1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat is zijn mening toch, prima. Geen probleem mee. Ik vond PES 2012 (op de 1e demo op PC na) ook kut spelen. Maar dat kwam door de genoemde bugs.

    Nu ik die heb weten te omzeilen en het spelletje vaker speel begin ik het steeds vetter te vinden. Tuurlijk zitten er flaws in, maar die zijn bekend.

    Overigens kun je wel een doeltrap nemen naar een andere verdediger, maar dan moet je idd de off-the-ball wijze gebruiken. ;)

    Vond het eerder kut dat dat niet kon... Maar dat was dus onterecht.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Ok, ik ben vergeten de positieve punten te noemen (verdedigen! _O_ _O_), maar die physics... WAAROM?
    2011 was perfect! Maar altijd weer moet Konami lekker gaan sleutelen. Lekker sleutelen aan die keepers zodat ze op de een of andere manier nog kutter worden. Lekker sleutelen aan de bal physics zodat het er niet uitziet.
    Serieus, ik snap het niet.

    Ik speel nu op 0 en dat is wat minder. Ik weiger om op 1 te gaan spelen anders is het helemaal ADHD voetbal.


    Oja en uiteindelijk zal ik in april zeggen dat dit de beste footie is, maar toch.
     
  3. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijgt deze zielige troll eens een ban??

    De physics vind ik eigenlijk best goed. Alleen plakt de bal iets te veel aan de voeten van de spelers. Passing is ook prima op 0 of 1 bar in mijn ogen.
     
  4. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ty ik ben het niet met je eens deze keer. Ik vind de passing physics and de physics in zijn algemeen heel goed. Moet je eens proberen na de demo van 2012, PES 2011 te spelen. De demo oogt zoveel beter. Dat gezegdhebbende zin om een keer, voor de nieuwe PES uit is, PES 2011 tegen elkaar te spelen als we samen tegelijkertijd online zijn?
     
  5. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die Pes 2012 te moeilijk vinden zeggen dit meestal.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Grootste voordeel vind ik toch wel dat het een stuk stuk dynamischer is dan 2011. In 2012 kan je eindelijk écht lekker tikken , daar waar het in 2011 toch misliep omdat een speler weer niet in 1x wilde passen of de bal weer verkeerd aan nam. Heb sowieso het idee dat spelers technischer zijn geworden.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Jullie zouden eens geheel manual moeten spelen. Dan kan je niet meer zo makkelijk tikken. Ik vind het echt lastig iig.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Huh, gaaaaar :lol:.

    Alsjeblieft, stuur deze jongen níét terug naar het FIFA12 topic =(. Wat een knuppel, zeg. :mad:
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Eensch ;)
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt , maar zelfs dan een stuk beter dan 2011.
     
  11. Enrique1987

    Enrique1987 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Weet er iemand toevallig hoe de opties zullen zijn om een eigen stadion te bouwen?
    Want vorig jaar waren daar rond deze tijd al screenshots over...

    Dankjewel
     
  12. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu wat meer potjes gespeeld op zowel de xbox als op de ps3 en op allebei heb ik geen runbug of een freeze probleem gehad.
    Ik heb alles wel op manuel gezet behalve passen op 1 streepje.
    Het verdedigen gaat steeds beter

    Persoonlijk vind ik de ps3 versie iets scherper uitzien aar echt groot zijn de verschillen niet. De ps3 versie speelt iets lekkere maar dat zal wel vanwege de controle zijn.
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja dat heb ik ook opgemerkt. Veel schoten lijken te zweven. Omgekeerde wereld dit. Pes lijkt op fifa een paar jaar geleden wat dat betreft.
    Ben ik alleen in mijn ergernis wanneer ik zeg dat ik het oude tactieken scherm mis? Met grafiekjes voor player stats, zodat je makkelijk spelers kon vergelijken. Nu is het allemaal zo FIFA achtig, onoverzichtelijk!:F: Maar misschien ben ik wel ouderwets ofzo
     
  14. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha.. Het mooie hier is.. Mensen proberen PES12 toch goed te praten hier.. net alsof er hier medewerkers van Konami op het forum zitten. Mensen laat je niet paaien
    door Konami !! Dit spel is op alle fronten slecht!! De herhalingen zijn ook nep en scripted!! bah wat een klote spel !! vroeger speelde ik Pes kapot maar nu is het BAGGER! Mensen koop deze shit niet en ga voor een ander spel en laat je niet overhalen door de Konami medewerkers hier op het forum!!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je PES zo slecht vindt, wat doe je dan in dit topic :confused:
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga spijkerpoepen, kwibus.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Heb de demo nu erg veel gespeeld en langzamerhand wordt de game toffer en toffer, zoals dat bij een echte PES hoort te zijn. Wordt een leuk voetbaljaar.

    Fifa ook ff gedaan: moeite van het bespreken niet waard.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bedankt voor de waarschuwing. Nu blijkt dat de herhalingen scripted zijn, koop ik het spel dus niet. Ik bedoel, dat is toch nep of niet dan? Dan scoor je realtime met een kopbal en dan is het in de herhaling een fucking omhaal? Dat moet ik dus echt niet... Dus nogmaals, thanks voor de waarschuwing.
     
  19. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik deel jou mening mgwlee wat betreft de scherpere look van de PS3. Vond je het beeld bij de Xbox versie ook softer?

    Ps: ik kan me nog een lift van jou herinneren vanuit Gorinchem naar Utrecht :p
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoe kunnen herhalingen nou niet scripted zijn 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina