1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar het gaat er allemaal wel mooier op worden straks hannepan.... ;)
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel niet mee hoor, dus dat ter zijde (ps3-bezitter),
    maar je kan toch gewoon een nieuw topic aanmaken met een sluitdatum, en bij elke nieuwe aanmelding je startpost aanpassen en de nieuwe naam erbij zetten.
    Heel makkelijk om op die manier een toernooi op te zetten....

    Suc6 ;)
     
  3. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup xbox360. Je kan me toevoegen if you would like; tricaricoo
     
  4. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    De tv-trailer van Forza is super vet!
     
  5. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit! Kan niet wachten tot 't klaar is!
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, geloof me, dat werkt zo niet goed. Behalve mij zijn er twee anderen die helpen de groepen bij te houden. Die moeten dan allemaal hetzelfde uitslagen-topic en de verschillende groepen kunnen bijhouden, dus moet je elkaars post kunnen editten en dat kunnen moderators alleen. Voor 1 persoon is zo een toernooi te bewerkelijk.

    Was al bekend, had ik eergisteren al geplaatst. Wist het van Caniggia ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan je nog steeds opgeven. De inschrijving blijft open, ondanks het uitstel :)
     
  9. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik speel PES 2012 nu een aantal dagen, maar ben nog niet heel enthousiast.

    ML met AJAX begonnen op prof, maar na 2 dikke verliespartijen 3-0 graafschap uit en 4-1 PSV uit toch maar op gemiddeld gezet.
    Vervolgens relatief eenvoudige overwinningen, met klapper 0-6 tegen Feyenoord uit. Leuk, maar nu werd het weer TE makkelijk.

    Toch maar weer overgegaan op prof, maar nu verlies ik weer alles. Af en toe een gelijkspelletje, maar de goals vliegen vaak letterlijk uit het niets om de oren.

    Ik kom zo niet lekker in de game en door de vele kleine irritaties heb je eigenlijk steeds minder zin om eens lekker achter de XBOX te kruipen.

    Een opsomming:

    - Veel vrije trappen tegen (voor dezelfde overtredingen krijg ik ze zelden mee)
    - Soms te weinig controle bij de passing
    - Tegenstander (COMP) tikt je compleet zoek als ze willen (ook Excelsior doet dit)
    - Klungelige eigen doelmannen (keeper van de tegenstander lijkt beter)
    - ML: gesprekken en reacties spelers eentonig en weinig toevoeging

    + Altijd beter dan FIFA
    + Mooie aanvallen, goede looplijnen (mits passing niet faalt)
    + Graphics (oog voor detail)

    Mijn insziens helaas te veel -/- De game lijkt niet consistent.
    PES 2011 ben ik overigens tot aan 13 oktober 2011 trouw door blijven spelen!
     
  10. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze hadden gewoon PES 2011 moeten kopieren maar dan die cursor bug eruit halen en misschien nog de passing verbeteren.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, dan had je de PES-fans moeten horen als ze dat hadden gedaan :F:
    Apart van dat, dat zou toch zonde zijn van de nieuwe off the ball AI met de vrij-lopende spelers? Je zou voor de grap PES 2011 weer eens moeten spelen, dan merk je pas op wat een verschil dat is. Ook al het verschil in respons. PES 2012 loopt toch veel soepeler?
    Maar ja, je wilde misschien een reactie uitlokken met je laatste post want ik kan nauwelijks voorstellen dat je dat serieus meende.
    Die reactie heb je dan bij deze :)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Waarom?
    Ik vind 2011 vooralsnog beter dan 2012.
     
  13. stw90

    stw90 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er verder niemand waarbij de gameplay in ML verschilt met die van exhibition? Voor mij is de ML gewoon niet leuk om te spelen omdat het zo frustrerend is met veel domme fouten. Het schieten, passen en dribbelen werkt gewoon echt anders in ML dan in exhibition.

    Verloor gister met exhibition met 3-2 ( Valencia - Atletico ) maar wel een hele leuke wedstrijd gehad en een beter gevoel aan overgehouden dan aan mijn 4-0 winst (allebei of prof) met Sporting P op FC Porto in ML. Telkens al stop ik dan maar weer met ML en ga weer een potje exhibition doen speelt het veel beter en is de wedstrijd ook veel leuker.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Haha, jij wil ook een reactie :D
    Maar goed, ik heb mijn punt duidelijk gemaakt.
    Weet je wat? Houdt een poll wat de mensen beter vinden: PES 2011 of PES 2012: Ik denk dat PES 2012 met overweldigende meerderheid wordt geprefereerd, ondanks de bugs ( die er in november uit gaan ).
     
  15. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
  16. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat wordt daarin verbetert buiten de runbug?

    Ik heb de PES2012 tutorial al een beetje korter samengevat voor mezelf en het verdedigen werkt bij mij nu al iets beter (R2). Ook het passen gaat al wat beter (ook R2 steeds gebruiken), heb nu wel op 2 balkjes assisted staan ipv 1.

    Kleine verbetering, hopelijk zet dit door, maar onbegrijpelijk dat PES het spel zo standaard durft te verkopen aan de massa.
     
  17. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou je het zegt, over de AI van PES 2011, die was idd best bagger. Dat was ik ff vergeten (het is ook weer een tijdje geleden dat ik PES2011 heb gespeeld.)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet het niet; dan moet ik speculeren. Ik zou zeggen dat ze die MLO bug moeten verbeteren waar je reputatie vermindert als je tegenstander quit.
    Maar aangezien ik denk dat zoiets ook op de andere platforms gebeurt denk ik dat dit niet in deze patch gefixed wordt. Dit lijkt puur en alleen over de sprintbug te gaan.
    Mogelijk komt er voor de andere bugs op een ander moment een patch uit.
    Ik speculeer maar...
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel slecht dat een bug die al tijdens de demo in het spel zit, pas in november gepatched wordt. Dat kán echt niet, ronduit asociaal naar je achterban.
     
  20. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Op de PS3 heb ik daar nu geen last meer van gelukkig.

    Maar ik mag toch aannemen dat de keeper nog worden verbeterd?
     

Deel Deze Pagina