1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat zeg ik ;)

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jawel, maar ik heb ook een paar weken geleden gevraagd aan Mgwlee welke configuratie hij had en die leek niet veel anders dat iemand die er wèl last van had. Het blijft geheimzinnig.
    Maar goed, ik probeer alleen maar aan te geven dat het begrijpelijk is dat je over deze bug heen kijkt. Ik ben zelf - zoals je misschien weet - ook programmeur en dit zijn lastige problemen.

Maar goed, laat maar, anders gaan jullie weer roepen dat ik Konami verdedig ;)

3. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik durf bijna wel te stellen dat iedere xbox gebruiker het gewoon heeft. Als je een wedstrijd veel past en minder dribbelt heb je er nauwelijks last van. Maar ik heb nu inmiddels op drie verschillende xboxen gespeeld (slim hoogglans, slim mat en een elite) en ze hebben het allemaal.

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben ook programmeur en ik weet dat veel bedrijven zich het er maar gemakkelijk vanaf brengen. "Het moet werken op de nieuwste browsers of OS, de oudere browsers of OS's boeien niet."

Zo denk ik ook het liefst, maar de realiteit is en blijft dat veel mensen nog steeds oudere crappy browsers gebruiken en al helemaal veel mensen die nog steeds XP gebruiken. Je zal ook die mensen moeten dienen.

Met game-development is het zelfs nog belangrijker. Elk spel moet gewoon hetzelfde functioneren, ongeacht platform. Anyway, ik denk niet dat ze daar een Arcade, Premium, Elite én Slim hebben gebruikt om de demo te testen. Waarschijnlijk de nieuwste Slim en klaar. Of misschien zelfs wel op de debug-console. Kan ook nog. Het is en blijft iig een grove fout, zeker aangezien ze al zo'n fout hadden gemaakt met demo 1 op de Xbox. Dan moet je er gewoon voor zorgen dat de 2e demo geen enkel probleem heeft. Nu komt het ook nog eens voor in de retail. Ik vind dat amateurisme.

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    GameSync.nl verstuurd morgen de PS3 versies al, waarom verkopen ze geen 360 versie. :mad:
    Al mocht ik hem eigenlijk niet eens kopen van mezelf, doe ik vast toch wel. :'-(

6. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Argh... Waarom hebben zou geen Xbox 360 versie :mad:

7. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk is het waar en hebben we deze week nog pes.

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
  10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Goed nieuws. Ik denk dat ik het gokje maar neem. Weet je nog hoelaat je had besteld ongeveer?

11. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat weet ik niet meer. Daarvoor is het te lang geleden.
    Ik heb het gokje ook gewaagd. Het zal me verbazen als het lukt, maar rond de release heb ik toch weinig tijd, dus het is alleen maar mooi meegenomen.

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Nice, mijn bestelling is al verstuurd! Kan hem binnen 1 tot 2 dagen verwachten.. Als dit maar geen droom is ;)

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan heb je wel mazzel (of één van de laatste exemplaren), want ik krijg net deze mail. :+

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1

Erg raar, hopelijk heb ik eindelijk een keer geluk!

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha, nice. Heb jij de mail/bestelstatus over reservering helemaal niet gehad? Dan heb je 'm misschien net iets eerder besteld dan ik - om 17:18 -.
    Maar goed, dan nog maar even verdiepen in de demo. :b:

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg mijn mailbevesteging om 17:17. Zal toch niet zo zijn dat ik net de laatste voor je neus heb weggekaapt?

Ik heb trouwens nog geen status e-mail gehad, alleen de status in de afbeelding in mijn profiel. Want kreeg jij een bevestiging en vervolgens nog een e-mail over de status?

Nou ja, ik verwacht niks, iedere dag eerder is meegenomen.

Edit:

Lijkt erg op jouw e-mail, alleen niks over pre-order of wat dan ook. Gek.

17. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    En nu staat ie weer op voorraad bij Castlegames. maar vraag dan toch wel af welke versie je krijgt :D

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik krijg woensdag de UK versie van Konami binnen. Het is wel een promo en voor de PS3.... Heeft Elite voor me geregeld. Ik kan niet wachten.

19. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik weet het niet met die online shops. Zal ze morgen eens bellen of ze echt exemplaren in voorraad hebben.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zijn de keepers trouwens beter dan in de demo, speelde net weer wat potjes en ze waren weer heerlijk slecht aan het keepen. Speel nu op -1 toen ik dat hier net ergens zag staan en speelt versassend een stuk beter. Kon de verleiding opeens niet aan en toch maar weer besteld voor iets minder dan €40 bij Gamedumper. Hopelijk is er snel een option file met kits voor de Premier League en dergelijke.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina