1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Kutkonami heeft de keepers van het spel niet verbeterd, maar de verdediging Godlike gemaakt, met als gevolg dat aanvallen moeilijker wordt waardoor de zwakheid van de keepers verhuld blijft. Tenminste, zo schijnt het te zijn.

    En dat is inderdaad superkut.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb sinds een tijdje al geen PES 2012 meer gespeeld. Die hele game boeit me echt helemaal niets. Het is gewoon niet leuk om te spelen. Nou moeten we wachten op een patch, zodat we weer leuk kunnen voetballen?
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vind jij !

    Afgelopen weekend nog een paar hele leuke potjes gespeeld.
     
  4. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd, het is gewoon een leuke game en als je er niet goed in bent bekend dat niet het een kut spel is.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zeg ik dat iedereen dat moet vinden? Ik praat voor mezelf. Ik vind het niet leuk om te spelen.

    Kun je misschien even vertalen wat je bedoelt? Bedoel je dat ik er niet goed in ben en dat ik het daarom een kutspel vind? Google translate begreep ook niet wat je bedoelde. Onbekende taal of zoiets.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  6. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey, Tuur is ie aangekomen?
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je zei ''het is gewoon niet leuk om te spelen''. :+
     
  8. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Lees maar nog is wijsneus.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt gelijk 8) Ik zal de volgende keer expliciet vermelden dat ik het vind :+
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Wat zit je bijdehand te doen?
    Het is logisch dat je er vanuit gaat dat alles wat mensen hier zeggen gebaseerd is op een mening.
    Als we overal 'Ik vind' voor gaan moeten zetten is het einde zoek.
     
  11. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je opmerking hoort thuis in het Fifa topic. Het niveau is om te janken. Ik vind PES 2012 niet zo geweldig, dus dan zal ik het wel niet kunnen? Hoe sneu is dat? Dat roepen 12 jarige kleutertjes (no offence @ iedereen die 12 jaar of jonger is) in het Fifa topic.

    Maak je maar geen zorgen om mijn niveau, die is voldoende om te kunnen bepalen of ik het spel leuk moet vinden of niet. Laten we het daar maar op houden. Ik beheers alle facetten van PES 2012, en ik vind het, ondanks dat, nog steeds geen geweldige footie.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  13. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met je eens hoor. Ik vind het overigens nog wel lekker genoeg spelen om niet weg te leggen, maar vind het schandalig dat PES en Fifa eigenlijk kleine stappen maken. Het lijkt wel of ze een soort compromis sluiten. Konami zegt dat ze twee jaar(!) aan deze game hebben gewerkt. Tactisch zit het goed in elkaar, alleen de minpunten zijn niet meer op twee handen te tellen.

    Fifa is voor mij gewoon niet te spelen, heb PES 2012 de afgelopen weken sowieso al minder gespeeld, voor iedereen die kan genieten van een goede sports game, probeer is NBA 2k11 of 2k12. Fifa en PES kunnen hier nog wat van leren, basketbal is net zo dynamisch als voetbal, misschien wel meer, en het steekt gewoon zo goed in elkaar, van het commentaar tot het publiek.

    Ik ben gestopt met het blindelings vertrouwen van Konami, geloof me ik vind het geen slechte game maar zoveel minpunten die in de loop der jaren toch wel weggepoetst zouden mogen zijn. Die runbug ook, zo slordig, en ze weten het ook al zo lang...
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ach we kennen het motto van Konami inmiddels wel: if it ain't broke, break it
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ach we kennen het motto van Konami inmiddels wel: if it ain't broke, break it.

    Tot dusver heb ik 10 potjes gespeeld. 10!
    Komt o.a. ook door andere games, maar ik heb ook eigenlijk weinig zin in de game... Bij 2011 was dat zoveel anders.
     
  16. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, valt me op dat ze juist de goeie dingen uit vorige versies er uit halen... Weet nog dat in PES 2010 het er veel scherper uit zag, PES 2011 had ook weer goeie dingen maar die laten ze dan weer weg in 2012... Zelfde als met de keepers? Die in PES 2011 waren toch ''beter''?
     
  17. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Grommel.. had een heel verhaal getypt logt xbw me er weer uit.

    Maar inderdaad, dat is precies het probleem. Het lijkt wel alsof voor elke grote stap Konami doet met Pes, er meteen 2 of 3 kleine stapjes terug worden genomen. Dit jaar is voor mij de grote stap 'wat er op het veld gebeurd'. De gameplay is leuk, verassend en uitdagend. Totdat ik natuurlijk ML ga spelen, wat standaard weer een hoop ergernissen gaat veroorzaken omdat het spel het eerste ML-jaar altijd gescript is.

    Maar wat Pes dan weer zo frusterend maakt is dat het op inderdaad heel veel vlakken het toch achteruit is gegaan. 1) Grafisch is het van een stuk mindere kwaliteit t.o.v. de demo of 2011. 2) De kleurinstellingen zijn ruk, ik speel bijv. niet meer in de arena omdat ik echt niets zie in de schaduw. Het lijkt wel nacht. 3] de keepers die rare acties maken. 4) Het stadiongeluid wat dof en hol klinkt. Speelde laatst pes 4, en wat een wereld van verschil. 5) De commentatoren die zo repeterend en saai klinken. 6) Het menu, dat vorig jaar een oase van rust is, nu verstoord wordt door filmpjes en wat dan ook 7) Stadions die niet geupdate zijn, en er nog uit zien als 4 jaar geleden. 8] "Gaan met die Banaan".. waar zijn de ouderwetse vlaggen en vuurwerk gebleven zoals vroeger met pes!. 9) RB+RT constant moeten doen, omdat een speler weer op de rails loopt.. vroeger hoefde je alleen je cursor naar links of rechts te doen en het was opgelost.. 10) ML met originele team vrijspelen met punten.. Enzovoort..

    Begrijp me niet verkeerd, ik zal 't blijven spelen, want door de dingen hierboven kan ik wel doorheen kijken of een omweg voor vinden. Maar het is frustrerend dat het lijkt alsof elke keer het wiel opnieuw moet worden uitgevonden.. en ook dat het steeds lijkt alsof het spel nog steeds gebaseerd moet worden op een ouderwetse PS2 engine..
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Inderdaad. In 2011 dachten we nog, wow dit komt echt dichtbij de perfecte footie. Paar dingetjes aanpassen and we're done. En warempel, Konami past die paar dingetjes aan! Fantastische AI + PES2011 = ultimate footie.

    Maar nee hoor, sluipen er weer bugs en glitches in waar je je van afvraagt hoe dat kan aangezien het jaar daarvoor alles perfect werkte.
    FIFA heeft zijn positie te danken aan EA die hun games écht goed verbeterd. FIFA 2012 is gewoon een resultaat van je game steeds verder verbeteren wat ze al vanaf 2008 echt goed doen.
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker waar! Het enige wat ik bij PES 2011 miste was de A.I. en de response times.

    Ik vind overigens wel dat EA en ook Konami zich ondertussen zich wel wat meer mogen richten op graphics, ik ben van mening dat gameplay voor graphics moet gaan maar ik vind de lihtening in beide games gewoon niet mooi... Bij Fifa vind ik het te cartoony en bij PES hebben ze er niet echt aandacht aanbesteed volgens mij.

    Maar laat Konami zich nou meer eerst richten op die andere minpuntjes...
     
  20. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    En de muziek is achteruit gegaan! Ik wil Nina terug als muzak in 't hoofdmenu :+

     

Deel Deze Pagina