1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    (speel de PS3 versie)

    bij mijn allereerste potje (Inter - Barca), vertrok Milito centraal de diepte in, met Sneijder had ik de bal op het middenveld, een beetje links te hoogte van de middencirkel... de steekpass moest door de lucht... je overdenkt het in een flits en vervolgens zie je het indrukken van de betreffende knoppen en stick op het scherm vertaald worden in een krulbal buitenkantje rechts (zoals alleen Wesley dat kan _O_)... ik juichte, raakte in extase, een gevoel van warmte, ontroering, WTF, da's cool......... en vergat te scoren (net als van Persie eigenlijk :emo:)

    ik verloor uiteindelijk met 1-5, maar wat geeft 't?... het bleef nog lang onrustig in mijn hoofd!
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.580
    Held.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Daarom, ik ben benieuwd naar je mening. Overigens heb ik nog een theorie (ik lijk Han wel (no offence Han :+)), waarom de keepers in negatieve zin opvallen. Ik vind de CPU nu echt heel sterk, ze krijgen vele malen meer kansen dan in PES 2011 op topplayer tegen mij. Nu ik op professional speelt, valt het wel mee qua kansen die de CPU krijgt, maar op topplayer regen ze de kansen aaneen. Dan heb je natuurlijk ook een grotere kans op een blunder toch?

    Ach, whatever. Ik heb geen probleem met de keeper. Ik ben er niet stuk van, maar ik vind het geen gamebreaker tot op heden. De absurde AI van de CPU vind ik vervelender.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha dit zijn dingen die (helaas) alleen in Pes kunnen....
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat vind ik idd ook jammer, ook bij doeltrappen. Dat is eigenlijk een defending setpiece. Je moet kunnen instellen hoeveel druk je dan wil zetten...

    @Tyrant, hele grote kans ;) Ligt hier nu ook in de Saturn in HHW. In Alkmaar gisteren al gehaald en veel andere winkels hebben m nu ook al. Embargo is allang verbroken.
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    En na enkele potjes PES 2012 heb ik opnieuw niet het ouderwetse gevoel (waarmee PES ooit de serie zo goed begon) teruggekregen.

    Het sprinten, passen, schieten en soepelheid van de spelers is nog steeds erg houterig naar mijn mening, helaas...

    Iemand interesse?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.580
    Hoeveel vraag je dan?
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nou ik heb hem in mn xbox zitten hoor is ff kijken hoe fijn het is

    begin met CL en start wel met ML als er een OF is
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het een beetje vreemd dat in deze tijd (waar je demo's kunt downloaden) een spel koopt om deze na een paar potjes alweer te willen verkopen? Ik bedoel: speel de demo dan eerst. En mits je deze gespeeld hebt: dan snap ik helemaal niet dat je de game uberhaupt hebt gekocht als je binnen een paar potjes al tot de conclusie komt dat het helemaal niks is.
     
  10. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    welke MM?

    die kans is vrij groot, gisteren heb ik 'm nl. gescoord bij de MM ArenA Amsterdam (€44,-)

    btw, is hier vast al wel bekend, maar goed: bij www.gameoffer.nl issie €38,95 tot aan morgen 12:00u.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.580
    MM Alphen aan den Rijn.

    Ik bel wel even.
     
  12. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je zeker wilt zijn van de sprint bug moet je maar eens training doen, en dan de dribbel training, dan weet je het meteen :D

    Net wel een hele smerige goal gemaakt, zal hem vanavond eens uploaden :)
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    € 36,95 incl. verzendkosten

    Tjah, niet elke demo is gelijk aan de final versie..
    Bij dit spel wel helaas. En wat is nou 6 euro voor een paar potjes proberen?;)
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    True, maar men gaf hier al aan dat de retail gelijk was aan de 2de demo (afgezien van de keepers). Maakt verder niet uit, ik zou het zelf niet doen.
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    is die sprint bug al meteen als je sprint of na bijvoorbeel 10 sec sprinten??
     
  16. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen die sprintbug wordt er toch wel uit gepatcht op de Xbox? Dat was toch al bevestigd of niet?
     
  17. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik koop hem pas als die renbug gefixt is.

    Is wel enigszins komisch, want ik heb iets van 45 dollar verdiend met dat virgingaming.com op fifa 12 en daarmee ga ik PES kopen xD
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n bug is slecht. Leuk voor mensen die geen online mogelijkheid hebben (hoe vreemd dat ook is tegenwoordig)
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    als ik 15 sec sprint heb ik nergens last van betekent dit dat ik geen sprint bug heb of kan die nog optreden als ik langer sprint?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Totaal verschillend, is gewoon random.

    Ik ben altijd iemand die altijd wel sprint in voetbal games, en heb er echt veel last van. Schijt vervelend als je een counter maakt en je weer stil staat, fuuuu. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina