1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Beetje jammer dat je niet hapt, daar zijn andere mensen op dit forum soms erg goed in namelijk:+.
     
  2. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    nvt
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik had laatst een soort oproep voor 4 tegen4 legends online geplaatst:
    Daar heb ik op Digitaalgras 3 reacties op gehad, hier helaas nog niets. Mogelijk is dat de meeste ontgaan.
    Toch lijkt het me leuk als er hier een paar aan dit experiment willen meedoen, want ik wil wel eens weten of dit werkt.
    Dan spelen de communities van Digitaalgras en XBW dus tegen elkaar!
    Nogmaals: Graag jullie reacties :)
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens had, vond het in het begin een redelijke game was erg blij dat ik PES 2012 had.

    Maar ik speel eigenlijk alleen offline en er zitten helaas gigantisch veel fouten in waardoor het voor mij onspeelbaar is.

    Zoals gezegd in PES 2011 topic (had verkeerde topic gepost) moeten ze al die idioten plus die drol van een Seabass eruit donderen en opnieuw beginnen.
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik wil ook weer eens een voetbalgame halen. Maar welke is nou eigenlijk beter? PES 2012 of Fifa 12?

    Ik wil wel even zeggen dat ik zwaar verslaafd was aan PES 5 en PES 6 toen een grote deceptie was. Daarna ben ik gestopt met voetbalgames omdat ik na het spelen van de Fifa demo nooit dacht wow. Maar goed ik wil er nu dus wel weer een halen. En Fifa ziet er eigenlijk wel goed uit dit jaar. Maarja ik ben eigenlijk meer een PES man. Dus mijn vraag: is deze PES zo goed als PES 5?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben meer een FIFA man, maar als je de laatste paar posts leest hier en in het PES2011 topic, weet je genoeg denk ik. Het antwoord is 'Nee' in ieder geval :+.
     
  7. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou wachten op pes 13. Je zal dat later op het jaar wel bevestigen als ze met hun eerste persbericht komen.

    -Pes 13 zal de perfecte voetbalsimulatie worden. Medespelers lopen zich nog beter vrij dan voordien,de scripting is helemaal weg, online loopt alles perfect, een heleboel nieuwe animatie's,enz. Het kan ook niet anders want ze zijn al 2 jaar bezig met pes 13. Pes 12 was een tussenstap naar deze meesterlijke game.Pes is helemaal terug!!!
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
  8. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat is dit voor een reclame praatje??? :9:9
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasme.
     
  10. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Illusie?
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    jammer dat het hier zo dood is gegaan qua beleving...

    op Pesholland.nl is er van een verslaving te spreken. Elke avond worden er minimaal 25 wedstrijden gespeeld in onze community, de Unibet Cup voor PS3 en Xbox360, meerdere divisies en natuurlijk de Pesholland Goals top 10

    De diepte in het spel wordt hierdoor iets bloot gelegd, en ik ben eerlijk als ik zeg dat het een verdomd goed spel blijkt te zijn. alleen anders dan vroeger.

    Ja, ik ben nog steeds fan. meer dan ooit zelfs
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb PES 2012 gehaald voor me 3DS, das me toch ff dikke pret, het is net of dat ik de console versie aan het spelen ben maar dan op me 3DS, dat had ik echt niet verwacht
     
  13. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4

    Ik vind PES 2012 ook zeker erg verslavend, eerst vond ik het maar niks maar laatste tijd begin ik gewend te raken en het levert veel leuke potjes op (vooral op PESHolland :) )
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is hier wel èrg stil...
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik speel de game nog elke dag. Net de V2 option file van Daymos gedownload en het voelt nu gewoon completer aan. Hoe negatief ook de meningen over PES, ik zal de game altijd blijven kopen omdat het gewoon mijn type voetbalgame is.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, bij mij hetzelfde. Ik verbaas me dan ook dat de beste van de PES-reeks niet voor meer posts hier zorgt.
     
  17. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het sowieso niet de beste PES. Mijn ervaring is eerder dat dit de slechtste is. Andere pessen die minder waren ben ik wel blijven spelen. Deze pes is gewoon geen fuck aan, alleen tegen maatjes is het soms nog wel leuk.

    Voor mij voor de rest van het jaar geen voetbalspel meer. Kan ik me eindelijk eens focussen op andere vette games.
     
  18. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Nou dan gaan we eens beginnen met meer posts:). Ben begonnen met B.Dortmund in de 2e league. Hoop naar de Eredivisie te promoveren. Er zitten veel spelers in B.Dortmund die snel geblesseerd zijn..tel daarbij op dat er ook nog veel voor hun land uitkomen en je hebt soms weinig spelers om op te stellen.

    Ik heb Duffy, Palmieri en Shimizu erbij gehaald, transfers willen namelijk nog niet lukken.
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    8)

    Dit is sowieso niet de beste, nouja misschien wel maar sowieso niet de leukste heb 2011 gewoon offline ML 7 competities volgehouden maar ik vond er geen hol aan bij pes 2012 geen idee waarom, maar volgend jaar gewoon weer proberen
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ben het ook oneens dat dit de beste is.
    Vooralsnog gaat 2011 er met die titel vandoor ;)
     

Deel Deze Pagina