1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dit is het 1ste jaar dat ik echt op het punt sta om mijn PES versie te verkopen.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vreemd, ik vind dit de beste next-gen PES.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Misschien ben ik gewoon uitgekeken op de serie. Het is alleen maar offline tof om te spelen tegen een maat. Tegen de CPU is het gaar, online is het dikke poep. Je bent verplicht tegen Barca en Real te spelen, alle hulp aan en een speelsnelheid die niets maar dan ook niets met voetbal te maken heeft.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou even wachten op de patch in november.
    Ik hoor dat ze al denken over lobbies waar je passing 0 kunt spelen en ook over de snelheid wordt nagedacht ( = Adam die feedback op dit gebied naar Japan stuurt) .
    Na de patch kan je het altijd nog verkopen. Anders krijg je er misschien spijt van.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik wacht ook nog wel even. Maar ik heb er maar weinig plezier van. Patches moeten verwijderen, kiezen tussen een kutkeeper met goede gameplay of een betere keeper met mindere gameplay. Belachelijk. Ik verlang terug naar de tijd dat patches niet bestonden.
     
  6. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Tyrant kun jij svp nog even aangeven welke bestanden(edit data...e.d. Wat nog meer) naar de USb gekopieerd moeten worden? Dan kan ik dat vanavond in orde maken want de jupiler league is af! :)
     
  7. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop 't echt.. want pes 2012 met de keepers van 2011 zou eigenlijk al perfect zijn.. Begrijp me niet verkeerd, offline vind ik 't nog steeds tof, maar ik merk als je met meerdere mensen speelt, dat 't een kwestie is geworden van de bal af te pakken, en dan vanuit de 20 op doel te rammen. Als dat nog wordt aangepakt, komt 't helemaal goed.. Enigste wat ze wel mogen doen, is een Vivid-filtertje eens over 't spel heen gooien. Ik loop nu vaak met de kleureninstellingen te rommelen, maar nog steeds zien de kleuren er echt 'washed-out' uit ten opzichte van 2011 en de demo lijkt 't.
     
  8. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had ook al zo'n gevoel dat ik makkelijker goeie aanvallen kon opzetten in de demo. Dat ik scoorde door blunders van de keeper heeft daar niets mee te maken. Ik kwam gewoon makkelijker in goeie schietpositie. Belachelijk van konami dat ze de AI beter doen verdedigen (lees:met zen allen voor doel blijven staan) ipv de keepers te verbeteren. Ik dacht dat het aan mij lag maar nu ik dit hier allemaal lees... Ik hoop echt dat konami in een volgende patch alles oplost al heb ik er niet echt vertrouwen in.Het zou me verbazen moesten ze nu opeens de keepers weer zoals in 2011 krijgen met de gameplay van de demo. Het lijkt me noghtans zo moeilijk niet. Ze moeten die AI van de keepers toch hebben van in pes 2011 en de gameplay van de demo moeten ze toch ook makkelijk kunnen terug toveren. Ze hadden nooit de game zo mogen uitbrengen. Ongelooflijk eigenlijk.
    Ah ik wacht toch op een goeie option file en tegen dan zal die patch er wel zijn. Vingers kruisen dat alles een beetje beter wordt
     
  9. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank.
    Heb het inmiddels allemaal gevonden en de OF van Daymos gedownload. Morgen maar eens installeren.
     
  10. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren, wanneer mag ik een van jullie begroeten in de gemeenschap van Han? Ik heb helaas nog geen wedstrijd tegen jullie mogen spelen :mad:
     
  11. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL.. Met je laatste zin ben ik het roerend eens ;-)
    We moeten maar eens 1vs1 spelen en lol maken, dan komt het vast goed :D
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien spelen ze niet zoveel online totdat er een patch komt? Ik weet het niet hoor, maar dat is zoals ik er zelf tegenover sta.
     
  13. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    http://t.co/LAqIkYm4

    Het levende bewijs dat de import gelukt is :)
    Portugal met kits zonder logos
    Bundesliga kits en logos
    Jupiler league kits en logos
    Zitten nog 16 dubbele spelers in... |:-
    1.Deze verwijderen en aanpassen
    2. Voorletters bij nieuwe spelers eredivisie verwijderen
    3. En dan zijn we klaar!
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    \o/ En dan begint ML! :b:
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gisteravond twee potjes tegen TStookerNL gespeeld. Twee keer in verlenging verloren. Eerste potje 2-2 reguliere tijd, 3-2 in verlenging. Tweede potje 0-0, 1-0 in verlenging.

    Hellig, ach... ik pak m nog wel een keer terug ;)
     
  16. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd twee keer in de verlenging... ik heb Duits bloed blijkbaar! Eerste potjes stond ik 2-0 voor, toen kwam je knap terug. Maar het tweede potjes kreeg ik wel een beetje een gierige penalty moet ik eerlijk bekennen.

    Was leuk! Zie je graag terug voor een revanche~!_0/
     
  17. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb net 2 potjes online gespeeld en eigenlijk geen last gehad van lag, heerlijk!

    Enige jammere was dat de tegenstander steeds Real Madrid pakte, ik probeerde nog op Everton te staan en Ajax maar ze bleven bij hun keuze, hopelijk kan KONAMI dit nog veranderen, hoewel ze dit nu wel onderhand moeten weten.
     
  18. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoor hier meer klachten over. Maar ik moet eerlijk zeggen dan naast het feit dat ik ook best wel tegenstanders tref die met andere clubs spelen het ook niet onoverkomelijk is om bijvoorbeeld met Juventus tegen Barca te spelen. In deeltje 2008 was dit wel het geval (dat vond ik echt een afschuwelijk spel). Dan was Ronaldo enzo echt niet te stoppen. Ik vind dat nu echt een stuk minder. En dat is niet omdat ik zo goed ben hoor want ik verlies net zo vaak als ik win. Maar ik vind dat er een betere balans in zit dan in 2008-2009.
     
  19. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ga iedere avond wel ff online en zoek dan alleen op Nederlandse gamers.
    Ga ook niet naar een gemeenschap, want dan zie je er maar 2 of 3 hooguit.

    Ik ga je toevoegen aan mn list en dan dueleren we :)
     
  20. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/

    Klein vraagje eigenlijk; merk je nu je de OF op je xbox hebt staan, dat dingen zoals laden langzamer worden?
     

Deel Deze Pagina