1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat weet ik niet. Dat is zoiets wat misschien donderdag bekend wordt.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Er gaat een gerucht dat er een salary cap in zit, hoop het echt...

3. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik kan vinden is dat er met contracten gewerkt gaat worden en dat je spelers beter of slechter kunnen worden na verloop van tijd. Waarschijnlijk horen we woensdag meer.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Online?
    Dat lijkt me vrij sterk, aangezien ze dat in 2011 er juist hebben uitgelazerd aangezien de balans dan compleet verdwijnt.

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een link voor de patch van de pc demo? :D

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Check vorige pagina.

7. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt toch echt waar te zijn. Kan de exacte bron niet vinden maar ik heb het van een zeer betrouwbare poster op de evo-web forums.

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Beter van niet.. Online moeten spelers gewoon op hun lvl blijven #justsayin'

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Penaltiesysteem vond ik heerlijk, werkte top, jammer dat het weer zoals vroeger is en niet zoals PES 2011.

Overigens is AI niet hetzelfde als een feature zoals het penaltysysteem.

10. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Online was ook heerlijk, werkte top. Jou neem ik ook niet meer serieus :):

Klopt, AI is niet hetzelfde als een feature. AI is veel lastiger ( en vaak ook belangrijker ) mede daarom verwacht ik dat de keepers in de final build iets beter zullen zijn dan de demo, maar nog steeds van een twijfelachtig niveau..

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Doe niet gelijk zo tof. Ik vond het penaltysysteem goed werken, mits je begreep hoe het werkte. Maar ga nou maar niet doen alsof je het allemaal zo goed weet en ik nog nooit eerder een PES deel heb gespeeld aight? Zullen we dat gewoon even doen? Dan blijven we vriendjes, lijkt me gezelliger.

De AI van de keepers in PES (en in Fifa ook overigens) is nooit werelds geweest, in geen enkele footie. Het is meestal gewoon acceptabel geweest, dus verwacht ik dat nu ook. Waarom zou Konami de AI van de keeper (diezelfde AI die al gewoon acceptabel was) in hemelsnaam downgraden?

Daarbij, jij vergelijkt een feature als het penaltysysteem met de AI van een keeper. Dat zijn twee totaal verschillende dingen, onvergelijkbaar. De AI is al werkend, dat zullen ze echt niet even downgraden om jou te pesten. Het penaltysysteem in PES 2011 was een nieuw systeem, waar veel mensen gewoon niet mee konden omgaan. Het tweede was een weloverwogen keuze, het downgraden van de keeper lijkt me geen logische keuze, dus zullen ze echt wel zorgen dat de keepers gewoon weer een redelijk niveau zullen hebben.

Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  12. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou niet doen alsof ik me t.o.v jou moet gedragen en mij woorden in de mond liggen, om ''vriendjes'' met jou te blijven, want dat interesseert me vrij weinig. Zullen we dat gewoon even doen?

Ik heb dus nooit gezegd dat KONAMI express de keepers zullen gaan downgraden. Ik zeg alleen dat de demo die we nu spelen, een code is die de 100% nadert ( aangezien deze 2 weken geleden ong. uitkwam, en de volgende demo van de final build is ) en er dus niet héél veel meer veranderd zal zijn, meestal gewoon wat tweaks wat je zeker voelt als je speelt. Dus zoals ik net al zei, verwacht ik dat de keepers iets beter zullen zijn, maar nog steeds van een bedenkelijk niveau. Thats It.

Je kan je macho gedrag lekker verder voor iemand anders bewaren, want daar heb je mij niet mee hoor. Ik geef me mening, en hoef door jou niet je onzin te pikken alsof je me baas bent op werk die me wel even zal aanspreken, alleen omdat je hier altijd verkondigt dat je zogenaamd ''een kenner'' bent omdat je alle delen gespeeld hebt.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij was mijn post m.b.t. het penaltysysteem vrij normaal. Ik gaf aan dat ik het top vond werken. Dat jij dan geliijk tof wil gaan doen over niet serieus nemen omdat ik een andere mening heb dan jij (en dan ook met zo minachtende smiley komen), zegt meer over jouw gedrag dan over het mijne. Dan kan je wel gelijk roepen dat ik graag je baas wil zijn, maar ik zou eerst even in de spiegel kijken voordat je onzin gaat lopen verkondigen. Jij bent degene die gelijk denkt dat ie het beter weet (anders zou je niet verkondigen dat ik niet serieus genomen wordt door jou), ik heb nergens gezegd dat ik iets beter weet dan jij. Jij noemt me een "zogenaamde" kenner, what the fuck? Volgens mij ben jij degene hier die denkt dat je heel wat bent.

Ik zeg dus dat volgens mij de AI van de keepers niet minder zal zijn dan in voorgaande delen. En dat ik het penaltysysteem wel lekker vond werken.

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind het penaltysysteem al jaren ruk, ook bij FIFA. Kan een veel mooier systeem voor gemaakt worden. Ik ben allang blij dat PES weer op voetbal lijkt.

Ach, ik zie het volgende week wel. Ik ga er nog steeds vanuit dat die 2e demo dan verschijnt. Hopelijk horen we daar donderdag meer over.

15. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Player growth zit niet in MLO. Contracten voor spelers wel.
    Ook beinvloeden de prestaties van spelers in wedstrijden hoe hun vorm pijlen zullen zijn in de volgende wedstrijd.

Dit is bevestigd door Konami.

16. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Een minachtende smiley? :9 ik zal voortaan me smiley's beter uitzoeken als ik op iets van jou reply, is blijkbaar nodig. anders zoek je er weer wat achter. En dan kan je wel weer zeggen dat ik het beter weet, alleen omdat ik me mening geef, en zeg dat ik je niet serieus neem, met een totaal niet serieuze smiley erachter, maar dat moet je lekker zelf weten :) maar je kan je praatjes over wat en hoe, en op welke manier ik tegen jou zou moeten praten, omdat je anders op je pikkie getrapt bent, lekker voor je zelf houden, of voor een ander bewaren. ik geef me mening over een spelletje :0 en nee, daarvoor ga ik niet in de spiegel kijken ;)

Verder ga ik hier nu niet meer op in :)

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Het is pik, niet pikkie. Je kan te ver gaan...

Ga jij maar weer fijn verder met je mening te verkondigen, ik weet het toch beter :D

18. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    pikkie is een verkleinwoord ;)

Ik kan me eigenlijk die van FIFA niet eens herinneren, die was toch hetzelfde als PES 10 en de delen ervoor? maar inderdaad, penaltiesysteem is niet zo heel belangrijk, zolang de gameplay weer goed is inderdaad.

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Mijn pik en verkleinwoorden horen niet bij elkaar :+

Die van Fifa zijn ook anders volgens mij. Ik hoop dat je met dit penaltysysteem ook panenka's kunt maken.

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ach Cyrax, wie het kleine niet eert, is het grote niet weert ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina