1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Doe eens normaal man.

;)

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Haha, ja dat is met Wilders erbij tegenwoordig ook politiek

3. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik koop gewoon FIFA, en als PES écht goed is koop ik die ook over 3 weken. Ik heb gewoon geen zin om nog 2 weken te wachten tot ik lekker kan game.

6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Der Han gaat dus echt fur die deutsche version?

Mevrouw de voorzitter, Han heeft hiermee aangetoond knettergek te zijn, hahaha, ;-).

Viel spass Han, maar ik wacht nog wel ff.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Danke sehr! :D
    Je kan die taal ook op Spaans of Frans zetten en als commentaar zal ik dat zeker ook doen :)

8. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Han..
    Wil je als je het spel geprobeerd hebt zo snel mogelijk een goede review over de game te geven aub!
    Ik wacht vol spanning:p

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar dan wordt het er wel eentje waar ik niet alles over de nieuwe online mogelijkheden kan zeggen want dan heb je bijvoorbeeld eerst een legend voor nodig, of een Master League team. Als het zo snel moet als jij zegt heb ik natuurlijk niet de kans dat allemaal volledig uit te dokteren :)

10. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nieuwe online mogelijkheden?:eek: Daar heb ik nog helemaal niks van gehoord is er ergens bijvoorbeeld informatie over MLO? Aangezien ik anders toch de neiging heb om FIFA 12 te kopen. De feeling mis ik een beetje als ik nu een goal maak is het meer zo van he dat is een doelpunt. En niet die ontlading. Ik denk dat ik mijn keuze nu echt laat afhangen van FUT en MLO omdat ik ze eerlijk gezegt niet heel veel vind verschillen, er zijn natuurlijk altijd verschillen maar niet hele grote.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik bedoel hier hoofdzakelijk de mogelijkheid om communities tegen elkaar te laten spelen. Daar weet ik ook nog niet veel van, daar ben ik zelf erg nieuwsgierig naar.

12. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je tegen cheater of rage mensen wilt spelen dan moet je fifa halen
    en als je wilt spelen tegen mensen die niet cheaten of gaan rage dan moet je pes halen

13. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Begin het verdedigen nu wel echt goed onder de knie te krijgen. Als de tegenstander in balbezit is druk ik vrijwel meteen RT + A + X in. 9 van de 10 keer wordt de bal dan onderschept door ofwel een AI-bestuurd iemand of door mijzelf. Wel een beetje jammer dat ik niet het idee heb dat ik dan zelf de bal afpak, maar ja. Ben allang blij dat ik nu 'goed' kan verdedigen :).

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Werkt dat RT + A + X echt dan? 8)

15. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Dat idee heb ik in ieder geval wel. Wat ik ook vaak doe, is eerst een speler zelf naar de tegenstander met bal te laten rennen, dan van mannetje te wisselen (LB) en dan RT + A + X en het pookje naar je eigen doel toe bewegen. De CPU gaat nu veel minder vaak door mijn verdediging heen en zelf bega ik veel minder overtredingen.

Was jij het trouwens niet die dat filmpje van Maremas (youtube) hier had geplaatst? Daar heb ik die RT + A + X combinatie van geleerd.

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ik heb wel is als in B druk (sliding) dat ie geen sliding maakt soms erg frustrerend, hoe kan dit komen?

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Morgen online-nieuws:

18. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien door je instellingen bij 'autosliding'? Ik heb 'autosliding' uit staan en nog nooit problemen met sliden gehad.

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    waar vind ik die instelling?

en is er ook een schuifbalkje net als bij passen maar dan met schieten of is schieten gewoon altijd standaard

20. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gebruikersgegevens, en dan volgens mij bij spelerhulp. Onderste optie in ieder geval, kan niet te missen zijn.
    Daar kan je eveneens het schieten veranderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina