1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    pff, ik ben hier gewoon erg slecht in met dat downloaden en alles, is er misschien iemand die het kan en in de buurt van almelo woont, dan betaal ik je der wel voor als je me een keer zou kunnen helpen, alvast bedankt.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Serieus? Ik vond de demo best vet. :lol:
     
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is veel beter dan PES 2011 offline. Alleen online is slecht. De AI was zo belachelijk slecht op PES 2011, dat is hier veeeeeel beter.
     
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    :lol:
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    gister ff 3 potjes tegen een vriend gespeeld offline, en dan zie je hoe fijn spel het kan zijn
     
  6. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat het verslavend is ontken ik niet,maar dit gaat toch gepaard met heel wat ergernissen vind ik. Dat ze de keeper niet verbeteren maar de teams beter doen verdedigen is toch te gek voor woorden. De demo was voor mij perfect,alleen de keepers verbeteren en alles was in orde. Ze zijn inderdaad op het goede pad maar hoe lang moeten we dit nog zeggen. We zeiden dit in 2010,2011 en nu weer. Het moet gewoon eens stoppen.
    Dat jij die patch onzin marginaal vind is jouw mening en ik respecteer die maar velen hebben nu eenmaal een andere mening en het kan niet zijn dat al die anderen het mis hebben
     
  7. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dominique pm me met je adres dan stuur ik je kant en klare usb toe met instructies heb je de pc niet nodig!
     
  8. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft natuurlijk een mening, of het marginaal is of niet. Maar ik vind 'marginaal' in ieder geval ook erg slap uitgedrukt.
    Ik vind het ronduit belachelijk dat ze het op deze manier 'gefixed' hebben. De flow in de game lijkt zoveel beter te zijn zonder de patch. Ik vind dat ze het kind met het badwater weg hebben gegooid. Echt een onprofessionele/niet serieus te nemen poging om de fans gerust te stellen.

    Uiteraard ga ik nog steeds een ML beginnen en uiteraard ga ik me daar mee vermaken. Maar, als ik het spel beter leer kennen (zoveel tijd heb ik er nog niet in zitten) en ik ga me ergeren, dan sluit ik niet uit dat ik dit jaar geen voetbalspel ga spelen. Of op zijn minst de fifa-demo eens ga proberen.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Sorry, verkeerde topic.....
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2011
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    dit weekend een Samsung LED 46" inch gehaald.....gamed lekkuhrrr :)
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zo... da's 1.15 meter! Dan moet je er zeker wel een eindje vanaf zitten?
     
  12. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit nu weer voor gekut...
    Ik speelde online tegen een gozer waarbij ik zelf 563 punten had en hij 536.
    Ik sta in de eerste helft al met 3-0 voor.
    oppeens... klats deze wedstrijd word gestaakt...bla bla bla.
    Ik dacht gewonnen..
    Maar wat bleek waren opeens mijn punten naar 549...Dit kan toch niet?
    Ik snap echt niet hoe dat kan, kan iemand dat uitleggen?!
     
  13. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    De game in zijn geheel is gewoon zwak.. ook offline... de balans tussen aanval en verdediging is gewoon kut.. de CPU is in aanvallend opzicht ( topplayer ) in het voordeel dan jou verdediging, op de nul spelen is bijna niet te doen, de cheating AI is groter dan ooit..

    En dan heb ik het nog niet eens over de keepers.. en die patch van Konami.. dat is geeneens een patch, ze hebben met die patch gewoon de zwakte van de keepers proberen te camoufleren. schieten hebben ze voor de gebruiker verkut, hoe de verdediging van de CPu staat is standaart, zodat er minder schoten op goal komen, die japanners weten het elk jaar weer erger te maken.

    Ik wacht de nieuwe patch af, en als het me dan nog niet bevalt, verkoop ik hem weer lekker, speel ik dit jaar wel football manager 2012 ofzo
     
  14. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey Tuur, mijn aderes is noetselerweg 38 en mijn postcode is 7441CD, wil je er nog wat voor hebben? dan stort ik het wel op je bankrekening en Hartstikke bedankt he!!_O__O_ Welke stuur je me precies toe?
     
  15. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ze op Pesgamin ook coaches namaken (hun faces) om te gebruiken in de ML?
    Ik heb gekeken bij threads van Edgar en Maqiavello (ofzo), maar volgens mij zie ik ze daar niet ....
     
  16. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Een grote pizza calzone met shoarma vlees. Dus ik hoop dat je honger hebt.;)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal je adres even in een PM naar hem toesturen. Je weet nooit wat voor mafkezen hier op het forum zitten. O-)
     
  18. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Zo kun je 't ook zeggen dat dat geen slimme actie is.:D
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Je mag die shoarma pizza wel naar mijn huis toesturen hoor }:]
     
  20. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Met of zonder sambal?
     

Deel Deze Pagina