1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit zou er mee te maken moeten hebben:
     
  2. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij vind dat KONAMI met PES12 in de reeks voorruit is gegaan? Het is een blamage. Vroeger, op de PS2, stond er een uitstekende core gameplay, en elk jaar hoefde er alleen nog maar wat getweaked worden, en had je weer een fantatische game. Dat is nu allang niet meer zo. Dus nee, passing en schietsysteem van PES 2011 is niet goed genoeg voor PES 2013, we zijn 2 jaar verder. KONAMI mag zich gelukkig prijzen met jou.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Huh?

    Ik vond PES2012 juist dramatisch. Daarom mogen ze van mij heus wel wat gameplay elementen uit 2011 pakken en gewoon in 2013 plakken. Passen was in 2011 veel beter dan in 2012.

    IMO moet je niet elk jaar je core gameplay op de schop willen gooien. Nee, je moet juist een beetje tweaken en schaven totdat je een heerlijk systeem hebt. Zoals ze bv bij EA hebben gedaan. Daar luisteren ze goed naar de kritieken en proberen ze niet elk jaar het wiel opnieuw uit te vinden. Door een paar hele goede aanpassing te maken en dat 4 jaar achter elkaar, hebben ze nu echt een geweldige footie in handen.
    FIFA gooit ook niet elk jaar rigoreus de complete gameplay omver, dat werkt niet...


    Bij Konami is het elk jaar weer de vraag welke goede elementen ze eruit slopen en welke rare shit ze er opeens weer ingooien. Zo heb je het ene jaar goede keepers en het jaar daarop opeens weer flutkeepers. Dan snap ik niet waarom ze opeens de keepers gaan zitten aanpassen als niemand daar om vraagt.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat hele bedrijf moet gewoon op de schop, helaas gaat dat nooit gebeuren.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Inderdaad, met die Seabass voorop.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.895
    Fagnaldo in de spotlight bij PES 2013 en op de cover?

    [​IMG]

    Gatverdarrie!
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Hij stond ook al op 2012 en heeft een contract voor meerdere jaren getekend.


    Persoonlijk zal het m'n reet roesten eigenlijk. Misschien dat een Xavi wat meer bij PES past :p
     
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik toch? Als de core gameplay goed is ( wara PES altijd bekend om stond, vrijheid, balans, totale controle ) dan hoef je alleen te tweaken. Maar deze core is al een aantal delen zoek ( naar mijn mening ) en moet er dus nu wel veel veranderen.

    Bij Fifa staat nu ( op geheel eigen wijze - typische fifa gameplay ) een goede fundering inderdaad. Helaas licht FIFA mij niet zo.

    Maar ik vind een complete FIFA, een game ( ook met gebreken, maar wel een game die af is ), beter dan een gebrekkige PES.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik zie het al, jij vond de core van 2012 goed en ik die van 2011. ;)

    Oftewel een kleine verwarring :+
    Als je doorhad dat ik de core van 2011 beter vond dan is het dus ook logisch dat ik het dan niet als teruggang zie.

    Enne, FIFA komt er bij mij ook niet in. Trekt me totaal niet. Maar het is wel supersmooth en ik snap heus dat die game veel beter verkoopt dan PES.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol Tyrant ik sta alweer in de finale van het Digitaal gras toernooi.

    Wedden dat ik 'm voor de 3de keer op rij verlies:+?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Gewoon net als Chelsea spelen, dan komt alles goed!
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach ik heb wel Napoli, het meest bazige team van het spel:cool: (behalve Cavani, die kan écht niks).
     
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben benieuwd of je onze 'bazen' aan kan :)
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, je bent benieuwd of je in de vorm van Dyonko een nieuw lid voor je competities kan krijgen.
    Ik heb me, zoals afgesproken, wat meer op de vlakte gehouden wat het werven van leden betreft voor Digitaalgras en ondanks dat groeit DG gestaag :)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Voel je niet zo aangevallen.. ;)


    En als jij begint over 'het werven van leden' voel ik me als DG lid ook niet echt serieus genomen 8).
     
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    idd zeg Hanterp

    Ik heb onze overactieve leden zelfs geïnformeerd over jouw competitie! :) Cico komt van ons...

    Je lijkt me een aardige kerel, maar je bent wel een beetje een pannenkoek af en toe :)


    We willen alleen maar lol beleven, probeer uit het hokje te denken. Misschien ooit een keer een Super Cup wedstrijd organiseren? jullie kampioen tegen onze kampioen? :) :) :)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan zou ik een kannibaal zijn, want ik ben dol op pannekoeken :lol:

    Verder Tyrant, zeg ik juist dat ik géén leden werf, dat vind ik niet de bedoeling van dit topic.
    Als mensen niet helemaal zien wat er gebeurt raad ik aan de posts van Manomoker eens allemaal te lezen en dan gaan kijken hoe vaak er op subtiele - of minder subtiele - wijze een hint naar zijn toernooien wordt gegeven.

    Verder bedank ik hem natuurlijk wel vriendelijk als hij mensen op de toernooien van Digitaalgras wijst, dat wordt gewaardeerd!
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Het is toch logisch dat je reclame maakt voor een PES toernooi in het PES topic?
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    Jij ziet het opeens als 'oneerlijke concurrentie' ofzo, neem het allemaal niet zo serieus ;).
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Konami UK

    Geen details over wat er getweaked wordt qua gameplay.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het niveau stelt dus ook geen ruk meer voor op DG zie ik. 3 x op rij in de finale? In mijn tijd kwam je alleen in de finale als je een nationale topspeler was :D
     

Deel Deze Pagina