nou wordt ie mooi, ;-). Misschien kan google jouw snel uit deze beschamende positie halen.

De regel is overigens niet, ''als je een bal terug speelt'', maar ''als je een bal niet vooruit speelt''

Dus speel je hem evenwijdig aan de achterlijn naar links of rechts, kan het ook nooit buitenspel zijn.

Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    PES 2012 demo net ook even op m'n PC geinstalleerd, PS3 controller aangesloten en gespeeld :D Episch! Het leek er grafisch zelfs beter uit te zien dan de console demo...

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja hoor :)
    Ik moet wel leren anders te verdedigen want in vorige PES-sen verdedigde ik 80% met alleen de A-knop en 20% met slidings. Jockeyen heb ik eigenlijk nooit gedaan omdat ik met 'mijn' methode goed kon verdedigen. Nu werkt dat niet goed meer, want dan word je regelmatig uitgespeeld.
    Maar ja, met elke nieuwe PES die ècht goed is, moet je weer opnieuw leren spelen. Dat was ook zo met PES 4, 5 en 6. ( wat minder met 2008-2011 ).
    Maar het is een uitdaging! _O_

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Bertje heeft gelijk mbt buitenspel ;)

En ik wacht nog steeds tot mijn laptop eens binnenkomt zodat ik eens PES2012 kan gaan spelen!

5. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    In pes is dit wel buitenspel

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nog nooit meegemaakt, dus ik betwijfel het.

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    "Een misvatting die hieruit is ontstaan is dat een speler enkel bestraft kan worden voor buitenspel wanneer de bal voorwaarts beweegt. Dit is echter niet correct: een speler kan immers voor de bal in buitenspelpositie staan op het ogenblik dat de bal achterwaarts gespeeld wordt, en vervolgens teruglopen om de bal op te halen."

Dit om de discussie maar even af te ronden ;)

s4nd3r had/heeft dus gelijk ;)

Laatst bewerkt: 4 sep 2011
  8. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dan is het idd buitenspel.
    Als ik wil schieten en een medespeler staat buitenspel,
    Ik schiet tegen een tegenstander aan en vervolgens komt de bal bij de buitenspel man. Is het dan buitenspel ?? Neeh toch omdat hij 1 niet past naar de buitenspel man en 2 de verdediger hem eerst raakt.

Of zit ik fout en is dit wel buitenspel??

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ligt er aan of de bal echt van richting wordt veranderd. In PES wordt die wel iets te ruim genomen.
    Volgens mij is er officieel zelfs een aantal graden waaraan het moet voldoen totdat buitenspel is opgeheven.

10. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Blijft lastig de buitenspel regel

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    :b:

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Echt tof die patch voor de PC :D Net paar potjes gespeeld met Inter, Barca en Spurs. Heerlijke game! _O_

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar gaan.

14. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je die link van de patch kunnen posten? Ik kan nergens op internet een goede download vinden.

15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
  16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eens trachten de officiele knvb regels te zoeken over buitenspel. Uberhaupt een reglement.

Die kan je gewoon niet vinden, das toch ook gek. Ja, ik heb een pdfje gevonden, maar dat is niet officieel.

Ik zie wel punt 12, dat als de bal via gaat, dat het dan buitenspel is.

Overigens laten de reglemeneten wel heel veel over aan de interpretatie van een scheidsrechter. Veel situaties zijn helemaal niet zo zwart wit.

En ineens bedenk ik me, die videoscheidsrechter, die ik echt zag zitten, voor hem is het ook moeilijk, omdat het zeer onduidelijk beschreven staat. Bovendien, de ene scheids kan het zo interpreteren, en de andere weer anders. Dus discussies blijf je altijd houden denk ik. Laten ze maar rustig beginnen, met een camera op de doellijn.

Maar wie weet kan ik de officiele regels nog vinden.

Over dat een bal voorwaarts moet worden gespeeld. Dat staat niet bij wiki, maar verder kan ik niks anders vinden dan dat dat wel moet. Eigenlijk bijna overal lees je dat. Maar....... dat is niet officieel. Op 1 scheidsrechtersforum komt precies deze vraag, maar het antwoord daar zijn ze nog niet uit. Je hebt voor- en tegenstanders.

Vreeemd genoeg staat hierover niks in de regels, ;-). Vind je het gek dat heel de wereld altijd in discussie is over al dan niet buitenspel? hahaha.

--

als ik het moet interpreteren, dan zou ik denk zo doen:

de speler haalt geen voordeel uit zijn positie, daarom geen buitenspel. (verdediger was dichter bij bal)

Maar ik twijfel nu ook, omdat er gewoon niks officieels te vinden is.

17. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt ;)

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Uit ultieme verveling de PC demo gedownload en X360 controller aangesloten. Moet zeggen dat het wel heerlijk speelt. Vooral de verbeterde loopacties, soepelere balaannames/behandeling en wegdraaien vallen mij op. Deze aspecten zorgen ervoor dat je heerlijk kan combineren. Verdedigen lukt me nog totaal niet, CPU weet er soms wel 3 a 4 in te schieten(op Professional) wat me in 2011 nooit overkwam.

De keepers zijn wel hilarische grabbelaars en verder uiteraard nog wat schoonheidsfoutjes, maar dit wordt allemaal nog verbeterd las ik hier.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik had de link wel meer geplaatst, maar hier is een prima uitleg ( Engels ) hoe te verdedigen in PES 2012:
    http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=5192

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch vet om eens een keer weg gespeeld te worden?

Zeker in het begin, we moeten het nog leren allemaal. Stel je wint nu al alles easy, dan is er toch niks aan?

Ik kreeg in oudere pesses alleen maar schijtgoals tegen waar je niks aan kan doen. Nu zie ik de ai eindelijk goals maken zonder te cheaten en die ik had kunnen voorkomen als ik net ff iets scherper was geweest. (cheaten gebeurd nog wel, maar veel minder, bv de 50/50 ballen, gaan niet bepaald 50/50 ;-) op top player)

(uiteraard de keeper situaties niet mee gerekend)

Ze doen acties, schijnbewegingen, snelle passjes. Positiespel, ze schieten eindelijk eens van afstand.

Ben er wel tevreden over hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina