1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon puur uit interesse; zit de Duitse competitie wel weer in pes? Die was er toch 2 of 3 jaar geleden uitgehaald?

Wat ik wel dik vind aan pes ten opzichte van FIFA. Is die cl licentie. Ziet er zo fking gruwelijk uit he!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Ik heb het nog niet allemaal gevolgd maar volgens mij niet hoor. Er zit wel een compleet ongelicenseerde competitie in die je zelf naar de Bundesliga kan aanpassen.
    Daarnaast zitten er 2 Duitse teams wel in (Bayern Munchen en nog een ander team).

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat klopt, maar als je London FC omzet in Chelsea, dan heeft Chelsea niet de juiste shirtsponsor. Die zou je over moeten zetten, of je zou een bestaande licentie in het spel moeten kunnen gebruiken op het shirt (of kan dat reeds?)

Option file is natuurlijk een optie, maar het zou veel makkelijker zijn als je bestaande- en nepsponsors op shirts kunt plakken. Dan kun je Fly Emirates in het wit op het shirt van Arsenal plakken. Dan hoef je alleen de naam aan te passen en het juiste logo te fixen. De sponsor plak je er dan gewoon op.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ook ik zal je even helpen kiezen: Als je graag eens aan die supertoernooien van ons mee wilt doen is de Xbox wel een must ;)

5. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, zijn momenteel twee aanbiedingen bij Gamemania:

Xbox 360 slim 250gb incl. 3 maanden gold en FIFA12 of GOW3 €247
    PS3 Slim 160Gb incl. hdmi kabel van Demon ofzo voor €229. Heb daar liever een extra controller voor (ik weet niet wat die Demon kabel kost).

Beide aantrekkelijk. Zal eens kijken. Voordeel van PS3 is gratis online en betere option files voor PES, plus het feit dat je toch "gratis" blu-ray erbij krijgt. Nadeel PS3, is dat hij lelijk is en dat spellen grafisch vaak minder zijn dan hun 360 equivalent (grauwer). Ook vind ik de controller minder en moet je spellen en demo's eerst installeren enzo. Bij de 360 is dat een optie.

Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  6. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    @Jows,

Anders heb ik nog een hele goede Xbox360 met een zooitje games voor je. Komt uit 2010 en is amper gebruikt 8)

9. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    installeren zit er dan niet in nee. Maar stel dat je alleen PES speelt dan kan je er wel mee uit de voeten. Het is maar net hoe fanatiek je bent. :)

10. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de Consoleshop istie 189 euro en op voorraad,alleen met gratis GOW3 erbij,verkoop je Gears voor 45 euro,kostie maar 144 euro.(want ik neem aan dat je FIFA al besteld hebt?)

11. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb FIFA nog niet besteld (pre order nooit), ga dit jaar weer een keer voor PES. Even kijken hoe dat uitpakt.

Net Microsoft aan de lijn gehad. Eerst een Belg aan de lijn die waarschijnlijk werd ingewerkt. Hij was a) onverstaanbaar, b) dom.

Ik moest terugbellen met het serienummer van mijn Xbox. Ik zeg "Dit is de 4e keer dat ik contact met jullie heb, dus zoek maar op. Dit is mijn adres, blabla." Toen werd spontaan de verbinding verbroken.

Daarna weer gebeld, slimmer persoon aan de lijn, maar die zei dat ik (proces is fantastisch) een brief moet schrijven naar Engeland. Toen ik vroeg of ik de brief ook in het Engels moest schrijven zei hij dat ik het gewoon in het Nederlands kon schrijven, want dan werd de brief weer teruggestuurd naar Nederland. Lekker proces, als ik het wel in het Engels doe wordt hij ook naar Nederland gestuurd, want dan moet MS Nederland mijn klacht gaan behandelen.

Pffff..... Wie dit bedacht heeft..... zal helaas vast tonnen verdienen. Aan de boom met die gasten.

Anyway, ik ga denk ik gewoon voor een PS3. Schijt aan MS. Ik schrijf die brief en wellicht sturen ze mij dan alsnog een nieuwe Xbox Slim.

12. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je een RROD hebt kun je 'm ook via xbox.com aanmelden voor reparatie binnen de gararantietermijn...of heb je geen garantie meer ?

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Dat weet ik, maar die is voorbij. Is de 4e keer nu in 5 jaar tijd. Dus ik ga geen €70 betalen. Eis een nieuwe, maar daarvoor moet ik dus een klachtbrief schrijven en naar Engeland sturen. Heb er nu al geen zin in. Wil zoiets gewoon telefonisch afhandelen. Dat gezeur.

Juist vanwege die €70 heb ik eigenlijk geen zin om een nieuwe Slim te halen, hoe mooi die ook is. Is nu eenmaal mijn aard. Als ik me genaaid voel door een bedrijf, dan kom ik daar ook gewoon niet meer.

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik heb de eerste Xbox 360 op de launchdag gehaald(4 december 2005) en in 2009 m'n eerste RROD gehad, binnen een week terug en gelijk via marktplaats met wat oude spellen verkocht voor 150 euro.
    Daarna heb ik de elite gekocht die nu 2 jaar zonder problemen draait. ik kan je eerlijk zeggen dat de xbox gemiddeld echt tussen de 20 en 30 uur staat te draaien.(er zijn periodes geweest dat het wel 50 uur per week was)

15. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb 'm gespeeld;
    Heb jaren PES gespeeld alleen 2011 overgeslagen en FIFA11 gaan spelen (vooral met een maat) miste alleen heel erg de ML van PES waar je echt feeling bij hebt. Daarom hoopte ik op een goede demo! Deze heeft me alleen (nog) niet echt overtuigd, keepers om te huilen en het schieten is een beetje makkelijk (?), zo was me eerste goal met Müller, even wegdraaien buiten de 16 en rustig rollertje in de hoek. Heb alleen nog maar paar potjes gespeeld dus ga zeker nog even door. FIFA demo vond ik echter ook niet overtuigend, verdedigen is daar echt helemaal verneukt gewoon, bij PES zit dit veel beter in elkaar qua knoppen etc.
    Verder had ik bij de PES demo last van haperend beeld, andere mensen hier ook last van? Nogal spel bedervend.
    Me conclusie is eigenlijk dat me voorkeur nu naar FIFA uitgaat puur omdat ik dat gewend ben omdat ik dat de afgelopen jaren heb gespeeld. Echter qua demo's vind ik ze elkaar niet zo ontlopen en is dan meer de vraag aan welke game ga ik wennen dit jaar?

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    De demo op de 360 vertoont idd nogal wat bugs. Ik heb de afgelopen jaren ook FIFA gekozen, maar dit jaar ga ik weer over op PES. FIFA ga ik mij na verloop van tijd ergeren. Met name de AI is gewoon erg irritant. Dat is bij PES beter.

Ik denk dat je PES beter kunt kopen als je ook offline leuke potjes wilt spelen. Speel je vooral online, dan is FIFA denk ik een betere keus.

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo nog steeds leuk, alleen voor mij persoonlijk zijn de keepers echt een gamebreaker.

Ik hoop dat die gefixed zijn, en dat je online manual keeper hebt.

-------

Ik vind de sfeer erg slecht in beide voetbaltopics. En dat is jammer. Vecht het straks toch uit op het virtuele veld. Of negeer sommige gasten, dat doe ik ook.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Die sfeer hangt er alleen tijdens de releases...
    Daarna knapt het wel weer op (in de PES topics iig wel).

19. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    De laatste keer heb je toch ook weer garantie gehad?! En dan zou je dus weer 3 jaar op een RROD moeten hebben.

20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Nee helaas niet. Garantie tot 2009. Hij is in 2007 weggeweest, 2x in 2008. Dit is dus de 4e keer....

Twijfel nog steeds, what to do, what to do....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina