1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    29 september.
     
  2. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ik ben over 2 weken toch in Duitsland, maar eens kijken dan. Al zal het wel duits in game zijn.

    Cijfers zijn trouwens niet verkeerd
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, het is dan echt zover. Heb mijn Xboxje opgeborgen in de PS3 doos ;) Er staat nu een PS3 Slim 320gb in de kamer. Hebm voor 275 eu meegekregen bij de Saturn in HHW incl. GT5 (bundel zeg maar) en een extra controller. Nette prijs!

    Werkt opzich prima, duurde wel voordat ik eindelijk iets kon :p Maargoed, dat is altijd zo als je iets voor de eerste keer gaat gebruiken.

    Demo van PES gedownload en die speelt idd een stuk soepeler dan op mijn xdoosje. Waarschijnlijk kwam dat gewoon omdat mijn Xbox zijn langste eind had gehad. Controller moet ik nog wel aan wennen.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Daar gaat je VIP status :+
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach, de xbox is niet weg, hij doet het alleen niet ;) Wacht eerst de reactie van MS af.
     
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Het slaat toch helemaal nergens op dat er nog gamereviews zijn die het online gedeelte helemaal niet in hun beoordeling mee laten tellen.

    De game is nog niet uit, online weet niemand nog hoe het gaat, maaar wel al een 9 geven, terwijl je weet dat online al jaren zwaar onder de maat is.

    Reviews die uit zijn voordat een game te koop is, kan je per definitie naar de prullenbak verwijzen.

    Het gaat ze er alleen maar om zo snel mogelijk een riview op de site te pleuren. Dat er achteraf vaak niks van klopt doet niet ter zake.

    Mijn advies: zelf spelen, en veel spelen, en dan moet je maar zien of je het wat vind.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit idd :)

    Ook de reden dat ik een maanje ofzo wacht met de aanschaf. Mocht online niet goed werken, dan laat ik 'm links liggen. Helemaal als keepers niet verbeterd zijn.

    Daarnaast lees ik sowieso weinig reviews omdat reviewers vaak allerlei genres moeten testen. De persoon die Forza Motosport moet beoordelen, moet dat ook voor PES doen.

    Dan krijg je dit soort conclusies:

    Ik durf mijn hebben en houden er wel op in te zetten dat hij alle passing-assists heeft gebruikt.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar hoe moeten ze dat beoordelen als de online pas op de release-datum wordt vrijgegeven? Ik heb van verschillende testers gehoord dat ze niet bij onlijne kunnen....
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat is makkelijk, gewoon wachten todat het wel online speelbaar is. En zelf ervaren hoe alles werkt, en welke modes er zijn, en of dat goed gaat enzovoorts. En dit mee nemen in je beoordeling van de game.

    Hoe kan je nu een game reviewen die nog niet eens speelbaar is?

    Het zijn allemaal previews, meer niet. En nog slechte ook, maar dat moet iedereen voor zichzelf maar uit maken.
     
  10. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Als online weer zo laggy is, laat ik hem sowieso liggen :)
     
  11. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Zelfde, online is het enige wat ik speel.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel PES eigenlijk alleen offline, want tegen maten komt het het juist tot zijn recht. Ook meteen de reden waarom mijn niveau zo verschrikkelijk gedaald is, ik speel het alleen in het weekend :)

    MLO vond ik vorig jaar echt een hele toffe toevoeging, totdat de cheats kwamen en natuurlijk de sporadische lag. Daarnaast speelde online zoveel anders dan offline, dat het snel niet meer leuk was.

    Voor 2012 houdt ik mijn hart vast.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Was online zo laggy dan in 2011? Heb er zelf geen ervaring mee, aangezien ik de laatste jaren FIFA heb gespeeld. Mijn laatste PES (die ik echt grijs gespeeld heb) was 2008.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, daarnaast speelde het ook heel anders dan offline, een stuk minder vloeiend en veel meer collision bugs. Laatste goede online PES was 6, nadat er een patch gekomen was speelde je zonder lag, miss those days.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik durf dat ook wel. Want als je met alles uit speelt -en dat geldt ook voor iedereen die roept dat het allemaal zo simpel is- dan is het een heel andere game. Focus je even niet goed in je hele passinggame is naar de klote. Gek word je ervan. Het is 2x zo moeilijk als in PES 2011, dus waarom niemand het toen had over de makkelijkheid van de game en nu wel, dat snap ik dus niet.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Klopt, maar IGN is altijd wel erg pro-PES geweest.
    Volgens mij kreeg 2009 zelfs een 8.7 ofzo 8)
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt omdat ze vroeger PES sponsorde, dat doen ze niet meer...
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Helemaal waar. Zo eenvoudig is het niet. Als je de assists allemaal uitzet (dus ook het automatisch clearen van verdigers), dan moet je erg geconcentreerd spelen en altijd de juiste kracht achter een pass of schot leggen.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat ik het probleem vind van de speciale settings zoals passing is dat het online allemaal standaard aan staat ( ga ik tenminste van uit ) en dan ben je aan die manier van spelen niet gewend als je een tijdje off-line modes hebt gespeeld.
     
  20. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister even de demo van fifa geprobeerd. Ik ben bang dat dit weer een beter spel gaat worden als Pro evo.
    Als je met fifa balbezit hebt op het middenveld en er ligt ruimte aan de zeikanten lopen er telkens geen backs door? is dit ook zo in de normale game?
    Maar ondanks dat ga ik voor pro evo daar lopen alle spelers goed mee en de back gaan ook goed mee.
    Spitsen duiken daar ook sneller de ruimtes in lijkt het wel, klopt dit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina