Ai ai ai...
Dat was het eerste, alles overheersende en teleurstellende gevoel, dat zich meester van mij maakte nadat ik de demo twee keer doorgespeeld had. 5 Min. was al genoeg geweest om tot onderstaande conclusie te komen, maar ik wilde het niet geloven. Ik wilde mezelf voorliegen om deze teleurstelling te voorkomen. Ik had het van de daken willen schreeuwen als PES terug was geweest, maar dit is zachte poep. En dan met name door onderstaande, alles verpestende, amateur-achtige bugs/onvolkomenheden/luiheid/...Echt volkomen triest dit. Bah.
-Keepers zijn VER-SCHRIK-KE-LIJK
-Schoten zijn scripted/arcade*
-Ren bug
-Meer hoef ik niet te vertellen, bovenstaande verpest alles op de LANGE termijn.
* Het schiet systeem voelt lekker aan, beter dan Fifa, maar er zitten erg veel scripted momenten tussen. Voorbeeld: Ik speelde met Bayern München. Ik pas de bal vanaf de rand van het strafschopgebied met Ribery naar Neuer. Die laat de bal lopen en hij rolt panklaar voor de voet van Robben. Tot zover alles goed, maar nu komt het; ik geef geen richting, geen kracht aan, ik druk enkel op de knop om te schieten. Nu mag je verwachten dat de baan en kracht van het schot wordt bepaald door jou toedoen, maar nee, de bal vliegt als een raket de kruising in, de keeper met niveau 0, vertwijfeld achterlatend. Leuke goal, maar ik maakte hem niet...Snappen jullie? Fifa heeft hier minder last van (o jee, wat zeg ik nou
Ik voel me als een junkie die niet meer hoeft af te kicken van zijn PES verslaving. Daar zorgt de drug, 'de game' zelf wel voor...
Klik om te vergroten...