[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    arrogant als ik ben: die diehardspeler ben ik, althans speel al vanaf 1994 pes (nintendo, PS1, toen XBOX en nu 360). Maar goed, heb nu pass assistance uit en switch op semi auto. Speel nagenoeg alleen online, weet iemand of dan die instellingen voor iedereen hetzelfde zijn?

2. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    I am with you. Dat denk ik ook. Als ik gewoon kijk naar de basic mechanics van de game wordt ik daar heel erg blij van. Ik geloof ook wel dat de keepers beter worden. Alleen Online zal moeten blijken. Ik vind dat ze wel moeten zorgen dat het online klopt. Ze hebben tenslotte erg leuke online modes

Ok dan ik heb ze ook allemaal gehad inclusief de International Superstar Soccer, Superstar soccer deluxe (snes, ps1, ps2, ps3 en xbox 360). Alleen de laatste jaren heb ik ook fifa gekocht vanwege het online gedeelte. Dus ik beschouw mezelf niet (meer) als een diehard. Maar wel een groot liefhebber van voetbal en pes.

Ik dacht trouwens ergens hiervoor gelezen te hebben dat je online die instellingen niet kunt wijzigen!? Weet ik niet zeker meer.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb vroeger zelfs nog een footy van konami op de Nintendo gespeeld. Ben ik nu ook diehard... ;)

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Omdat gezegd is dat de keeperproblemen in de 2e demo zo goed als gefixt zouden zijn. Ik merk persoonlijk weinig verschil. Ik vind ze nog steeds drie keer drama!

Geloof me, dit is een probleem van Konami geweest. Ze hebben het zelf gezegd "Unforseen circumstances". MS heeft een strenge policy idd, maar dat weten ze al jaren. De demo's waren vorig jaar ook zonder problemen gereleased. MS wil echt wel dat de demo's verschijnen, maar als één regio geen toegang heeft vanwege een fout. Dan zijn ze solidair met de rest.

Die beterschap beloofden ze ook al met de 2e demo. Daar is niets van terecht gekomen. Nu is het weer een renbug die op de 360 plaatsvindt en op de PS3 niet. Het spel loopt m.i. zelfs minder vloeiend dan de 1e demo. Die heb ik op de PC gespeeld en daar vond ik de animaties e.d. veel soepeler ogen.

Dus, ik geef Konami niet het voordeel van de twijfel meer. Die keepers zullen gewoon ruk zijn. Zonde... haalt het potentieel van het spel flink naar beneden.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dan heb ik een verrassende opmerking: Ik ben ook die-hard PES-ser :D
    Wat online betreft zag ik aan screenshots dat je online niet de mogelijkheid hebt om bijv. passing aan te passen. Maar ja, misschien heb ik iets gemist.

6. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0

In principe is het voor jou heel simpel, gewoon PEs 2012 niet halen dan kun je er ook niet meer aan ergeren toch?

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Juist omdat het spel minder vloeiend loopt als in de PC-demo zegt al dat het toch wel aan de compressie van de Xbox demo ligt. Ik heb de 2e PC demo ook gedownload en die loopt ook weer beter dan de Xbox. Het ligt dus niet aan de demo op zich, maar is een Xbox gerelateerd probleem.
    Wat die keepers betreft: Konami wordt overspoelt met klachten daarover en aangezien ze overduidelijk aangeven dat ze weer helemaal terug willen zijn geloof ik niet dat ze het er maar bij laten zitten. Ik verwacht in ieder geval verbetering van de keepers in de inmiddels toegezegde patch rond launch-time.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik neem aan dat je bij ranked dit niet kan doen. Lijkt me niet geheel fair.

Maar is er een mogelijkheid, om op manueel te zoeken?

Overigens speel ik zelf in de demo op standaard. Alleen speler switchen beperkt en off the ball manueel. Heb nooit echt zin om de moeite te nemen om die shit te switchen. Bij geen enkele game. Alleen puur de knoppen aanpassen en thats it.

9. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Sorry hoor, maar wat is dat nou voor kansloze reactie?

Ik was ontzettend enthousiast over demo 1, maar de keepers waren kut. Konami geeft aan dat de keepers grondig zijn aangepakt na de reacties op demo 1. Er komt zelfs nog een extra patch op de releasedag. Als ik dan zie dat dat dus NIET het geval is geweest, dan moet dat toch gewoon gezegd worden?

Maar ik mag mij niet ergeren of negatief uitlaten blijkbaar. Ik kan het spel beter links laten liggen, want dan ben ik ook van die keepers af. :confused: Dat zou wel heel makkelijk zijn heh...

Ik hoop daar echt op. Maar dit is ook weer zoiets. Ze brengen een demo uit, die gewoon op bepaalde fronten minder is dan de demo op de andere twee platformen. Dat is toch een potje slechte marketing of niet? Juist omdat wij al zonder demo 1 moesten doen, zou je verwachten dat demo 2 alle verwachtingen te boven gaat. Ik vond hem minder dan demo 1 en dat lijkt mij toch niet de bedoeling van een demo die de retail versie vertegenwoordigt?

Kijk, of Konami moet gewoon zeggen, "Gasten, koop een PS3, want op de Xbox krijgen we bepaalde zaken gewoon niet voor elkaar...." Dan koop ik wel een PS3.

Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor jou dat je nog zoveel vertrouwen in Konami hebt. Ik weet echter nu wel zeker dat ik hem op de release nog niet ga kopen. Even afwachten of er überhaupt iets aan de keepers veranderd is.

11. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Geen kansloze reactie of een aanval, maar ik lees heel veel negatieve dingen van jou, dan geef ik je een simpele tip door gewoon geen PES 2012 te halen, dat is niet kansloos, ik geef je simpel weg een tip.

Kritiek heb je gegeven hier op het forum, ik zelf vind het wel meevallen maar goed dat is mijn mening.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Han heeft aandelen in konami, wist je dat niet? ;)

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Verklaart een hoop. :+

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat zullen er meer doen. Toch hoef je dan misschien niet tot 14 oktober te wachten want ik ken mensen die de Duitse versie kopen ( waar geen Engels in zit ) en die Duitse versie komt 29 september al uit.
    Ik behoor tot die mensen :) Ik weet niet of ze met die patch wachten tot 14 oktober, maar als die op 29 september er al is weet je dus ruim voor de Nederlandse release hoe het er voor staat met de keepers.
    Volgens Amazon.de kan ik mijn spel op 30 september verwachten, dus dan weten we meer :)

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hier de reacties ( positief en negatief ) over de keepers die nu zijn binnengekomen bij Konami.
    Er zit nog een link bij naar een filmpje van een van ons :)

Dat lijkt me toch een overduidelijk statement!

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Klopt, ik ben redelijk negatief, maar weet je hoe dat komt? Door beloftes van Konami die ze niet waarmaken/nakomen. Ik vind het goed spelen, uitdagend, maar de keepers verpesten het gewoon. Daardoor ga ik dus niet op topplayer spelen, ook niet op professional, maar op beginner. Dan weet ik iig dat ik voldoende scoor en kan de keeper de wedstrijd niet voor mij verzieken.

Dat lijkt mij niet de bedoeling voor een game waar het veldspel prima in orde is. Ook vind ik de passing minder nauwkeurig dan in de 1e PC demo. Hoor ik ook al meer mensen over. Heb jij de 1e demo gespeeld? Vind jij demo 1 niet beter? Net als Cyrax overigens (die geeft ook aan dat hij demo 1 lekkerder vond spelen)?

Ik wacht de eerste reviews wel even af voordat ik hem koop. Gelukkig hebben we daar 2 weken voor (aangezien het spel hier 2 weken later komt).

17. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kritiek is terecht, maar mijn punt was nogmaals niet om je af te branden snapje meer gewoon een simpele tip.
    Kijk ik erger em er neit aan omdat ik wel denk dat het goed komt in de echte game met de patch, dit laten ze niet zomaar lopen.

Overigens heb ik beide demo's gespeeld en beide een drama keeper, maar voor de rest merk ik vooralsnog weinig verschil.

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Demo van de week gedownload, maar ik speel het nauwelijks omdat er dus eerst zo'n kutfilm voor zit van een paar minuten die je niet kunt skippen. Hoe fucking dom is dat nou!?

Je wilt dat gamers je game een kans geven en de gameplay leren kennen, maar eerst zet je ze verplicht een informercial voor IEDERE KEER!?!?

Wat een idioten.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Huh? Alleen na een pot van 10 minuten heb je een filmpje van een paar minuten. Zodra je die een keer helemaal hebt gezien en daarna nog een pot speelt kan je hem skippen. En als je nog een potje wilt spelen kan je beter de demo sluiten en opnieuw aandoen, sneller dan het filmpje bekijken.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij zit die film aan het eind...
    Als ik het spel wil afsluiten komt-ie te voorschijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina