1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het de demo welgeteld drie keer gespeeld, ik heb totaal geen drang om hem op te starten.
    En dat de keepers zo af en toe totaal doelloos een hoek induiken maakt het niet veel aantrekkelijker.

Haal hem sowieso niet op de release.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Vorig jaar had ik de UK versie van Konami gekregen. Vandaar dat ik dacht dat dit jaar ook de UK versie zal worden verstuurd. Maja, maakt mij niet zo heel veel uit.

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik dit jaar wel (voor het eerst). Mijn Xbox ging dood, dus ik dacht ik koop nu een PS3. Boze brief naar MS met eis vervanging door Slim. We zullen zien of het lukt.

4. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was er verschil ten opzichte van de EU versie?

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Weet ik niet, want ik heb de Arabische versie nog niet binnen. Maar het zal geen verschil zijn, afgezien van de benodigde optionfile.

6. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal sowieso baas op PS3, shooters op 360 :)

Na het lezen van verschillende berichten hier op het forum ben ik Gamereservering.nl even gaan mailen (heb ik m besteld), met de vraag of zij ook al eerder wouden gaan verzenden. Kreeg dit als antwoord

Was te proberen :emo:

7. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb een mail terug:

Dit heb ik verstuurd:

Goedemorgen,

Ik vroeg me af of je PES2012 voor PS3 nog hebt liggen en of dit de Europese import is?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
    Danny

Dit krijg ik terug:

Danny,

Fifa 12 UK import heb ik nog voldoende liggen!
    Prijs is Euro 54,=

Groet,

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ze mogen die spelers wel eens gaan updaten.. Tomasson bij Feyenoord? :emo:

9. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gasten niet om het een of ander, maar gister was ik even bij mijn zwager die op zijn laptop een "probeerversie" van de fullgame had. Ik heb dat zitten spelen op zijn toetsenbord, maar mijn god was is dat goed, smooth en soepel... Echt niet te vergelijken met demo op de xbox en ook niet met die op de ps3.
    Echt als dit een voorbode is voor de fullgame ook op de consoles dan ben ik echt dolgelukkig!!!\o/_O_

10. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0

Leuk antwoord krijg je terug haha ;)

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Even reageren op die keepers: Ik weet dat die ruk waren op de demo, maar als je de full version voor de eerste keer start, krijg je gelijk een update.
    Door die update zijn de keepers echt goed, niet te vergelijken met de demo.
    De lui die die review maakten hebben voor hun promo-copy blijkbaar die update niet kunnen uitvoeren en ja, dan heb je slechte keepers.

12. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    FF serieus han, is jouw full version ook zo ontzettend smooth en soepel als de pc versie waar ik twee posten hiervoor aan refereerde of zou de pc versie beter worden dan de console????

13. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaah dilemma dilemma dilemma! Halen niet halen, wat moet ik doen jongens, wachten op EU of de UK gewoon kopen en hopen dat de updates kloppen en gewoon fatsoenlijk online kan spelen. Wie laat mij de knoop doorhakken......of niet ;)

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Voor mijn gevoel speelt de full version niet veel anders dan de Xbox demo, natuurlijk met verschil waarvoor die patch is uitgekomen ( keepers ).
    Als jij dus een demo van de PC gedownload hebt en je vergelijkt hem met de demo van de Xbox dan zie je precies hoe de verschillen tussen de PC- en Xbox-versies zijn.

Ik heb ook verhalen gelezen over lagere of hogere snelheid en of het soepeler speelt, maar dat schaar ik onder "placebo-effecten", zeg maar verbeelding omdat je het graag zo wilt ( of juist niet, natuurlijk ).

Ik heb echter klachten over de sprint-bug, waardoor je het spel op controller 2 moet spelen. Gek genoeg slaat hij data van je profiel anders op als het controller 1 of 2 is, wat voor mij een reden is om geen spelmode zoals de Master-League te starten, want dan kan ik opnieuw beginnen als het spel voor die bug gepatched wordt. De sprintbug is namelijk gelinkt aan een controller.

15. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Er is geen dilema. Voor mij was dat het zo en zo al niet! Maar als de versie die ik gespeeld heb op de laptop een voorbode is voor wat we ook op de console gaan krijgen kan ik alleen maar zeggen JONGENS HAAL DEZE GAME IN HUIS!
    Verder zou ik als ik jou was nog even één weekje wachten op de fullgame EU.

16. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Nou meestal denk ik ook dat mensen maar iets zien wat ze willen zien, maar geloof mij als de game op de console niet zo speelt als op die laptop koop ik een pc / laptop. Echt serieus

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat kan je weten als je beide demo's ( PC- en Xbox versie ) hebt gespeeld. Heb je dat gedaan?

Enige voorbehoud wat ik moet maken is dat ik niet weet of de PC-full versie ook hetzelfde speelt als de PC-demo.

18. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet om het 1 of ander, maar een voetbal game hoor je gewoon in een luie bank op een vette plasma te spelen, maar toch niet strak achter een laptop of PC? Of ben ik nou gek? Hoe doe je dat met vrienden? Speelt de linker met toetsenbord en de rechter met de muis? (grapje natuurlijk).

19. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alleen de ps3 en xbox 360 demo gespeeld en de pc full version

Daar heb je helemaal gelijk in, maar het speelde (zelfs met toetsenbord) zo ongelooflijk lekker dat ik dat serieus overweeg als de console versie uiteindelijk anders speelt dan dat.

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  20. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PES speelt HEERLIJK op console! Altijd al gedaan, verwacht niet er ook maar 1% verschil inzit tussen beide versies. Wat ik me nog wel kan voorstellen is dat die op PC en 360 online soepeler loopt dan de PS3. Maar koop hem puur voor Master Leque, fuck it, ga de UK versie halen :p

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina