1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 11 zat boordevol met bugs en de meeste zitten er in de FIFA 12 demo nog steeds in. Waar heb je dan over..
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Een andere mogelijke work-around voor de sprint-bug...
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, je hebt gelijk. Volgend jaar geen PES. Dan heeft FIFA geen concurrentie meer. Daar wordt Fifa alleen maar beter van...

    PES is geen halve game, ik speel het spel het hele jaar door, dat doe ik niet met een halve game. Is het zo moeilijk om iemands keuze te respecteren? Ik vind Fifa 2012 niks aan. So what?
     
  4. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb juist geen problemen met de keepers dit is juist een punt waarvoor ik pes ga halen.
    ik vind de keepers veel realistischer dan bij fifa, bij fifa is het altijd het zelfde of hij heeft hem klemvast of bokst hem in de voeten van een tegenstander of hij mist. keeper duikt altijd hetzelfde als ware.
    in pes lijkt veel meer variatie te zitten in reddingen tevens geld dit ook voor de schoten fifa is het altijd maar Rb of een afstandschot ( al die schoten voelen hetzelfde) in pes lijkt daar ook meer variatie in te zitten. (minder scripted)
    ik speel fifa nu vanaf 1994(ja dat is lang geleden :p) maar ik ga dit jaar voor pes en ik haal fifa wel later voor clubs.(dat is nog het enige wat pes mist)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  5. Cursed--Angel

    Cursed--Angel I Will Curse You All

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik wat ruw over ben gekomen, het spijt me daarvoor. zal niet meer gebeuren.

    ik was alleen een beetje opgefokt omdat jullie de fifa forums bekritiseerden op een manier
    wat in mijn ogen helemaal nergens op sloeg.

    nogmaals sorry
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was maar één persoon en het zegt natuurlijk inderdaad niets over de kwaliteit van het spel zelf. PES heeft gewoon een 'vaste groep' op dit forum, op andere (niet-gaming, dat wel) fora waar ik kom is FIFA dik de winnaar qua topicposts, dat wel.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Denk dat het meer als grapje bedoeld was....

    Maar Han, had je nog reactie gekregen op dat filmpje? Je had hem toch ergens gepost?
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, daar was al een stortvloed van klachten e.d. maar het viel genoeg op om naar Konami te sturen, zoals je weet.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha ja was wel grappig om te zien idd. Hoop dat ze er ook echt wat mee gaan doen. Want dan kan je praten over echt een dikke game.

    Niets is zo frustrerend dat je door zo'n fout de overwinning misloopt.
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Na veel wedstrijden gespeeld te hebben,moet ik helaas toegeven dat PES me nog niet teruggewonnen heeft.Ik zal voor die running bug de instelling op de xbox veranderen,want dat is errug irritant.Wordt je gewoon bijgehaald door een trage verdediger als jij met Messi alleen op de keeper afgaat.Ik zal hem wel voor 40 euro ergens op internet bestellen voor de be a Legende mode,maar ik ben bang dat ook dit seizoen Fifa het bij mij gaat winnen,ik had het tegenovergestelde gehoopt.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kun je dan wel met dezelfde save, en belangrijk, dezelfde MLO verder?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waarom niet? Je kan toch ook on-line in een lobby voor een Duitse server kiezen?
    Wat je bedoelt met dezelfde save weet ik niet.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Bij mij is het juist andersom. Nu ik die running-bug niet heb omdat ik op 480p speel, lijkt alles veel en veel beter te lopen. Speel op speelsnelheid -2 nu, maar dat lijkt op -1 op HD. Het spel loopt nu veel vloeiender, waardoor ik het gevoel van de 1e demo weer terug heb op de PC (waar alles leek te gaan zoals ik het wilde). Word nu steeds beter in het verdedigen en het strooien van steekpasses.

    Als PES zo speelt (met betere keepers uiteraard), dan is er voor mij maar een game mogelijk dit seizoen: PES, na 3 jaar FIFA.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het schieten ook anders. Makkelijker misschien, meer arcade? Bij '11 klopte het juist precies. Nu is het gewoon knallen en het komt wel goed.

    Ook kan je vrije trappen rond de 16 gewoon NIET kort nemen. Er staat wel altijd een mannetje, maar hoe kort je ook op A drukt, hij passt altijd ver.
     
  15. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had trouwens met PES 2011 ook altijd al last van een bug die erg lijkt op de run-bug waar we op dit moment zoveel over horen. Als ik de speelsnelheid op +1 zette, dan klopte het spel gewoon niet meer. Bleven mijn mannetjes heel vaak stilstaan in balbezit en reageerden ze niet op de commando's die ik gaf.
    Echter, op een andere (grotere) tv had ik er nooit last van.

    Toen ik gisteren met controller 2 ging spelen op de xbox, leek het inderdaad alsof er minder hapering in het spel zat. Heb op die manier maar 1 potje gespeeld, maar zal straks nog even wat spelen om te vergelijken.
     
  16. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu precies de reden dat wij Nederlanders en Engelse (?) het spel 2 weken later krijgen?
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar dat moet toch goed kunnen met die nieuwe rechter-stick functie? Of ken je die niet? Je wijst daarmee naar de speler waar de bal heen moet en je drukt op A.
    Mocht je die nog niet kennen, dan dit je het spel dus te beoordelen zonder de fijne kneepjes te kennen ;)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Logistieke redenen. Ze kunnen alle spellen niet tegelijkertijd maken en dan ook nog zo vervoeren door heel Europa dat het overal op dezelfde dag is.
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch knap dat Fifa het wel weer voor elkaar krijgt, maar thanks voor je antwoord.
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Schieten is idd wat makkelijk. Zeker als je goed voor doel staat. Maar misschien kun je die op Manual zetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina