1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Af en toe twijfel ik om gewoon PES6 uit een budgetbak te trekken. Fifa 12 bevalt me niet en de demo van PES12 ook niet :mad: Frustrerend. Goede voetbalgame hoort er gewoon bij :)
     
  2. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Tijdje geleden heb ik PES6 weer eens gespeeld maar je schrikt je echt de blubber als je fifa12 gespeeld hebt.
    PES6 was echt mijn all time favorite maar is nu wel erg gedateerd hoor.
     
  3. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik had het alleens gevraagd maar vraag het toch nog een keer.

    Wanneer komt er een update ofz. uit van de wintertransfers?
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Bron: Winnigelevenblog

    Er is dus nog geen exacte datum, maar denk dat het nog wel een paar weken duurt.
     
  5. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijf het erg jammer vinden dat men nogsteeds zo erg discussieert over het beter vinden van Fifa of PES. Het blijft een mening. Als iemand z'n mening wilt uiten, maak dan even een topic 'kansloos aan'. Dit is gericht naar HugoMoncler!
     
  6. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    TOCH maar PES 2012 aangeschaft gisteren. Ik moet zeggen dat ie me wel bevalt tot nu toe. Wat ik nog wel moeilijk vind is om bij een tegenstander weg te komen zegmaar, maar dat lukt al beter. Ik kon gisteren alleen geen online matches vinden?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb je in de verschillende lobbies gekeken? De Engelse is vaak het volst.
     
  8. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet eerlijk zeggen dat me dat niet eens is opgevallen. Wanneer ik vanavond of morgen even de tijd heb zal ik het nog eens proberen.

    Wat ik wel vrij lastig vind is de "Become a Legend" mode. Ik vind de opzet wel erg leuk, maar het is soms vrij saai.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, misschien als je een club kiest waar je veel reserve staat. Daarom kan je beter met een klein clubje beginnen en bij je keus goed kijken hoeveel % kans je op een basisplaats hebt.
    Zelf vind ik de Master League nog altijd het leukst.
    Weet je al dat er deze week weer een transfer-update komt? Ook sommige kits zullen worden aangepast.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Inderdaad, ze moeten het aanpakken zoals in de NBA 2k series. Zoals wel meer dingen :p

    En een vertrek van Seabass zou ik ook gunstig vinden. Probeer een paar EA gasten te strikken :p.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is me eigenlijk niet duidelijk op welke post jij nu eigenlijk reageert :confused:
     
  12. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben gewoon nog steeds verslaafd aan pes 2012 hoor. :)beter dan FIFA, ik hoop dat meer mensen dit kunnen zien.

    Ik heb in de pesholland.nl competitie gisterenavond goede zaken gedaan. Ik Speel met Kroatië en heb 2-1 gewonnen en 1-1 gespeeld tegen 1 van de beste spelers van Nederland. Met een treffer van modric van 40 meter. Hij speelde trouwens met Nigeria. Daarna tegen een Amsterdamse speler de Japan heeft in de comp 3-0 van gewonnen en met pech 1-1 gespeeld daarna.

    Check de stand nu, ik heb nog een heeeeeele kleine kans om kampioen te worden. Loting voor de cup wordt nu iig gunstig en daar ga ik voor de geldprijzen.

    [​IMG]
     
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Winter transfer update is vandaag uitgebracht, ben hem nu aan het downloaden. Nieuwe shirts voor Spanje, Duitsland en Japan dacht ik en de nieuwe CL finale bal zit er in. Zal zo even kijken of er nog nieuwe schoenen in zitten ook als ik hem binnen heb.
     
  15. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    niet alleen dat, maar ook veel speler stats zijn aangepast!

    check http://www.pesholland.nl/updatepes2012transferscontent-en-stats-nu-te-downloaden/
     
  17. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    hahaha ja voor m'n gevoel was deze verder weg
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind het trouwens typisch Konami dat alleen maar een paar kits ge-updated zijn i.p.v. alle gelicenseerde teams.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
  19. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry voor de fanboys.... (was ik vroeger ook van pes toen pes de footie king was) wat een stelletjes prutsers bij konami! Mister zeebaars weet ook echt niet meer waar die mee bezig is.... Hij heeft de status van Pes in de laatste jaren flink vern$%^%T.

    Laatste pro evolution soccer games zijn echt zo slecht dat ik gewoon het recht heb op een schade vergoeding van meneer baars voor de tijd die ik heb verknalt aan deze rommel. De game heb ik uit frustratie gebruikt om mijn laminaat mee te schuren en daarna het record frisbee gooien verbeterd vanaf mijn balkon.

    Waste of my time and money! Stiekem blijf ik hopen dat het toch ooit weer eens goed gaat komen met Pes!
     

Deel Deze Pagina