1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo zie het net pas! Maar demo is al binnen :D. Eens ff spelen
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Even de demo op de 360 gespeeld en m'n eerste indruk is prima. Paar rare dingetjes tegengekomen. Demo blijft af en toe hangen, had de 2011 demo ook last van volgens mij en ik had net een doelnet wat heen en weer bleef zwabberen. Morgen maar even verder klooien, weinig teams trouwens. Inter, Spurs, Bayern en Rangers...
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Wat zijn de eerste indrukken ?

    Ik heb een PS3 dus moet helaas tot morgen wachten.

    Ik heb de Fifa 12 demo net wel kunnen downloaden uit de Amerikaanse PSN Store. Maar ben niet echt helemaal onder de indruk.

    Ben dus blij dat ik als oude PES fan toch gewoon PES 2012 heb gepreorderd. Nu maar hopen dat de 2e demo het wel kan waarmaken.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    tof dat de demo erop staat, gaat alleen rete traag, wow,
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan in het system setting-menu de spelsnelheid aanpassen als je wilt. Staat standaard op 0, maar de snelheden lopen van -2 tot +2.

    Ik zal morgen uitgebreid schrijven wat ik vind van het spel, maar ik kan nu al zeggen dat het de beste PES ever is, misschien wel het beste voetbalspel ever.

    HINT voor iedereen die PES 2012 voor 't eerst speelt:
    Speel eerst de trainings-challenge. Vooral voor verdedigen. Daar word je stap voor stap verteld hoe je in dit spel moet verdedigen. Aanbevolen!
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben gewoon nog wakker om even de pes demo te checken , zit op 82% procent nu, net even gedouched dus kan er weer even tegenaan 8)
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Klinkt erg positief.

    Heb tot nu toe alleen positieve dingen gelezen over de 2e (gamescom) demo.

    De laatste échte goede PES die ik heb gespeeld was nog uit de PS2 periode. Dat is dus wel een tijdje terug.

    Ik koop als PES fan wel gewoon elk jaar PES (om het spel vervolgens na 1 a 3 maanden uit frustratie weer in de verkoop te moeten zetten).

    Sinds de Next-gen consoles is er maar geen goede PES uitgekomen. En elk jaar blijf je steeds de hoop houden. Dus ik hoop dat ze dit jaar wel gewoon een goede game weten uit te brengen.

    Sinsds Fifa 09 koop ik ook gewoon elk jaar Fifa. Maar ik ga dit jaar maar 1 footie game halen (aangezien er naast PES en Fifa ook nog veel andere goede games uitkomen). En ik heb uiteraard PES 2012 gepreorderd. Hoop dus dat ik de goede keuze heb gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Gvd dacht dat hij vandaag uit zou komen.
    Vanmiddag even checken dan.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Aan het downloaden maar kan hem helaas pas na me werk spelen. Hoop dat ie niet tegenvalt.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Moet zeggen dat ook in deze demo de keepers nog niet uitblinken. Pisballetjes die ze niet klem hebben enzo, maargoed. Ook daar gaan ze continu mee aan de slag.

    Het speelt wel lekker. Eerste potje 2-3 verloren van Tottenham (ik speelde met Inter). Alles manual. Is wel lastig. Ga nu even met assists aan spelen.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Huh, meen je dat nou. De PS3 demo (de 1ste) was op 0 echt retesnel.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik erger me af en toe kapot aan de besturing. Geef ik een steekpass, tikt ie m zo zacht dat ie ietsjes naar voren rolt, terwijl ik m toch echt redelijk lang indruk....

    Gevoel mist dus nog wel een beetje. Ook passen ze de bal soms niet de richting in die ik wil. Maargoed, dan ook aan die zuigcontroller liggen.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat had ik dus totaal niet in de 1ste demo. Maar ik speel hem dan ook alleen op de PS3, ik kan PES niet spelen met een Xbox-controller. Ik ben benieuwd naar die 2de demo.

    Ik speel overigens altijd zonder assists aan, veel lekkerder.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Mijn beste wedstrijd was idd zonder assists. Heb met assists het gevoel dat hij net iets anders doet dan ik voor ogen had.

    Soms heb ik ook dat ik ren en dat de speler dan opeens inhoud? Vet vaag.... Misschien is het mijn controller hoor, maar het is wel vreselijk irritant. Tjah, en de keepers, maar dat wisten we.
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Vanmiddag eens even proberen dan.

    Als ik teksten hoor als beste PES even wordt mijn interesse gewekt.

    eerste demo op de pc vond ik wel aardig maar toch net niet goed genoeg.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb de 2e demo voor de PS3 net gespeeld (is te downloaden in de Japanse PSN store)

    En ik moet zeggen dat ik positief verrast bent. Na de positieve berichten in de media had ik wel verwacht dat de 2e demo goed zou zijn. Maar dat hij zo goed zou zijn had ik ook weer niet verwacht.
    Ik heb maar 3 potjes gespeeld. En ik heb sinds een lange tijd weer genoten van PES.

    Het speelt veel beter dan de eerste demo.

    Teksten als "de beste PES" dat gaat me wat te ver.

    Maar goed, alles lijkt nu gewoon te gaan kloppen gameplay-wise. De Ai is verbeterd, keepers lijken niet meer op F-jes (ik heb maar 3 potjes gespeeld, dus dat kan nog komen). Passen is erg lekker (beter dan in Fifa imo).

    Heb geen minpunten gevonden tot nu toe. Ja grafisch is het wel wat minder, zeker tov Fifa 12. Maar goed, wie boeit dat nou. Bij PES gaat het om de gameplay.

    Ik ga vanmiddag verder met spelen.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Begint al wat meer te wennen nu (blijft het wel wazig vinden dat mijn rennende speler soms automatisch stopt).

    Heb alle assists uit, behalve passing, die staat op twee. Cursor heb ik op beperkt. Jammer dat hij zonder hulp niet goed werkt (dat hij niet automatisch de balbezittende speler selecteert)

    EDIT: hoe zorg ik ervoor dat ik als ik de passknop lang ingedrukt hou, dat hij altijd naar de verste speler passt. Vroeger was dat zo bij PES. Lang indrukken is verste speler, kortste is dichtbij. Nu is het totale willekeur, waardoor er niet gebeurt wat ik wil.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Passing zonder hulp 8)
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, ik denk dat dat dat een bug is, want of ik het aanzet of niet, de passes gaan niet de kant op die ik wil. Tot nu toe vind ik dat behoorlijk irritant. Pass ik hem echt verticaal naar voren, passt ie hem schuin terug :confused:

    echt WTF.... Op de PC had ik daar totaal geen last van :confused:
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Godverdomme, 2x hele lap tekst getypt, 2x browser vastloper :mad:

    Vanavond dan maar :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina