1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    MLO bevalt mij ook niet echt, de verhoudingen kloppen ook niet echt, moest net met mijn elftal tegen een super elftal.
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    tock knap dat konami dingen die vorig jaar goed waren weet te verkrachten en dingen die vorig jaar kut waren weet te fixxen..

    nu ff pes 11 en 12 bij elkaar gooien en je hebt een super game
     
  3. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar weg geweest tezijn weer terug op het oude nest PES .
    Maar moet zeggen hij is wel pittig speel hem op regular en moet er flink aan en win vaak met wat geluk iemand tips ?

    Alvast bedankt
     
  4. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren me eerste potje gespeeld. CL begonnen met Barça op proffesional. Eerste wedstrijd tegen Udinese uit met 3-0 gewonnen. Speelt wel lekker zeg. PES is back _O_
     
  5. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondergetekekende start van het weekend o.b.v de Daymos OF
    Wellicht moeten er wat logos verwijderd worden ivm te kort aan slots
     
  6. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren tegen een vriend online gespeeld en meerdere potjkes , wat mij opviel is dat ik met de edit mode wat namen van teams veranderd had en dat ook online zag. bv London FC had ik in Chelsea veranderd en die naam zag ik ook.
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    heb je de update al geinstalleerd? Ik vind de keepers niet tegenvallen hoor. Heb nu zo'n 10 wedstrijden gespeeld, nog geen blunder gezien. Speel m ook op de PS3. Eerste wedstrijden zelfs op Regular, omdat ik snel die 100 punten wilde hebben ivm de extra ML optie (met echte leagues).

    Zal wel aan mij liggen hoor ;)
     
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Extra optie ML? echt? wat als je dit niet haalt en je start een nieuwe ML?
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je hebt er 100 punten voor nodig. Of te wel, 5 winstpartijen. Die kun je gewoon met oefenwedstrijdjes halen. Ga je gewoon met Barca tegen RKC spelen op Regular. 5 keer winnen en dan heb je 100 punten.

    Die kun je inwisselen voor de extra ML modus, waardoor je met echte leagues kunt spelen. Dit geldt ook voor het unlocken voor Club Boss enzo. Als je dat niet doet begin je de ML met nepspelers. Niet echt tof als je Bijv. Ajax hebt gekozen en er allemaal amateurs in je team zitten.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Wat erger is: in 2011 heb ik tot januari zitten bouwen en bouwen aan een team, nu heb ik na 7 wedstrijden vrijwel iedereen in mijn team al vervangen door een speler! Van minimaal 67 OVR.
    Dat gaat toch veeeeel te snel? Vind je het logisch dat iedereeen nu met Villa en Messi rondloopt 8).
    Echt ik snap niet waarom Konami niet beter naar de community luistert. Bedrijven spenderen duizenden euro's aan doelgroeponderzoek en weten wat er speelt onder de klanten. Konami heeft een actief forum waar echt hele goede ideeën uitkomen, maar je ziet er NIKS van terug.

    Ongelofelijke rijstzakken zijn het!

    @Jows: 2 x online spelen is ook voldoende (50g per wedstrijd).
    BTW, je zegt dat de keepers je niet tegenvallen. Met welke teams speel je? Dan kan ik dat een beetje in perspectief zien. Kijk, al vallen De Gea en Stekelenburg niet tegen snap ik dat. Maar ik speel zelf momenteel met keepers van 64 en 68, en dat is echt janken met de pet op.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  11. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat?! bij MLO zitten er al super teams? :mad::mad::mad::mad::mad:

    Dat was een van de redenen dat ik hem misschien zou kopen...
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik ben vooralsnog 1 'normaal' team tegengekomen.

    Maarja wat wil je als je opeens 1.200.000 per wedstrijd krijgt :emo:
     
  13. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees reeël..... had je anders verwacht dan?? :):
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Nou bij PES2011 kwam je die superteams echt niet na 2 weekjes al tegen hoor!
     
  15. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Lieve pes vrienden en voetbal fanaten,

    Na een lange afwezigheid laat ik ook weer eens mn gezicht hier! Niet dat iemand me kent, maar goed ;-)

    Ik heb een aantal vragen (die vast behandeld zijn, maar ik moet wel errrg veel teruglezen om dat terug te vinden :p)

    # Ik heb dus in het spel wél last van de ren bug. Gestoord raak ik ervan. Ik heb de nieuwe zwarte xbox en HD ready tv. Ik speel nu op 1080i, maar ja dat gaat niet zo lekker. Online nauwelijks last van de bug! Wat is nou de beste oplossing om offline normaal te kunnen spelen?

    # Wat is het verschil tussen 1080/720 etc ? Ik weet dat ik dat kan googelen (ben nog net niet compleet retarded ;-) ), maar hoor het liever van jullie als ervaringsdeskundigen!

    Ik hoop dat jullie me even wat antwoorden willen geven.
    Alvast bedankt, enne.. add me maar voor een potje online!!
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Tuurlijk kennen we je, je staat in m'n friendlist ;)
    1080p betekent gewoon meer pixels, oftewel het is iets scherper.
     
  17. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor de reactie, en zoals altijd zo snel :thumbs:
    Maar.. dat betekent dus dat de oplossing die eerder aangedragen werd (1080 --> 720) de juiste is?
     
  18. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd, na ong 3/4 maanden begonnen de teams wel goed te worden.

    Dit is zo slecht he, ook omdat het zo makkelijk te verhelpen is.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Geen idee.
    Ik heb zelf nog geen enkele keer de runbug gehad dus ik zou geen eens weten wat het is.

    Volgens mij hoorde ik dat je hem zelfs op 470p moet zetten, wat ik weiger.
     
  20. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag jongens, ik was van plan om zometeen na school pes 2012 te halen, maar is er dan meteen een patch om de transfers te updaten en klopt het dat morgen de option file komt voor de bundesliga+premier leaque+championschip? zoja dan haal ik hem straks direct:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina