1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Lekker laten lullen. Ik geloof er niks van.

    Ik wil nog even inhaken op de opmerking van iemand dat de ballen langzaam gaan en op Fifa gaan lijken. Die mening deel ik wel, maar ik stoorde me er in het begin meer aan als nu. Maar ik ben het met je eens dat pes 2011 daarin beter is.
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb beide demo's tot nu toe uitgebreid gespeeld. Kom maar tot een conclusie: ga ze allebei halen. :)
     
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG....treurig figuur!
     
  4. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt idd op de xbox iets softer.

    die lift vanuit gorichem kan ik me wel iets van herinneren maar voor wat het ook alweer was weet ik niet.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    _O_
     
  6. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag jongens..

    Ik stoor me jaren al maar aan 1 ding.
    Pes speelt met de demo en en het spel de eerste maanden superleuk.
    Maar na een paar maanden komt fifa als betere uit de bus erg iritant is dat.
    Ik heb beide demos gespeeld en ik moet eerlijk zeggen pes heeft me beter overtuigd.
    Maar ik denk als je eenmaal went aan fifa dat het dan een mega goed spel gaat worden.

    Ik weet echt niet wat ik moet kopen en beide games is geen optie.
    Denk toch dat ik weer pes ga halen. dit alleen omdat ze me super jaren hebben bezorgd tot Pes 6.
     
  7. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook 1 vd 2 kopen en later de andere uit de budget bakken vissen....
    Ik ben het niet echt met je eens wat betreft dat het alleen de eerste maanden superleuk is. Ik speel PES heel het jaar door, want als ik MLO of ML of normaal Online speel, ben ik wel even bezig _O_
     
  8. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo jammer dat cursor switch met zijn 2-en in 1 team nog steeds echt verrot is. Hoopte dat het dit jaar eindelijk goed zou zijn.

    En inderdaad, tot nu toe mis ik de schroeiers van PES 2011 in de demo. Al heb ik soms ook wel schoten die echt poeierhard gaan.
     
  9. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of mensen hier ook de fifa demo zo intensief spelen als de pes demo... Ik vindt namelijk de physics en verdedigen echt helemaal geweldig...(duwen /trekken/instappen) Echter de keepers in fifa klemmen alles en bij pes lossen ze alles.. :confused: wat nu?? Ik kan niet kiezen... Waarom is er geen derde ontwikkelaar :p
     
  10. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben eigenlijk niet echt overtuigd door deze PES. Vind het op de een of andere manier toch vreemd aanvoelen bijvoorbeeld de ene wedstrijd Inter v Bayern win ik met 5-0 en meteen het potje erna verlies ik met 0-3 het is gewoon heel wisselvallig en heb niet echt het gevoel dat ik na die 20-30 potjes beter geworden ben. Is er al informatie over MLO trouwens?
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De bal is rond heh ;) Ene week wint Ajax 0-4 bij VVV en de andere week spelen ze 2-2 gelijk.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    wat is nou de lijst met licenties van engelse teams??
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Manchester United
    Tottenham


    Tot zover de lijst met licenties van Engelse teams.
    Geen dank.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  15. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Zolang EA Fifa maakt zal Konami nooit over de Premier League licentie beschikken, kunnen het nooit opboksen tegen de Canadezen financieel gezien.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Mijn xboxje (Pro) heeft het voor de zoveelste keer begeven. Dacht gisteravond na een dagje zwoegen nog even een potje PES te doen. Hij hing, na een restart zag ik een mooie rode kleur rond de aanknop verschijnen.

    fantastisch!!! ;)

    Twijfel nu toch wel tussen een 360 of PS3..... Kan maar niet kiezen :mad:
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zal je helpen: PES speelt beter op de PS3 en ik heb mijn PS3 uit 2006 nog steeds draaiend als een zonnetje in mijn kamer staan..... Ik speel op dit moment op mijn 5de Xbox360. Ik heb ook mijn PS2 nog staan, de eerste, uit 2001. Die doet het nog steeds.... Go Sony....

    Maar nu is Gears 3 uit en speel ik op mijn gloedje nieuwe Xbox360 die ik sinds 2010 heb en 3x heb gebruikt. En hij klinkt nog altijd als een stofzuiger waarvan de stofzuigerzak vol zit.

    @HugoMoncler;

    Inderdaad, zolang de licentie bij Fifa ligt m.b.t. de PL, kan Konami niet zoveel doen. Dat geld heeft Konami simpelweg niet. Ik zou zelf graag eens een andere club dan ManU zien, maar goed, ManU hebben ze al jaren. Ik zou graag Manchester City zien, of Chelsea.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Nouja ligt niet geheel aan EA. Bijvoorbeeld de Eredivisie zit ook zowel in FIFA als in PES.
    Ligt meer aan de FA die nogal koppig zijn en daarnaast ook heel zuinig zijn met hun licentie. Ze sporen zelfs actief sites op die EPL logo's bevatten (PESfan is hiervoor ooit op de vingers getikt).
    Die licentie van EA verloopt volgend jaar maar verwacht wel dat ze hoger gaan bieden als Konami ja.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    En daarom moet Konami dus neplicenties gaan gebruiken. Barclays Premier League moet je gewoon Barkey's Premier League noemen. Logo mag er best enigszins op lijken.

    Bepaalde sponsors kunnen ze gewoon in het spel zetten en die moet je over kunnen zetten op andere shirts. Milan heeft Fly Emirates (als ik het goed heb), dus kun je Arsenal ook op die manier maken. Dan heb je iig al vrij snel mooie sponsors enzo.

    Geef niet gelicenceerde clubs sowieso nepsponsors. Emirates Invest ofzo ipv Fly Emirates. Ziet het er van een afstandje iig uit alsof het de originele shirts zijn.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Ik begrijp je niet? Dat doen ze toch al sinds the beginning? Elke pes speler weet dat Merseyside Red Liverpool is en London FC Chelsea.
    Maarja Konami helpt altijd de option file makers door handige templates te geven bij de kits etc. Ik download gewoon gelijk een option file, dan maakt het bij niet uit of het Barkey's heet of British Division.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina