1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War :emo: Ik ga nu effe spelen, laat jullie straks weten wat ik ervan vind (zal wel bagger vinden 8))

2. RamO

RamO Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar eens PES 11 doen, iemand zin in een potje?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Waarom zou EA of Sony hier super blij mee zijn?
    Of denken jullie echt dat iedereen nu FIFA of een PS3 koopt omdat de PES2011 demo anderhalve week verlaat is? 8)

4. RamO

RamO Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou mij niet verbazen dat er mensen (fanatieke gamers) zijn die nu (misschien tijdelijk) een ps3 halen. Hehe PES 2011 demo.....

Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ho ho...

Ik heb 2 Tv's.... en nog een labtobje. \o/

6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist mijn 1ste potje gedaan, 3-0 gewonnen met manu u tegen napoli. En woooooooooo!!!!!!!!!

VET!!!!!!

Wel heel erg wennen, heb 2010 en 2011 amper gespeeld en dit is totaal anders dan 2009 natuurlijk. Maar man man, eindelijk een vette voetbalgame, ok, ik zie heus wel ''dingetjes'', maar elke game heeft dat.

Eindelijk!!!!!!!!!!!

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je weer een beetje het PES 5/6 gevoel? Of is het niet te vergelijken?

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat vind ik een moeilijke vraag, zeker na 1 potje.

Maar ik merk meteen dat dit gewoon een leuke game is, met wat tekortkomingen (bv keepers, wordt nog aan gewerkt), ipv een tekortkoming met wat game elementen.

Als je pes 6 leuk vond, dat vind je deze helemaal te gek, denk ik. Maar.... is alleen maar een 1ste indruk natuurlijk.

(Misschien handig om erbij te zeggen: 2010 en 2011 vond ik zo tergend slecht dat ik die amper heb gespeeld.)

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    PES 5/6 hadden ook tekortkomingen, het ging meer om het gevoel, bij het scoren en passeren etc. Keepers waren toen ook al niet perfect volgens mij.

Goed om te horen dat de eerste indruk al positief is!

Ik heb PES 2010 eerder verkocht en PES 2011 heb ik ook maar een maandje gespeeld. Net iets teveel irritatiepunten en miste het PES gevoel.

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, wacht ff, een kleine aanvulling. Als je pes 6 leuk vond omdat adriano erin zat, dan heb ik niks gezegd, ;-).

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar dit is echt goed. Je kan nu eindelijk hele korte combinaties houden, een beetje tikkie takkie, maar dan wel op de goede manier. Geen ping pong maar kundig positiespel.

Nouja, laat ik deze pot af maken, een grote shoarma schotel bestellen, bier staat koud, championslague, pes 2012, wat kan er nou nog mis gaan vanavond?

Ik zal de xbox gasten niet meer lekker maken, want ja, dat is best lullig. Maar goed, ik ben zo enthousiast, terwijl ik altijd afgezeken werd door de pes topic politie. Mag ik ff blij zijn??? ;-)

Als je vragen hebt wil ik wel voor je kijken/checken. Ik zal vanavond geregeld dit topic terug kijken of er vragen zijn die je echt nu wil weten.

12. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik wil niet eens horen of het goed is. :D

Ik wil zo graag spelen! Aan de andere kant, nu is mijn tripje naar de Gamescom toch nog iets meer waard. Ik heb mijn handen toch al heel even kunnen leggen op PES2012. ;)

13. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het nu aan het downloaden voor de PC, is toch anders dan de 360 maar wil hem nu echt testen en heb geen zin om nog 1,5 week te wachten..

Meestal weet ik na het 1e potje of het goed zit met PES, is meestal een gevoel :) wat bijna altijd ontbreekt als ik FIFA speel ( ook al zijn die games de laatste tijd ook goed )

ben zeer benieuwd

14. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen ik ben positief verrast. Hij gaat niet meer zo houterig als PES11 en die feature dat je je poppetje kan besutren bij ocrners enzo is wel leuk, heb al drie keer op de lat gekopt in 1 wedstrijd ermee :emo: Het is zeker een leuk spel, kan me voorstellen als je dit haalt, maar FIFA12 is toch wel wat completer allemaal.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zo maar eens m'n PS3 aanslingeren, heeft al té lang uit gestaan. :9

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Goed dat je positief bent. Pes6 was het laatste deel waar ik verslaafd aan ben geraakt. Laatste 3 jaar steeds pes en FIFA gekocht en pes verloor het steeds. Vind het positief dat iemand die de vorige delen slecht vond het nu weer leuk vind. Hoop dat het allemaal wat soepeler loopt maar zo te zien is dit zo. Op de Xbox helaas nog een tijd wachten tot de demo.

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Demo is nu aan het installeren:).

Straks even een reactie!.

18. Yuri_Ehv

Yuri_Ehv Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volmondig JA!

Nu 3 potjes gespeeld en ik ben weer ouderwets aan het genieten,eindelijk.. Na zoveel jaren!
    Nu al een hoop heerlijke/grappige/frapante/mooie goals en leuke momenten meegemaakt,zoals we die van PES gewend waren.. PES is back! :)

19. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ?
    Al 14 jaar geen rechterrijtje.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Eerste Klasse 2010/2011
    Genk tweede, Gent derde.