1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel kloppen ja, AI in PES is dit jaar echt vermakelijk, ze zetten je helemaal vast in eigen 16 en proberen er aan beide kanten langs te komen, erg realistisch! [no sarcasm]
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap niet dat mensen Fifa nou zo realistisch vinden hoor. Als de AI van je medespelers zo is als in de demo, dan vind ik dat dus alles behalve realistisch. Het is fijn dat veel dingen eruit zien zoals in het echt, maar het voelt gewoon niet zo. Die AI van je medespelers is om te huilen, en ik vind de AI toch wel belangrijk in een footie. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tel mij er dan bij: Het zal wel aan ONS liggen :):
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zijn hoofd lijkt me te kort, of is het het haar? Iets klopt er niet.
     
  6. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Zn tattoo's!?=(
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    beidde ;)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    In het echt is ie dikker en hij had natuurlijk een peuk in zijn bek moeten hebben.
     
  9. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Cyraxx je geeft aan dat pes beter loopt op de ps3. Het valt natuurlijk nog te bezien of dit voor het eindproduct ook zo is. Al moet ik wel zeggen dat ik al bijna geneigd ben om een ps3 te kopen voor pes!!
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zou ik maar even mee wachten tot de release-datum. Verder krijg je vóór 14 oktober nog zat vergelijkingen omdat sommige mensen het spel in Duitsland kopen. Dan hoor je wel snel of het spel beter op de Xbox loopt dan de demo.

    En verder; ben je niet geinteresseerd in de Xbox online toernooien die ik ga organiseren veoo PES 2012? ;)
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben om iig! Ik koop waarschijnlijk vanavond een PS3. Bij de Saturn voor €289 voor de 320gb versie, incl. GT5 en twee draadloze controllers. Prima prijs. Controllers vind ik minder, maar dat went wel.

    Ga een brief schrijven naar MS en dan wacht ik nog wel even af hoe ze reageren en of ze de console kosteloos repareren / vervangen. Mochten ze coulant zijn, dan heb ik beide consoles.
     
  12. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar zat ik ook aan te denken inderdaad. In toernooien ben ik niet echt geïnteresseerd maar wel in losse potjes. Dus miss kunnen Cyraxx en Jows hun psn geven om t.z.t. te kunnen gamen. Ik denk namelijk dat ik ook vanavond voor de ps3 ga. Alleen kan ik GOW 3 maar niet echt uit mijn hoofd zetten.

    En dat online films huren is echt vet!!
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Online films huren is vet, maar zonder ondertiteling en dat vind ik toch wel een pré. Kan het prima volgen, maar sommige conversaties gaan zo snel, of daar zit zoveel lawaai tussen dat je het net niet goed hoort.

    GOW 3 boeit mij niet zo heel erg. Is vette game hoor, maar ik heb geen tijd voor dergelijke spellen. Forza 4 vind ik ook erg vet, maar 2 en 3 heb ik na een tijdje niet meer aangeraakt. Werd te eentonig vond ik. Daarom vind ik een voetbalspelletje gewoon vet. Iedere keer andere wedstrijd.

    Ik game eigenlijk alleen tussendoor. Vroeger nam ik er echt tijd voor. Ging ik op mijn ATV een potje gamen. Nu heb ik een eigen bedrijfje naast mijn normale werk en is het dus werken op mijn ATV. Soms ff uurtje gamen tussendoor.

    PSN van Cyrax vraag ik tzt wel even. Hij zal vast mijn ass whoopen met PES, maar dat interesseert me niet.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  14. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit een beetje in hetzelfde schuitje qua werk. Ben sinds dit jaar partner geworden van het bedrijfsmakelaarskantoor waar ik werkte dus daar gaat veeel vrije tijd in zitten _0/. Maar s'avonds laat nog ff gamen vind ik heerlijk. Als ik besloten heb om een ps3 te kopen wisselen we die psn's wel ff uit ok!?
     
  15. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ass whoopen zal waarschijnlijk wel gebeuren maar je heb altijd kans.\o/
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Slijmerd..

    Wil je zo graag dat ik het zeg???? Mgwlee is een hele goede PES speler, de laatste tijd speelt hij beter dan ik en wint hij meer van mij dan ik van hem. Er was een tijd dat hij op een hele avond van 20 potjes misschien maar 1x won, maar die tijd is nu wel voorbij. Hij is beter dan hij zelf denkt en weet precies hoe ik speel.

    Dus Jows,

    Maak je niet dik, ik ben echt niet zo goed meer hoor. Ik heb gewoon andere interesses nu dan vroeger. Ik heb een goed niveau, maar ik kan niet meer op topniveau mezelf onderscheiden. Als ik een goede dag heb kan ik nog steeds heel goed zijn en van iedereen winnen, maar die dagen heb ik niet vaak meer tegenwoordig. Het lijkt me leuk om tegen je te spelen GC is Cyrax77... Voeg me toe, gaan we lekker voetballen.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Combinatie van El Hamdaoui en Sikora :9 Lijkt echt helemaal niets op Theo.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Komt goed. Over 20 min naar huis, koken, even kijken of ik nog ergens geld vandaan kan trekken en naar de Saturn/GameMania.

    UPDATE: GameMania dus. Scheelt weer 14 eu :p € 275
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  19. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    haha
     
  20. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2


    robben!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina