1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Grappig! 1 op 1 met de keeper gebruik ik meestal een geplaatst schot in het hoekje. In dezelfde situatie gebruik de fakeshots niet. Die gebruik ik wel weer vaak om ruimte voor een schot te creëren op de rand van de 16.
    Ik vind de snelheid niet echt bezwaarlijk eigenlijk, al zou ik het wel prettig vinden als het een tikje langzamer was. Ik herinner me 2008 dat was echt niet normaal meer en zeker met die overpowerde ronaldo! Ik ben van mening dat de balans nu vele malen beter is.
    Verdedigen die ik nu inderdaad vooral rondom mijn eigen 16 door het nieuwe systeem. Ik hou de aanvallers heel lang op door naar achter te lopen met L2 en X en op het goede moment (als ie dichtbij komt) laat ik L2 los en sla ik toe. Dat werkt goed, maar inderdaad als je vroeg druk wilt zetten op de tegenstander is het lastig (lees veel vrije trappen tegen).

    @ ManoMoker: ik heb wel belangstelling om lid te worden bij PESholland, maar zoals je zelf schrijft als 30-er heb je naast gamen veel andere verplichtingen dus ik kan niet altijd op gezette tijden spelen. Is dat een probleem? Of is het ook mogelijk om alleen lid te worden van de community en binnen de community tegen andere leden te spelen zonder competitie?
     
  2. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    we spelen 2 weken en een dag lang per competitie... in die tijd kan je zoveel mogelijk spelen maar wordt niets verplicht. wel dat je reageert op vriednschapsverzoeken en speelverzoeken van tegenstanders. maar dat is alleen wanneer je online bent.

    Mensen kunnen zich kwalificeren via deze leagues voor de unibet cup. dat wordt op een maandag avond in afsluiting van de league gespeeld op 1 avond. de winnaar krijgt €25 van Unibet

    dus het is vrijblijvend...
     
  3. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus zin heb om pes te spelen speel ik dat voortaan in de community zonder dat ik een x aantal wedstrijden per week of dag moet afleggen!? Cool! Dan wil ik heel graag lid worden van de comm.!!
     
  4. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    ja dat kan... als je in D1 komt dan moet dat wel... maar als je niet zo vaak online bent redt je d1 niet :) dus D2(kwalificatieleague) is dan een goede voor jou

    ik ben benieuwd of je het niveau aan kan :)
     
  5. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Waarom gaat in PES altijd als je schiet die bal omhoog ?
     
  6. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    We zullen zien :). Een paar jaar terug speelde ik veel en veel meer met voetbalmaten nu heb ik daar geen tijd meer voor. Maar ik ga me zo direct aanmelden op pesholland. Krijg ik dan van jou de inloggegevens voor de community?
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    yep.... dat klopt

    meld je aan in het forum en laat weten in het topic van D2 kwalificatie league voor Xbox competities

    dan stuurt een collega van me het wachtwoord en de uitleg over de competitie.

    volgende week vrijdag begint het nieuwe seizoen met als thema landenteams met een teamcap van max 80

    democratisch verkozen of course :)
     
  8. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel in de PS3 sectie mee.
     
  9. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen die pes ook in team verband willen spelen?
    ben zelf meer van het team spel dan 1vs1. Speel liever 2vs2 als er mensen zijn die dat ook liever spelen laat het me weten. ik speel hem op de xbox meldt het maar ff aangezien ik ook berichten heb gezien waar mensen op de ps spelen.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Weet iemand nog een tof team voor een nieuwe Master League? Liefst iets uit Championship.
     
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel(de) met Aston Villa...
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik ga denk met QPR! Wel tof team en dan begin ik gewoon in de 2e divisie :cool:.
     
  13. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    kan iemand daart antwoord op geven ?
     
  14. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring is nier rennen en kort indrukken, Met rennen en lang indrukken knal je de bal huizen hoog over het doel.
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Schieten in PES 2012 is bijna onmogelijk om aan te wennen, al is het met PES wel zo dat eigenlijk nooit met je slechte been moet schieten en heeft van afstand schieten ook niet veel zin tenzij je met een Theo Janssen of iets schiet.
     
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Onzin... Dit is puur strakkere timing.

    Wil je zekerheid? Lees en leer. Dit is 1 van de vele trucs die aan het licht zijn gekomen door de samenkomst van spelers op www.pesholland.nl.

    Als je rent met de bal, laat dan sprintknop los. Druk schieten in en voordat hij daadwerkelijk schiet druk je de sprintknop in en hou je die vast.

    Je ziet hem dan langer doen over het schot en neemt zelfs een aanloopje. Het schot is dan snoeihard.

    Check hieronder een kanonschot op deze manier
    http://www.youtube.com/watch?v=k2irfEuF1Y8&feature=youtube_gdata_player
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem ligt ook niet bij de topspelers, maar probeer is met de spits van RKC is een bal hard te schieten. Schieten is compleet anders dan PES 2011, schieten met de sprintknop die ik ook nooit, maar blijft voor mij te willekeurig.

    Die goal zit er trouwens wel lekker in. ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  18. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Thnx :)

    Met lexie immers ook een rammertje gemaakt hoor.

    Probeert eens
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm. Ga het dan toch maar weer is proberen.

    Ga me ook maar misschien inschrijven voor die competitie, online tegen mensen die vaak PES spelen bevorderd het spel altijd.
     
  20. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    http://winningelevenblog.com/blog/transfer-update-new-coming-next-week/

    He he eindelijk.

    Vraag: Als ik met een masterleague team bezig ben en de transfer update download ik wordt mijn team dan weer door mekaar gehusseld of blijf ik de spelers houden die ik nu heb?. Anders wacht ik wel tot na de update om wederom overnieuw te beginnen met de Master League. Ik ging namelijk best goed met QPR.
     

Deel Deze Pagina