1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Han waarom zou je dat doen, als ik vragen mag?
     
  2. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat hij geen zin heeft om zo lang te wachten om de game op te starten elk keer.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je bedoelt teamnamen editten i.p.v. een OF?
    Omdat het me veel rompslomp lijkt, als ik zo jullie verhalen lees.
    Misschien kan ik het me makkelijk maken door alleen wat teamnamen te editten.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2011
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe bedoel je lang wachten?
     
  5. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Han,
    Als je echt geen zin hebt in al dit 'gedoe' kun je beter je prequal data importeren in de edit mode.. heb je in iedergeval alle shirts van vorige jaar en alle teamnamen al goed, daarna de dlc en klaar is kees.

    P.s. jupiler league wordt wel weer vet... post vanavond of morgen even wat screens
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Moet je het data-pack van Konami na het overzetten van de OF weer installeren?

    @edit:
    Ja dus. Alles staat nu goed :) Straks ML beginnen _O_

    @ Han:
    Het is max. 20 minuten werk, helemaal niet lastig.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2011
  7. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest


    kan de toepassing niet juist initialiseren klik op ok....ik krijg die als ik usbxtaf wil openen??

    ik heb tot nu toe de system bestand op usb gedaan nu is de usb in me pc ik heb 3 mappen gemaakt en 200 bestanden per map. ik heb usbxstaf geinstalleerd verder dan dit kom ik niet
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar ik had vorig jaar ook geen option file hoor, het enige wat ik op dat gebied gedaan heb is het maken van mijn eigen fantasy-team, dat ik in de plaats van PES United heb gezet. Dus geen teamnamen en geen option files.
    Dan gaat het toch niet zo simpel als je zegt?

    @Winterbase: Ik hoop het, dan mag jij of Tuur me zeggen hoe het makkelijkste gaat ( Transfer-cable? ).
     
  9. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je een OP installeert dan gaat het laden veel trager in de PES menus
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Transfer kabel methode heb ik nog nooit gebruikt. Met een USB stick gaat het ook heel makkelijk, je bent alleen iets langer bezig omdat het kopieren van +/- 600 bestanden niet in 1x keer kan maar in 3x moet.

    Dat viel mij ook op. Ik vond het juist zo lekker dat PES 2012 snel was met laden, nu ik de OF heb geïnstalleerd is het veel trager. Helaas.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan wil ik toch graag weten hoe het moet met de transfer-cable, dat moet dan wel makkelijker gaan.

    Wie vertelt me hoe dat moet?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Wat voor een transfer kabel heb je dan? Want je gooit je hdd aan je laptop en gooit alle 600 bestanden in 1x naar je Xbox...
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb de transfer cable waarmee je de gegevens van je oude Xbox-HD naar je nieuwe kan sturen. Ik ken het gebruik alleen maar dat je dat doet. Hoe je dus geslecteerde bestanden doet weet ik niet. Misschien is het simpel hoor, maar ik heb zoiets gewoon nog nooit gedaan.
     
  14. Feijenoord1908

    Feijenoord1908 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nieuw hier, al lees ik al een tijdje mee..

    Ik heb een vraag over PES 2012. Weet iemand hoe het komt dat m'n beperking niet werkt bij MLO? Dus dat je alleen tegen tegenstanders van je eigen niveau komt te spelen. ik kom gewoon steeds tegenover tegenstanders te staan uit de hoogste divisie(s) waardoor de lol er snel af is. Word zo'n beetje iedere wedstrijd afgeslacht met als dieptepunt de wedstrijd die ik zojuist gespeeld heb: 9-1.. :x

    Overigens heb ik zelf al een idee hoe het komt. Ik sta namelijk niet ingedeeld in een divisie. Waar normaal gesproken in dat gekleurde rechthoekje je divisie staat(bijv. D5 of D1) staat er bij mij een streepje. Nu is m'n volgende vraag, hoe komt dit? Of is dit een hele domme vraag.. :p
     
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    De divisies worden na elke week bepaald. De game is pas sinds deze week uit, dus ongeacht je aantal wedstrijden, ben je nog nergens ingedeeld. Maandag sta je gecategoriseerd. :)
     
  16. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  18. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik een goede OF kan downloaden met tutorial
     
  19. mrduric

    mrduric Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand zich dit nog afvroeg, maar de 2v2 mode online op de xbox hebben ze gescrapt. Je kan op de ps3 wel vrolijk met zn 2e online spelen.

    K voel me zeer bedrogen dit jaar door konami, dit was voor mij et leukste aspect aan pro evo 11, samen met een maat paar biertjes en online.
     
  20. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest

    Ik heb nu 2 dingen wat me iriteert van pes

    dat het zo ingwikkeld is om die option file te doen

    dat ik geen manager mode kan doen bijv met een team zoals psv eredivisie kan spelen aankopen kan doen enzo. want bij master leaque zijn er niet de normale spelers van psv maar andere namen
     

Deel Deze Pagina