1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Daar snap ik niks van. Heb je al eens heel lang gesprint over het veld?
    Wat voor Xbox heb je? En op welke resolutie staat-ie? Harddisk-capaciteit?

    Bij voorbaat dank :)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heeft echt geen reet te maken met of ik goed pass of niet, ik zal straks wel wat voorbeelden posten wat laat zien dat het gewoon tergend irritant is.
     
  4. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox elite 120GB , hij staat ingesteld op 1080P

    Ik heb met bv Robben vanaf de verdediging helemaal gesprint na de verdediging van de tegenstander en heb daarnaast maicon laten mee rennen.
    Dit deed ik samen met iemand anders en niet 1x hield de speler in.

    Edit

    net de ps3 versie binnen gehaald en zal die straks ook uittesten.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ah, je hebt de elite, mogelijk zijn daar geen problemen mee. Ik heb de Slim 256 GB.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vertel mij wat... |:-
     
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel Han,ik heb ook de Elite en ik erger me er kapot aan!
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, dan is dat het niet. Merkwaardig , die verschillen.
     
  9. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb geen last van run bugs maar ik heb wel last van die verdediging ik kan er echt niet goed doorheen komen in de ongeveer 20 potjes gespeeld nu heb ik maximaal 5 goals gemaakt in totaal. En dat waren vaak schoten die van richting veranderd worden want ook het richten lukt totaal niet terwijl ik in PES 2011 met gemak won op topplayer speel ik nu vaak gelijk of verlies ik op prof. Heeft iemand voor tips in aanvallend opzicht?
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik hoor graag van je welke versie jij prefereert, welke je mooier vindt en welke versie het beste speelt.

    @Han, op youtube staan redelijk wat bugs. Sommigen hebben ook last van een onjuiste dribbel-animatie.
     
  11. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja zeker weten. Vooral ook omdat je aan het begin een bericht krijgt dat je een voorproefje krijgt uit de retailversie! :):
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kan niet echt tips geven, het komt neer op timen. Ik tik net zo lang rond totdat ik wat ruimte zie. Dan probeer ik een actie te maken of te schieten. Vind het zelf ook niet echt eenvoudig. Soms scoor ik drie goals in een wedstrijd, soms met moeite 1.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    True. Ik heb er ook een filmpje van, maar ik kan hem even niet uploaden omdat ik hier niet op WIFI zit. Filmpje is 12mb en dan werkt het uploaden naar youtube niet op mijn telefoon.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat weet ik wel, maar ik probeer uit te vinden waarom de ene Xbox er geen last van heeft en de andere wel. Daarom vraag ik steeds naar de specs van de Xbox.
     
  15. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Van het weekend wat vaker de demo gespeeld en ik moet zeggen dat ik momenten had waarbij ik dacht ik koop hem niet. Niet alleen door de dribbel en keepers, maar ook vond ik de krachtmeter te langzaam opbouwen. Dat vond ik bij 2011 juist perfect. Ik kreeg er maar geen vloeiende combinaties uit zoals dat met 2011 wel perfect gaat.
    Maar op een gegeven moment lukte het WEL. En dat was het moment dat ik me realiseerde dat "vroeger" het ook elk jaar wennen was met een nieuw deel om daarna, als je het spel meester was, nog mooiere combinaties en acties te maken dan in het vorige deel mogelijk was.

    Ik heb ook de Fifa demo gespeeld en ik zie wat er verbeterd is en ik ben blij met de balfysics maar ik vind het verdedigen gewoon niet leuk. Het is wel goed gedaan en zo, maar mij persoonlijk doet het niks.

    Waar ik vroeger altijd en alleen maar ISS/PES kocht en sinds 2009 zowel PES en FIFA zal ik dit jaar weer voor het eerst alleen PES kopen:thumbs:\o/_O_
     
  16. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Oke bedankt ik tik nu inderdaad wat meer rond en wachten totdat de ruimte komt en het word direct beloond:). Sta nu 3-0 voor en de 1e helft is nog bezig. Ik heb nog een vraagje want in de eerste 2-3 potjes als ik (RS) drukte en ingedrukt hield kon ik echt met het 2e mannetje lopen als ik dat nu doe gaat hij enkel in een rechte lijn naar voren weet iemand hoe ik het weer voor elkaar krijg dat ik hem helemaal zelf bestuur ipv alleen naar voren te rennen?
     
  17. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja in de settings kun je dit op manual zetten. Dan druk je de RS in en kun je met de man die selecteert lopen met RS
     
  18. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu de ps3 versie spelen en dan zal ik zo zeggen wat ik van die 2 versies vind.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    \o/
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet het antwoord al. PS3 versie speelt beter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina