1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is meer dat de organisatie niet meer klopt. Bij de computer niet en ook niet bij de CPU-spelers van het mensenlijke team.
    Hier twee filmpjes die dat laten zien al denk ik dat je met taktieken aanpassen nog een eind in de goede richting komt.

    Het eerste filmpje is van Demo 1 en ziet er nog goed uit en het tweede filmpje is van de retail-version, laatste patch.



     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2011
  2. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij eigenlijk nu vooral opvalt, is dat het gebruik van een tweede manual speler niet meer voordelig werkt. Natuurlijk met assisted komt het nog van pas, om een speler de diepte in de gooien. Maar met manual weet ik nog in de demo dat ik echt achter de bus-parkeerende-verdedigers kon staan, balletje oppikken er tussendoor en voilá, scoren.. Dat is me eigenlijk tot op heden met de patches niet meer gelukt.. mmz
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Lukt het je ook niet meer in de training-challenge ( aanval ) ?
    Het is waarschijnlijk dat het minder makkelijk is omdat de CPU zo diep inzakt, waardoor er simpelweg geen ruimte meer voor is.
    Ik heb het niet geprobeerd omdat die functie te moeilijk is om uit te voeren.
     
  4. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Nahjah, nu ging dat 29 van de 30 keer ook bij mij fout hoor ;)!
     
  5. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    @d'Ingel en @domique.. is het al gelukt met de Jupiler League USB installeren en online Te krijgen?
    Zoniet kan ik vanmiddag zelf even een poging wagen... Om hem in 3 kleine bestandjes online te krijgen.
    000001
    000002
    000003
    Zijn dan winzip(onzichtbare files)
    Verplaats je naar de usb en klaar is kees!
    Xtafgui (ofzo) is dan niet nodig :)
    Iemand die dat dan even een poging wil wagen om hem te installeren?
    BVD! Pm dan even.
     
  6. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit spel na de patch zo vet geworden he.
    Net een paar potjes pes gespeeld en het voelde gewoon als het oude pes.
    Ik heb nergens over te klagen behalve sommige spelers schieten wel erg zacht.
    De speelsnelheid online is ook goed aangepast, het is geen tennis meer maar gewoon voetbal.
    Maar online blijft het een leuk spel als je niet tegen kinderen speelt die alleen maar barca en real pakken.
    Net speelde ik tegen een jongen met 608 punten online. Ik had napoli en hij real versloeg hem met 1-0.
    Erna een tegenstander gehad met 625 punten, napoli(ik) tegen barca.
    Het bleef heel lang gelijk en tot hij er niet meer tegen kon...
    Alles ging maar naar messi en scoorde alleen maar met messi. 4-2 verloren maar als messi er niet was had hij een paak slaag gehad!!

    Al met al echt een super spel vind ik het online!
     
  7. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Online kan er na de patch misschien veel beter gaan, maar bij de offline ML die ik alleen maar speel, is er niets veranderd. Hoewel ik het in eerste instantie, na twee wedstrijden wel dacht. ML is zo vreselijk saai geworden, elke tegenstander speelt zo ongeveer hetzelfde. Met 9 of 10 man voor de pot liggen zodat jij als aanvallende ploeg amper ruimte hebt en kansen creëert en pakken ze de bal van je af, wordt 7 van de 10 keer de bal met een hoge lange bal naar voren geschoten, om die 1 of 2 spelers die toevallig op jouw helft lopen, te bereiken. De rest blijft veelal op eigen helft hangen. Vallen ze wel eens normaal aan en er komen een paar spelers meer mee, dan zakt jouw eigen team dusdanig ver in, dat je spitsen vaak ook in of net voor je strafschopgebied lopen.

    Ik heb het al zo vaak gehad dat als ik de bal afpak en zelf weer een aanval wil opzetten, dat tegen die tijd als ik met de bal bij het vijandelijk strafschopgebied ben, dat een van de spitsen en/of mijn aanvallende middenvelder die normaal direct achter de spitsen hoort te spelen, nog op eigen helft rondloopt. Heb ook al verschillende keren geprobeerd om mijn tactiek te veranderen, helpt allemaal niets. Had na het eerste seizoen ML er al mee willen stoppen, maar heb PES 2012 in het tweede seizoen nog een kans gegeven, maar ik ben er nu helemaal klaar mee._0/ Heb vanmiddag Fifa 12 gehaald en een paar wedstrijden gespeeld, daar wil de tegenstander wel voetballen en liggen niet met 10 man voor de pot.
     
  8. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Jupiler League liefhebbers, hierbij de link voor de Jupiler League Daymos / Tuur 1986 OF: http://www.megaupload.com/?d=5PXCRNY6 Ben erg benieuwd of iemand het kan testen / cq. of het werkt! De (concept) instructies die ik wil meegeven zijn als volgt:
    1). Zorg dat je een USB hebt van 1 GB of (bij voorkeur groter)
    2). Configureer de USB zodat deze gebruikt kan worden op een xbox 360
    3 ). Download de OF via http://www.megaupload.com/?d=5PXCRNY6
    4). Unpack met WinZipp en sleep dan de 3 bestandjes: 0000,0001 en 0002 naar de USB (deze bestanden zijn als het goed is NIET zichtbaar) Google om te achterhalen hoe je op jou windows of mac de bestanden zichtbaar krijgt.
    5). Doe de USB in de xbox 360 ga naar memory en wis alle inhoudt van PES van de HDD(savegames e.d. die je wilt bewaren zet je bijvoorbeeld op een andere usb)
    6). Installeer de twee updates van konami (een via marketplace en 1 ingame bij het opstarten)
    7). Ga terug naar het xbox dashboard, dan naar Memory en Copy alle data van de USB naar de HDD (als hij het vraagt overwright everything).
    8 ). Start het spel op en enjoy the beautiful game!\o/
     
  9. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/HELD\o/\o/

    Morgen toch maar eens uitproberen..!​
     
  10. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Held... Als het werkt::thumbs:
     
  11. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, de update is geinstalleerd en ja hoor, de runbug is verdwenen \o/\o/

    Eindelijk kan ik het spel spelen, zoals ik het wil (speel voornamelijk offline). Met runbug heb ik het spel niet meer aangeraakt. Was geen beginnen aan.

    Anyway, hij is er niet meer, dus gelijk een Champions League campagne opgestart. Heb heerlijk gegamed. Echt weer lekker. Spannende groepsfase en uiteindelijk door. Bij het doorgaan naar de volgende ronde is er veel vreugde. Dat miste ik overigens wel bij de kwartfinale. Ik ging door na een bloedstollende slotfase, maar de spelers stappen na de groepsfase sowieso hetzelfde het veld af. Of ze nu wel of niet doorgaan, dat maakt niet uit. Minpuntje. Ben je zelf helemaal blij, gebeurt er op het scherm helemaal niks qua emotie. Beetje jammer. Publiek vind ik ook falen. Stelletje eenheidsworsten op de tribune. Vind het er eigenlijk niet goed uitzien. Ook qua sfeer/geluid vind ik het niet veel. Daarin is FIFA echt beter.

    Voor de rest nogmaals heerlijk gespeeld. Leuke doelpunten en veel grappige en spannende situaties. De Champions League aankleding e.d. is ook leuk.

    Blijf het stuitend vinden dat ik er zo lang op heb moeten wachten tot ik de game kon spelen zonder runbug, die het voor mij echt compleet verpeste. Had niet zo uitgebracht moeten, nee mogen worden. Keepers maken nog steeds soms bizarre acties, maar ik zie ze in het echt soms ook gekke dingen doen, dus dat zie ik maar door de vingers haha!
     
  12. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de vraag al eens gesteld maar ik vraag het nog eens voor de zekerheid, deze is niet voor de PS3 he? Super goed werk verder!

    Ik heb nu pas de tijd om vandaag eens een OF erop te zetten.

    http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=87034
    PS3 - UK - DMan SPL Option File 2012 V2

    Ik zie deze staan, deze bezit buiten de correcte shirts, namen en logos ook stadions en chants, net wat ik zoek.

    Ik vraag me echter af omdat er UK in de naam staat, is deze ook voor een Nederlandse PES-bezitter?
     
  13. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand hem al op deze manier aan de gang gekregen? Mij lukt het namelijk niet.....
     
  14. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de bestanden op de usb gezet en pes opgestart.. Normaal moet Pes de Usb stick herkennen zodat ik het eraf kan laden (zoals bij de OF van Daymos), maar helaas doet dat het niet.. :'-(
     
  15. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Bedankt voor deze uitgebreide recensie.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Even een berichtje voor alle deelnemers van het Digitaalgras-toernooi

    We hebben weliswaar ruim de tijd om te spelen ( voor de hele groep tot/met de 24e ) maar met zoveel tijd ben je al gauw geneigd tot het laatste moment te wachten met wedstrijden afspreken.
    Doe dat NIET, want dan gaan er mensen afvallen die hun wedstrijden niet hebben gespeeld.
    Er is namelijk tijd zat, dus waarom zou ik de deadline verlengen?

    Plaats dus in je poule-topic een aantal dagen en tijden wanneer je kan spelen.
    Desnoods stuur je ook een PM naar je tegenstanders om afspraken te maken.
    Succes!
     
  17. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier hetzelfde.... iemand een idee??

    Sent from my ATP7483 using Tapatalk
     
  18. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de usb wel eerst voor de xbox geconfigureerd?
    Verder laden van de usb lukt niet... Enkel overschrijven is mogelijk via memory
    Op je dashboard
     
  19. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja usb is eerst geconfigureerd. Wanneer ik hem dan in mijn pc plaats zie ik een verborgen map "xbox360" hierin hen ik de 3 data files gezet. Op mijn xbox kan ik vervolgens niet overzetten van usb naar xdoos....

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk
     
  20. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze ook niet in een map zetten, maar los op de usb!
     

Deel Deze Pagina