1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Review pes vs fifa: http://tweakers.net/reviews/2332/7/review-pes-2012-vs-punt-fifa-12-conclusie.html

Nooit goed om de game's te vergelijken maar bon:
    Hier onder de plus en -minpunten die ze geven over beide game's. Wat me opvalt is dat de minpunten bij PES simpel op te lossen zijn,bij fifa moet je ermee leren leven.

Pluspunten PES 2012
    + Master League uitdagender
    + Superieure AI, voetbalintelligentie
    + Speelt lekker direct
    + Gezichten van spelers
    + Vrijheid en dus onvoorspelbaarheid in gameplay
    + Online stabiel

Minpunten PES 2012
    - Te hoog tempo haalt geloofwaardigheid onderuit (spelsnelheid aanpassen)
    - Konami... licenties... meer competities... zucht (option file installeren)
    - Audiovisueel inferieur (moeilijker ,maar toch met wat chants invoegen betert het toch)
    Cijfer PES 2012: 8,5

--------------------------------------------------------------------------------

Pluspunten FIFA 12
    + Beleving, met dank aan puike graphics en geluid
    + Sociaal aspect met EA Football World
    + Head to Head Seasons en Friendlies-hub
    + Verbeteringen in Career Mode
    + PC-versie eindelijk hetzelfde als de console-versies
    + Harde schoten komen beter over

Minpunten FIFA 12
    - Matige voetbalintelligentie medespelers
    - Voorspelbare speelstijl, zeker online
    - Verbindingsproblemen met EA Servers

Cijfer FIFA 12: 8,5

2. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Verbeterpunten t.o.v. PES 2011, zoals de AI van medespelers, verbeterde cursor-switch (tenminste, als je alleen speelt), trainingsmodus (altijd leuk), MLO verbeterd, MyPES (lijkt me grappig), etc.

Mijn punt was alleen maar dat je op basis van PES 2011 niet moet beslissen of je PES 2012 gaat halen. Daar doe je PES 2012 tekort mee.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik me wel in vinden. Pas toen ik een tijdje FIFA12 had gespeeld bij vrienden en die avond de PESdemo opstartte, viel me op hoe belachelijk snel het gaat bij PES. Maar eens -1 proberen dan. FIFA12 is een topgame, maar het voelde na een tijdje toch weer, durf ik het te zeggen: scripted. Groot minpunt.

En PES online stabiel. _O_

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Fifa zal altijd scripted blijven, de reden dat ik het nooit zal spelen.

5. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Niet met gamereservering.nl. Maar wel met
    Gamedumper.nl Daar is 'ie
    € 42,49 ! (stom bedrag) overigens...

6. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bezorgd gamedumper.nl wel op de dag van release?

7. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens wilt er iemand een duidelijk berichtje sturen naar mij hoe ik de bundesliga krijg en alle normale shirts in de spaanse,engelse, italiaanse competitie. Of van elke club dat zou helemaal perfect zijn.
    Ik ben niet zo handig met een computer vandaar dat ik het vraag. Heb liever een berichtjee...bij voorbaat dank

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja & Ja.

9. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks..dan ga ik het zeker hier bestellen!

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb net een bewering gelezen dat de sprint-bug niet voorkomt op TV's met 1080p. Dus als je de Xbox ook op 1080p hebt gezet, natuurlijk.
    Wie van jullie heeft een 1080p TV en had toch de sprint-bug? Dit gaat niet alleen om de full versie, maar ook om de Demo...

Laatst bewerkt: 9 okt 2011
  11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel op 1080p en heb tijdens de tweede demo geen last van de sprint-bug.

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou schijnt er ook een verschil te zijn of je een HDMI-kabel gebruikt of component. Wat gebruik je?

13. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ongeveer de hele zondag gespeeld en het spel vertoond bij mij al enige scheurtjes.

Merk dat er echt onwijs veel fouten in het spel zitten, ( ik neem mijn woorden terug over dat de keepers problemen zouden zijn opgelost) dit is dus niet het geval, niveautje hoger tegenstander krijgt meerdere kansen en schiet ze met een rollertje er altijd in. (treurig Konami)
    Dat terwijl de AI van de CPU velen(!) malen beter is, houdt onmogelijke ballen eruit.

Maar hoop dat die patch wonderen doet, want anders is het spel voor mij iig niet speelbaar, ik speel PES alleen offline.

Ook simpel voorbeeld is hoe traag spelers opstaan en met name keepers als je bijvoorbeeld achter staat dan heeft de keeper een keer een bal(jeej) en dan lijkt het een eeuwigheid te duren voordat hij het spel hervat (waarom?)

Kansen creeren is geen probleem en het scoren gaat wel redelijk goed, maar bij iedere game is het eigenlijk wel zo dat als de CPU een kans krijgt ze hem er gelijk in schieten.

Scheidsrechter zijn echt onwijs ruk! duidelijke overtredingen worden gewoon niet gezien aan mijn kant, krijg een duw in me rug bij het strafschop gebied (gevolg loop de bal over de achterlijn)

AI Cheat??

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Component. Wat zou het verschil dan zijn?

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Omdat degenen die 1080p met HDMI gebruikten tot nu toe nog steeds de glitch hadden. Jij bevestigt dat, want jij hebt geen HDMI.
    Tot nu toe had ik er een paar gehoord die 1080p met HDMI gebruikten en maar eentje met component ( jij ).
    Ik heb de anderen ook gevraagd wat voor kabel ze gebruikten.
    Ik wacht dus even af, maar het zou me niet verbazen als het alleen werkt met 1080p in combinatie met Component.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik dacht het even te hebben, maar nu weet ik er ook eentje waar het bij werkt met HDMI.
    De kabels hebben er dus blijkbaar niets mee te maken....

17. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een site waar ik xbox live gold kan kopen voor 1 maand?
    Het is letterlijk overal uitverkocht.

18. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij de reden uitleggen waarom als de cpu een inworp heeft bij strafschop gebied staat er geen mannetje van mij?

edit:
    dit soort dingen gebeuren er dus regelmatig bij mij, spel is dus gewoon stuk;)

http://www.youtube.com/watch?v=jz5YzEo_V3w

19. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Herken het wel een beetje. Ook in de demo gebeurt dat soms. Kun je in de full niet de strengheid van de scheidsrechter instellen? Vroeger kon dat wel?

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina