1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem zelf ook al vanaf ISS. Ik ben alleen met de launch van de 360 even op FIFA (RTWC) over gestapt omdat PES geen launch-titel was toen. Daarna gelijk weer de eerste PES kocht die uitkwam.

    De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik wel echt lol heb gehad met FIFA RTWC. Dat spel heb ik helemaal grijs gespeeld. Was toen de eerste next gen foottie. En ik was er best wel goed in durf ik te zeggen nu achteraf :p
     
  2. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Me2.

    Ik zit heel erg te twijfelen of ik PES voor PS3 of Xbox zal halen. PS3 heeft die runbug niet en ik vertrouw Konami niet volledig dat morgen die bug er uit gepatcht is. Aan de andere kant als het online niet gebeurt vind ik het nog niet zo'n ramp.. want ik speel 90% van de tijd online.

    Maar eigenlijk he jongens... moet je dit forum is terug lezen... het is toch niet te geloven dat er zo'n bug in zit.

    Ik wil geen flame starten want ik ben een ook een ISS-er vanaf dag 1 en heb alleen in 2009 / 2010 en deels 2011 Fifa gespeeld vanwege het onspeelbaar zijn van pes online.
     
  3. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan ook niet dat er zo'n bug in zit
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon typisch Konami. Het is in feite gewoon een onvolledig spel, in elk opzicht, en wij pikken het allemaal. Waar hebben ze dat krediet eigenlijk voor verdiend. :+
     
  5. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke geen Online Master League voor mij_0/ Had er wel zin in om weer een leuk teampje op te bouwen maar dit is geen doen. Je speelt meestal tegen team die al allemaal toppers hebben lopen. Die lag is er nog steeds en je verdient echt veel geld voor 1 wedstrijd.

    Gister maar begonnen met de ML op professional en ik moet zeggen dat het nog niet lekker loopt. Ik kan echt niet verdedigen. Las hier net iets over training ofzo dat het dan duidelijker voor je wordt. Daar straks maar is aan beginnen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Of dat ze een DLC moeten release voordat de game is uitgekomen om nog de transfers te regelen :emo:
    Dat is toch om te huilen.

    Net als die achievement plaatjes, moet je daar eens naar kijken...
     
  7. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    FIFA
    + animaties ongelooflijk super en ik kom steeds nog nieuwe tegen.
    + kopuels, scrimmages en keeperswerk is geweldig.
    + sfeer en hoeveelheid stadions, scheidsrechter mogelijkheden etc.
    + handsballen, opgooibal, snelle inworp, spelers die geblesseerd van het veld aflopen en bij een blessure ook te zien is waar ze blessure aan hebben. (vb. liep met Saha alleen op de keeper en ineens liep hij langzaam en ging hij met zijn hand naar zijn hamstring, hij kon niet meer verder lopen... aan 1 kant vervelend voor mij aan de andere kant vond ik het ook leuk en hilarisch).

    - het schieten op goal toch wat meer goed geluk is en minder WOW-gevoel dan bij PES.
    - vaker zelfde goals gezien.
    - AI van teamgenoten is veel minder en opgezette aanvallen is hier niet vaal mogelijkheid, soms moet je terug met de bal voor de langzame aansluiting van je teamgenoten.
    - handsballen, overtredingen worden vaak niet herhaald waardoor je vaak niet weet of het wel een penalty was etc.
    - penalty's worden snel gegeven.
    - alles ziet er aardig uit vaanf de tvcamera maar eenmaal in closeup (herhalingen, spelersopkomst) ziet er minder uit dan PES en meer kiddy.

    PES
    + graphics closeup heel goed.
    + AI van teamgenoten is geweldig en ze lopen geweldig de gaten in zoals jij wilt waardoor je echt super aanvallen kunt maken en belangrijker erg herkenbaarheid toont zoals in het echt.
    + Het fysieke spel zit er nu iets meer in dan PES2011 maar is eigenlijk nog niet zo goed als FIFA.
    + iets meer vrijheid (onvoorspelbaarheid) met passen en dribbelen

    - animaties zijn poep en vergeleken met FIFA diaree.
    - keepers zijn slecht
    - geen sfeer, nog steeds weinig stadions, commentaar rot
    - scheidsrechter streng in mijn matchen

    ps: Ik heb met PES overigens probleem van een RUN-bug. Dit betekent dat als je een speler hebt dat deze om de 2 a 3 seconde stopt met het rennen, niet te spelen en onbegrijpelijk dat PES het zo drft te verkopen. JE zult er een patch voor krijgen (net als de keepers?) dat dit wordt opgelost maar mensen zonder XBoxLive hebben dus pech (zoals mij). Je kunt dit probleem oplossen door niet te spelen op een 720p beeld of in te loggen met controller 2 maar dan zou je alleen maar tegen de computer kunnen spelen of minder kwaliteit beeld, TEGENVALLER!

    Conclusie: als ik de run-bug toch krijg opgelost dmv een nieuwe console of een patch via USB-stick dan zal ik uiteindelijk denk ik toch weer voor PES gaan ondanks het zijn foutjes heeft, hoewel een echte voetbalmatch ook fouten heeft. Ook heb je instellingen met manual passing, tackling etc.. die je juist kunt instellen waardoor het zeker wel lekker speelt.

    Echter is FIFA de completere game en moet ik helaas bekennen dat het op dit moment wat lekkerder speelt, hoewel ik niet het WOW-gevoel krijg wat ik bij PES altijd had.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden eigenlijk een reality-serie moeten maken van het Konami hoofdkantoor. Ik vermoed zo dat het nog hilarischer is dan The Office.
     
  9. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    PES 1 t/m 6 _O_
     
  10. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet met je eens.
    Uiteraard is het jammer dat er teams zijn die al topspelers hebben- ik kreeg nb gister 4-0 pak slaag.. Maaaar: je verdient meer geld per wedstrijd, en kan simpel gezegd gaan sparen. Als je 10 spelers verkoopt uit je beginnende team, heb je 5 mil. Speel 20 wedstrijden online en je hebt tussen de 12- 18 mil. Speel er dus 40 (en believe me, die haal je makkelijk en snel!) zit je al aan de 24-36 miljoen!

    Kan aardig oplopen.. keep the spirit high man :)

    Bovendien heb ik geen last van lag, maar ja, heb er maar 1 gespeeld tot noch toe :)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Dat is juist mijn grootste manco. In 2011 moest je echt flink sparen en dan een zeer weloverwogen keuze maken wie je ging kopen. Nu verdien je 1 miljoen per match en heb je binnen een week een supersterren team. Dan is er weinig reden om maar door te spelen. In 2011 kon je blijven sleutelen aan je team, dat vond ik het leukst. In 2012 kan dat niet meer, de mode kan maar 30 wedstrijden en dan is de rek er volkomen uit.
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt treurig dat ze iedere keer maar met die patch komen om transfers te updaten.

    Volgens mij missen ze daar bij dat Kantoor echt iemand die de organisatie regelt, jij doet dit en jij doet dat.
    Transfers kun je simpel door 2 gasten laten doen en dan ben je ervanaf.

    En dan die vele fouten die in het spel zitten.. (toch blijft dit wel in mijn ogen de beste Footie)
    Maar kom op jongens, ontsla al die idioten daar inc die Seabass en zorg dat die onzinnige fouten eruit haalt.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat ze MLO resetten, aangezien de helft pas sinds morgen officieel kan spelen? Anyway, die runbug kwam bij mij niet voor op een monitor van 23 inch via DVI <-> HDMI en niet bij een 1080p instelling op mijn tv. Bij een vriend op 720p kwam hij echter wel voor, zeer hinderlijk en onbegrijpelijk.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Reken daar maar niet op hoor.
    Vorig jaar is de MLO welgeteld 0x gereset. Terwijl op een gegeven moment iedereen aan het cheaten was :emo:
     
  15. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap oprecht je opmerking. Ik had bij het uitkomen van 2012 niet eens een goed team, en was nog steeds klasse 4, max 3. Niet eens een toernooi gewonnen!

    Ik denk echter dat er een aantal factoren meespelen (voor mij!) waarom ik het minder erg vind:

    # Ik woon samen, en heb er simpel gezegd weinig tijd voor (max. 5 wedstrijden per week of zo online)
    # Ik speel sowieso niet elke dag, zou wel willen, maar dat laat mn baan niet toe
    # Ik denk echt dat er dit jaar een verdubbeling aan goede spelers is bijgekomen ivm vorig jaar (denk aan Hazard bijvoorbeeld!), waardoor je kan blijven sleutelen :)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
  16. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    DVI?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Hazard zat toch ook al in 2011?
    Maar dan nog vind ik 40 wedstrijden spelen voor een absoluut topteam veel te weinig. Zelfs als je maar 5 wedstrijdjes per week speelt.
     
  18. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die 40 matches heb je Messi alleen.. verder niks hè..
    Maar serieus- ik snap je, alleen vind ik het iets minder erg.

    En wbt Hazard: dit jaar is hij nóg beter geworden, alsmede een aantal andere spelers die dit jaar interessant zijn om te halen (Afellay OMG! Sanchez OMG!).
     
  19. Orthidox

    Orthidox Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe schakel je in vredesnaam uit dat de PC voor jou doet wisselen? Ik had het niet eens door maar ineens lopen er andere spelers in het veld :confused:
     
  20. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Ik wil helemaal geen topteam hebben. Ik wil gewoon spelers scouten en een leuk team opbouwen zonder echte toppers erin. Het is geen reet aan als je dan elke keer tegen een team speelt met alleen maar toppers. Je krijgt uiteindelijk toch wel klop van ze.

    Zijn er hier mensen die niet met Barca en Real enz. spelen online? Anders ga ik gewoon online spelen met Ajax enz.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina