1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Eerlijk gezegd niet zo'n bijzondere goal, komt ook door de keeper die zo lelijk z'n goal induikt.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Kom je elke week ff inloggen en je gal spuwen in dit topic?
    Je valt in herhaling...
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zo, nu ik die schijtmuziek die standaard in het spel zit echt strontbeu ben geworden heb ik die eens even vervangen door allemaal eigen nummers. Oude FIFA nummers als Blur - Song 2, Apollo 440 - Stop The Rock en MGMT - Kids etc. klinkt toch een stuk beter :)
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe doe je dat?
     
  5. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem op PS3, weet niet of het op 360 ook kan maar had al die nummers gewoon op USB gezet en naar m'n PS3 gekopieerd, toen in PES naar system settings en die afspeellijst met die rukmuziek leeg gehaald en gevuld met m'n eigen muziek.
     
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Over toernooien gesproken: Digitaalgras gaat er ook weer eentje houden; is daar interesse voor hier?
    We zijn bij Digitaalgras bezig met een hele metamorfose en dat heeft al de nodige nieuwelingen aangetrokken.

    Dus laat hier even weten of er belangstelling voor is.
    Startdatum nog onbekend maar zal over twee, drie weken zijn.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja ik doe wel mee dan
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Leuk!
    Ik denk dat er wel meer mee willen doen, maar het is in dit topic erg rustig de laatste tijd.

    Over het format: 1 vs 1 en als er genoeg zijn willen we CL doen.
    Later ( als er genoeg deelnemers zijn ) werk ik uit hoe we de teams verdelen.
    Het wordt in ieder geval weer eens iets anders :)
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hier trouwens de link waar je je kan inschrijven voor het toernooi:
    LINK
     
  11. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    IS de master league online nog in het spel?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jazeker! :)
     
  13. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi vanmiddag spel maar even kopen dan. Iemand nog tips waarmee ik heb beste kan beginnen in master league online? bepaalde spelers verkopen ofzo?
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb de laatste 4 pagina's gewoon kunnen verwijderen, geen letter over voetbal gelezen...

    Gelieve terug on-topic te gaan en te blijven. Moest je de drang niet kunne weerstaan om een nutteloze discussie te beginne, doe het dan via PM maar vervuil het topic er niet mee.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Goed gedaan! :)

    En over voetbal:
    Er wordt vanaf volgende week weer een PES-toernooi gestart en we hebben nu elf deelnemers. Er kunnen er dus veel meer bij!
    Schrijf je dus HIER In!
     
  16. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij nog kan helpen? Ben net begonnen, heb nog het begin team en speel de hele tijd tegen teams met Messi en Ronaldo erin. Heb bij opties in ML al aangegeven dat ik tegen het zelfde niveau wil maar dat gebeurt niet. Ik verlies al mijn wedstrijden en krijg daardoor maar 600.000 per wedstrijd terwijl spelers uit hun contract lopen. :{
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, sorry kan je niet helpen. Master League vind ik off line leuk, maar online ben ik niet erg goed :)
    Ik denk dat er nog maar weinig beginners zijn omdat de meesten het spel al veel langer hebben...
     
  18. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt niemand die mij kan helpen hier? Leeft dit topic hier nog wel? Zo niet weet iemand een andere sites waar info staat over de master league online en wat ik het beste kan doen?
     
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Tja, dit topic was dit weekend heel actief, maar helaas werd dat niet gewaardeerd.=(
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb weer een option file gedownload en toegevoegd, en werkt. Alleen zijn mijn teams qua opstellingen en transfers niet meer up to date (die dat eerder wel waren met de officiele patch van Konami deze maand). Hoe fix ik dat ook alweer?
     

Deel Deze Pagina