1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tja demo aanzetten. Wedstrijd starten. Dan meteen quiten en dan kan je onder het filmpje ff pissen of wat eten en drinken pakken. En dan kan je lange sessie beginnen!!

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Jij speelt hem op de PS3 zeker? Daar is het filmpje idd vooraf geloof ik. 360 is het filmpje achteraf, maar je hoeft hem slechts 1x te bekijken. Daarna kun je m wel skippen.

3. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Die tip gaat alleen niet op, want ik zal toch een keuze moeten maken. Overall gameplay van PES vind ik leuker dan die van FIFA, dus ik kies voor PES.

Ik hoop dat ze het niet laten lopen, maargoed. We wachten de patch even af en de reacties daarop op/na 29september.

4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Eerste goal uit een vrije trap..

Had hiervoor een vrije trap vanaf de middenlijn op de lat (keeper zag er best lelijk uit =( ).

Bale speelt wel lekker in PES 2012. Ik geniet elke dag steeds meer en meer van deze demo. Ondanks een paar kleine minpuntjes, wordt het PES voor mij dit jaar.

5. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Jij speelt hem op de PS3 zie ik. Zal eens kijken of ik een filmpje van de runbug kan posten ;)

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Deze pes is de pes die in 2007 moest uitkomen. Alles wat daar tussen toen en nu zat was een waste of time.
    Dit is een pes waar ik eindelijk wat verbetering in zie. Het is nog lang niet de pes die ik wil hebben. Er zitten nog veel te veel glitches in het spel, met name in de animaties, waardoor het op te veel momenten onrealistisch voelt. Vooral met het scoren heb ik geen euforisch gevoel, omdat er altijd wel iets is wat het verpest. Dan zijn het de keepers die niet eens duiken, of is er een animatie glitch, of gaat een bal door een been heen of het schot gaat gewoon niet in de hoek waarin ik gericht heb. Dan heb ik geen gevoel dat ik zelf gescoord heb.
    Dit spel moet zwaar gepolijst worden wil het op de oude pes niveau komen. Pes op de ps2 was zo goed, dat iedereen toendertijd sprak over de ps2 die op zijn limiet zat. Nu is het elk jaar hetzelfde, ik moet mezelf overtuigen dat ik het spel leuk vind. Het spel moet juist MIJ overtuigen en dat is wederom dit jaar niet gelukt.
    Ik denk dat dit de verbeterpunten zijn voor volgend jaar.

- Animaties op orde. Graag geen animaties die afgekapt worden, dit is heel onrealistisch en beïnvloed gameplay.
    - Collision detection op orde. Graag geen ballen door benen, dit is heel onrealistisch en beïnvloed gameplay.
    - Schoten wat constanter. Schoten vliegen vaak alle kanten op, kan wat beter allemaal.
    - Dribbelen. Graag wat soepeler aub. Soms heb ik het gevoel dat ik met maradonna op glad ijs begeef. Kom op man.
    - Fysics. Zijn niet in orde. Lichamelijke fysics zijn niet in overeenstemming met bal fysics. Daar bedoel ik dan mee dan je heel vaak ziet dat een speler vanuit stand met zn buitenkantje een pass over 40 meter kan geven zonder moeite. Dit ziet er niet alleen lelijk uit, maar kan kwa fysiek ook helemaal niet. Of dat hij met zn rug naar goal een 180 kan maken en een strak schot kan leveren. Dit heeft ook te maken met animaties, want in de replay zie je dan meestal dat de speler "glijd" naar de juiste positie.

7. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
  8. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel door die runbug de demo niet meer, is niet meer te doen. Schijnt ook eigenlijk niet eens een runbug te zijn, maar gewoon dat het beeld af en toe ene seconden ( minder nog ) blijft hangen, het gaat heel snel, maar je ziet het wel. Als zoiets net gebeurd als je aan het sprinten bent, stopt ie even, maar heb ook gemerkt met andere dingen. als zoiets gebeurt als ik wil passen, heb ik de snelheid van die pass niet meer onder controle ( gaat het of te snel of te langzaam ) is met schieten net zo..

9. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Klopt, die is de bug die ik ook wilde uploaden. Vreselijk irritant.

Beeld blijft hangen? De andere spelers rennen toch keurig door? Het beeld hangt dus niet hoor. Is iets anders mis. Maargoed, ik vond de passing al redelijk kut (in de 1e demo juist erg goed), dus laten we hopen dat het 360 demo glitches zijn.

Op de PS3 heeft men dit volgens mij nog niet gehad.

Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Misschien de Xbox cache eens clearen? Heb ik ook gedaan en ik heb er een stuk minder last van:
    Voor het geval dat je niet weet hoe dat gaat:
    - Ga naar het dashboard
    - Kies de settings-tab
    - Kies memory
    Nu zie je welke memory je hebt, meestal alleen de hard disk. Klik met Y op de hard disk
    - Kies Clear cache

11. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al gedaan, niks veranderd.

12. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Voor zover ik weet is er op de PS3 geen runbug. Ik heb het niet tenminste.

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Om die runbug iets minder vaak voor te komen bedoel je? Lijkt mij niets met cache te maken te hebben.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij is dat cache een plaats in het HD-geheugen waar allerlei zaken worden opgeslagen zoals tijdelijke bestanden, installatiebestanden en data.
    Lees HIER maar.
    Daarvan uitgaande kan hij dus wel degelijk met het runnen van het spel te maken hebben omdat het ook installatie-bestanden opslaat. De demo wordt namelijk steeds gede-comprimeert als het gerunned wordt, waarbij hij de cache gebruikt.

15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik blijf erbij dat het mij sterk lijkt, maar wie niet waagt wie niet wint. Dus ik zal je advies even ter harte nemen. Ik laat het je vanavond even weten! En mocht het vanavond niet lukken, dan hoor je het morgen (moet vanavond zaalvoetballen.... pfff zie er nu al tegenop).

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zolang jij die run-bug niet hebt is het prima toch? Zaalvoetballen is lachen man ...

Even een vraag aan de echte PES'ers, zijn er VEEL verandering t.o.v het vorige deel? Zijn dit keer WEL de beloftes waar gemaakt of ... ?

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Da's echt teveel om te beantwoorden. Dan hebben we wat bladzijden nodig!
    Google maar eens naar Pro evolution soccer 2012 preview en lees dan maar eens ;)

18. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou han hoe vaak ik het ook met je eens ben of je blind geloof... hier geloof ik dus helemaal niks van! Dan zou alleen pes hier last van hebben!? Dat moet je hele systeem toch regelmatig problemen geven.

Overigens ik heb die runbug nog niet gehad maar heb ook nauwelijks tijd om te spelen (5 potjes max gedaan)

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het maakt mij niet uit hoor, ik gooi iets in de groep en je kan het proberen of niet. Ik heb weliswaar dat het beeld soms even schokt, maar ik heb geen last van het spelertje dat steeds inhoudt in zijn run. Waarom niet? Geen idee, ligt het niet aan de systeem cache, dan ligt het misschien aan de hogere levels.
    Ik speel nu Pro, maar grappig genoeg had ik de allereerste match die ik speelde nergens last van en die wedstrijd speelde ik sterkte gemiddeld.

Overigens staat in dat verhaal over systeem cache clearen het volgende in de allereerste regel:
    Bron: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/troubleshoot/hardware/clear-system-cache
    Dus die cache geeft onder omstandigheden blijkbaar toch wel problemen!

Maar goed, of je het nu wel of niet gelooft, baat het niet dan schaadt het niet :)

Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volle cache heb ik wel eens last van gehad bij uit m'n hoofd Oblivion en Fallout3 dus het is echt niet alleen bij PES.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina