1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij geeft de verkeerde feedback... ze willen nu zelfs gaan lobbyen om PES hier Winning Eleven te noemen. :x:x:x ook die pass assistance lobbies :mad: zorg dat de pass assistance altijd op vol manueel staat dan sluit je dat uit Konami!

    Zorg voor een optie dat je eerst een team kan kiezen voordat je wordt uitgeloot tegen een tegenstander. En dat je dan alleen uitgeloot kan worden tegen dezelfde sterkte qua teamgemiddelde.

    schieten weer vol manual en niet met scripting of speler fitheid

    correcte timing in koppen, volley en onderscheppen terug. Voornamelijk het niet vertragen door speleranimaties in het onderscheppen van passen.

    herhalingen moeten weer met de ouderwetse camera's kunnen. dit slaat nergens op, wie wil nou een camera zicht vanaf de grond. een goal komt er niet goed in naar voren nu

    Community gaming moet uitgebreid worden met cups naast de leagues en meer moderator mogelijkheden zoals bewerken van stand en het goed kunnen teruglezen van league resultaten. daarnaast is het uitnodigen van elkaar in league matches zeer onhandig en vaak frustrerend.


    ik blijf erbij dat ik pes2009,2010,2011 echt een stuk minder vond dan PES2012... vooral 2011 was veel meer scripting in te vinden.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben het ook met je eens over PES 2012; dat is volgens mij toch ook de beste, ondanks de fouten en de verkeerd uitgevoerde patches.
     
  3. KingstonWoody

    KingstonWoody Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vond Pes2011 ook beter of iig leuker om te spelen. Maar om echt objectief een mening te kunnen geven moet je het spel eigenlijk gewoon op factoren vergelijken, hier een voorzetje:

    MLO - Pes 2011 beter
    Pasen/ overspelen = Pes 2011 beter
    Balans aanval / verdediging = Pes 2011 beter
    Schieten = Pes 2011 beter

    Verder vind ik het in Pes2012 erg vervelend dat er zoveel dingen automatisch gebeuren. Konami propagandeert meer vrijheid maar in de praktijk is dit echt niet het geval met al dat automatisch gedoe..

    Online = Pes2012 beter
    Sfeer = beide even slecht
    Off the ball movement = dikke plus voor 2012
    Community / gemeenschap = dikke plus voor 2012 maar erg bagger uitgevoerd (onbegrijpelijk slecht)

    Iemand nog meer factoren?
     
  4. KingstonWoody

    KingstonWoody Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vanaf dag 1 mis bij Pes2012 is de euforie die je normaal altijd bij pes had wanneer je een doelpunt maakte.. Er worden zoveel en makkelijk doelpunten gemaakt dat je dit niet meer dat voldane gevoel geeft.. Dat is ook een groot minpunt van 2012 tov 2011.
     
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15

    ja idd...

    en ik ben het vokomen met jou eens, die nonsens patches komen door verkeerde input van een community die in engeland zit
     
  6. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet provoceren maar wat is fifa 12 veel leuker ten opzichte van pes.
    Het gaat op normale tempo, kan goed gecombineerd worden en het verdedigen daar vind ik leuker. Nu kan je echt alles zelf doen.
    Pes stelt me al jaren teleur, en heeft bij nog een pesser verloren.

    Ze maken spelen schandalig snel en niet meer zo leuk als vroeger.
    Dat weten ze ook dat het al jaren niet egt goed gaat, je krijgt er telkens ook niks voor terug. Ow jawel je krijgt gouden bergen beloofd waar niks van terecht komt.

    2012 is wel een stap in de goede richting maar ik vind fifa knallend beter.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat ik trouwens gruwelijk irritant vind, dan heb je een lekkere steekpass tegen een vriend en dan komt zijn keeper automatisch uit die de bal áltijd heeft. Wat is dat voor bullshit,waarom mag je zelf niet kiezen of je uitkomt?
     
  8. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou Fifa IS niet leuker als Pes. Misschien vindt jij dat, maar ik vind dat niet! Totaal niet zelfs. Het lijkt wel onderwater voetbal man zo vreemd als die bal (-lon) beweegt. Daarnaast lijken de spelers met de nieuwe engine wel van karton als ze tegen elkaar aan lopen.

    Pes 2012 is zeker niet perfect, maar alle commentaar die ik lees dat er niet normaal een aanval opgezet kan worden is allemaal onzin. Je moet alleen wel slim/echt voetbal spelen.

    Wel ben ik het eens met bepaalde zaken die ineens scripted zijn geworden. Dat moet er echt uit. Net als pass assistance. In PES 5 hadden we die keuze ook niet. Dat was uitermate goed!
     
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Amen
     
  10. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan goeie aanvallen opzetten en de eigen medespelers bewegen goed. Maar dat ze met zen allen op hun rechthoek staan te wachten (zelfs bij een achterstand) is te zot voor woorden. Ze maken dan een goal omdat één of andere middelmatige speler heel mijn verdedeging dribbelt met dribbelacties die je zelden ziet op het hoogste niveau van de beste spelers. Ze spelen mij zelden uit met passing en daar krijg ik het van in deze pes. Je kan gewoon geen echt/slim voetbal spelen. Je kan ze niet uit hun tent lokken want ze blijven gewoon verdedigen.
     
  11. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel het spel alleen als ik bezoek heb, dus offline 1 vs 1.
    Ondanks een paar foutjes en ergernissen is het voor mij nog altijd een plezier om te spelen. We hebben trouwens wel laatste tijd veel 0-0's.. maar dat kom ook omdat we met mindere ploegen spelen.

    Mijn vraag is, waar krijg ik de beste uptodate OF voor PES012 voor de PS3? BVD
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Offline 1 vs 1 is inderdaad het allerleukste om te doen.
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat een ..... spel pes 2012 mis de oude pes 2008 etc :) toen was pes nog goed... nu zijn het toch middelmatige footies geworden.. ach mooi weer een onderzetter er bij voor mijn biertje..
     
  14. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
  15. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    die van paul is goed
     
  16. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Thnx! Ik ben het aan het downloaden..

    Ik heb momenteel een andere OF erop.. moet ik dit allemaal verwijderen (hoe?) of kan ik die van Paul gewoon overwriten?
     
  17. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt eigenlijk de wintertransfers update?
     
  18. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL pes 2008 was de allerslechtste in de serie naar mijn mening. Dat was het eerste jaar dat ik Fifa ging spelen. Inmiddels is het weer helemaal andersom. Ik heb Fifa gister weer geprobeerd omdat het zulke goede recencies krijgt maar ik dig die shit echt niet! Ik weet niet precies wat het want ik vond 2008-2011 echt wel heel vet en ik vind het nieuwe verdedigen echt tof gedaan, maar toch boeit het mij voor geen meter!
     
  19. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    PES 6, die was pas SUPER! :thumbs: Alleen Adriano was daar een beetje "overpowered" :)

    Wat betreft Fifa ben ik het behoorlijk met je eens. Vooral Fifa 10 en Fifa 11 heb ik veel gespeeld echter merk ik dat ik Fifa 12 lang niet zoveel speel. Toevallig gisteren weer eens gespeeld, maar na een potje of 2 ben ik er eigenlijk alweer klaar mee. Ik hoor echter ook niet echt super verhalen over PES12, dus ik weet niet echt of ik nu wil switchen.
     
  20. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    PES 5 en 6 vond ik ook het beste. Absoluut. Sterker nog ik heb er speciaal een ps3 60gb voor gekocht om de ps2 versies te kunnen spelen. Echt subliem hoor, nog steeds~!_O_
     

Deel Deze Pagina