1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die runbug... en die keepers... :F: Serieus geen haar beter.

    Online ziet er goed uit trouwens. Gaat wel moordend snel en mijn eerste tegenstander quitte al in de 88e minuut toen ik de 4-2 maakte. Iets wat ik in PES11 vrijwel nooit had.
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Hehe, ik heb een hele uiteenzetting over Duitsland gehoord. :+
    Iets als: "Duitsland staat ook bekend als 'Die Mannschaft', wat zoiets als 'het team' betekent."
    Nou, bedankt voor de info! :lol:
     
  3. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Keepers zijn inderdaad nog net zo dramatisch als tijdens de demo.. Ook grafisch lijkt alles wat minder scherp dan bij de demo, maar dat kan misschien aan mij liggen..
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Mijn god, keepers hahahaha....

    :lol:

    En de AI geeft geen rugdekking, echt wat slecht! Ergenissen dit. Eerst maar lekker Forza spelen, ik vind dit weer geen doen online :lol:
     
  5. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, hoe kun je sprinten met bal?

    Als ik rechterbumper ingedrukt hou, zoals het boekje zegt, dan gaat de speler midden in de sprint ineens kappen/draaien.... Ook bij achter elkaar drukken op RB gaat het niet soepel.

    Doe ik wat fout?
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    kijk ff bij je systeem instellingen van pes misschien heb jij die knoppen omgedraaid
     
  7. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe geef je in vredesnaam aan hoe je alleen met controller 2 kan spelen. Ik kan met controller 1 alleen switchen tussen thuisploeg en uitploeg maar niet geen van beide. Die run-bug wordt ik namelijk schijtziek van. Valt echt niet te spelen zo.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik heb nu Vingaard en Altidore voor m'n MLO :cool:.
    Vingaard is multi functioneel, kan op 6 (!) posities spelen!
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Het pes gevoel is er en voor me gevoel is het gewoon een fijne footie :) beste sinds tijden

    maar die bugs:x
     
  10. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vooralsnog ruk vanwege het feit dat ik nog geen enkele normale sprint heb kunnen maken.

    Als ik rechterbumper ingedrukt hou, zoals het boekje zegt, dan gaat de speler midden in de sprint ineens kappen/draaien.... Ook bij achter elkaar drukken op RB gaat het niet soepel.

    Bij button configuration kan ik dit niet wijzigen. Hoe sprinten jullie met bal?????
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    [​IMG]


    1e team wat ik tegen kom :emo:
    Ik verlies 2-0, en krijg vervolgens 800.000€ :emo:
    Waarom krijg ik zoveel geld? Ik wil pas na 5 maanden zo'n team kunnen betalen. Het raarste: de ranking van deze gast was 420. HOE KAN DAT?
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Even potje ajax - twente. Het eerst wat me opvalt stekelenburg nog bij ajax. ze leren het ook nooit bij PES.
     
  13. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, net als Tomasson, De cler, Castaignos, Fer en Auassar bij Feyenoord...

    Maar serieus, hoe sprinten jullie met bal???
     
  14. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de playstation spelers hier.Hoe werkt die "off the ball" nu eigenlijk? Het staat ingesteld "met hulp". In het boekje staat:druk op R3,selecteer met R een speler die automatisch naar voren rent.

    Is R3 gewoon op de rechtse joystick duwen? En hoe weet je dan welke speler hij selecteert. Als het ingesteld staat op "met hulp" wat moet je dan precies doen om een speler naar voren te laten rennen
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
  15. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist de run-bug waar iedereen het over heeft..
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Wat ook zo hilarisch is, die plaatjes van die achievements :emo:
    Je eerste transfer in MLO, met een plaatje van de Copa Liberatodores.


    Echt, Konami, werkelijk....
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem er maar weer uitgehaald. Vind het vergeleken met fifa maar een zooitje ongeregeld.
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom wordt in godsnaam mijn voltooide wedstrijden percentage verminderd als ik een tegenstander heb die zelf vertrekt? Ik maak zojuist de 5-0, meneer houdt het voor gezien en quit en mijn percentage gaat naar beneden.
    In theorie kun je dus geband worden dankzij idioten die leaven omdat ze tegen een dikke achterstand aankijken. Moet ik me dan gaan inhouden als het 2-0 staat of zo?
     
  19. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe, herkenbaar. Eerste potje bij mij was ronaldo-messi-ibra-seedorf-fabregas-julio ceasar etc. Blij dat 't maar met een 1-0 verlies is gebleven.. Maar totaal absurd!
     
  20. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet wanneer die ren bug gefixed gaat worden,maar als het niet deze week is gaat PES2012 eruit, dit is niet te spelen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina