Jongens, ik ben blij om te melden dat ik inmiddels FIFA 12 op de post heb gedaan (verkocht) en dat ik morgen PES 2012 ga halen! Bij FRS is ie 44,99. Is dat het goedkoopst (van de echte winkels, dus niet de webwinkels?)
Hmm er is dus al een option file voor de xbox? maar die is nog niet compleet? Nou dan wachten we wel ff
Heeey, Als je wil mag je me toevoegen op de xbox. Als je mij toevoegt speel je zelfs tegen herenveen, fenerbahce,malaga,Cska moskou en noem maar op! Mijn gamertag is: ilkay1989
Morgen maar even oefenen met deze tips: http://winningelevenblog.com/blog/pes2012-the-wenb-starter-guide/ Heb net het hele stuk gelezen en ik moet zeggen dat er best veel dingen in staan die ik niet wist. Kan voor iedereen hier ook handig zijn, denk ik!
Als je me online ziet, speel ik 101% van de keren PES 2012 Ik ben altijd in van een potje en speel NIET met Barca of Real. Sigthorsson is sterk, en heeft een lekker schot. Gisteren ook Hollman gekocht (AZ) en is echt een diesel op het middenveld. Nu nog de verdediging laten leiden door een knaller als Touré of zo
Volgens mij heb ik jou ook in mijn vriendenlijst staan. Moeten we binnenkort maar eens een potje spelen!
Leuk, en idd, we zijn vrienden, maar hebben nog niet gespeeld Ik wil wel eens spelen met Paris st. Germain, ben benieuwd hoe goed zij zijn
Goed werk Tuur, alleen voor 360 of ook voor PS3? Iemand die een recente en beste OF heeft voor PES2012 PS3? Gisteren 1 potje online gespeeld met iemand die 500 meter verder woont, erg laggy, jammer! Offline is het wennen, vooral het naar een standaard richting lopen en niet naar de bal (hopelijk verwoord ik het goed) vind ik op dit moment erg vervelend. Ook het pass-systeem moet ik erg aan wennen, heb alles op manual wel staan.
True Heb het net ook zitten lezen en meteen even een printje gemaakt.. Doet me denken aan vroeger (speel sinds PES2) dat ik de piggyback strategy guides/dvd's en internet afstruinde naar extra info over controls/tactics/etc. Kennen jullie deze link al? Leuk om hiermee opstellingen/formaties/tactieken met elkaar uit te wisselen.. http://pesdb.net/pes2012/gameplan/index.php
Ik kende die link niet. Ziet er handig uit. Jammer is wel dat je geen spelers kan invullen die niet in de database staan... tenminste, dat kon ik niet vinden.
Kan je geen 'normale' spelers meer krijgen als je ML doet? Kan je nu alleen maar met die standaard spelers spelen?
De optie voor normale spelers moet je kopen met GPs. (speel ff een zooi wedstrijden, daarna kun je die optie kopen bij extra content)
Ja dat zag ik ook, ik ging namelijk meteen naar het jeugdelftal om te kijken of hij nog zo goed was Maar die Shimzu is een aanradertje \o/