1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, ik zie het niet. Ik zie alleen dat het een beetje vervelend begint te worden deze discussie. Het zal nooit storm lopen bij jullie sites, er zijn nu eenmaal weinig echte PES spelers meer over. Niet zoals een paar jaar terug, toen PES nog DE footie was en alle grote spelers die game speelden.

    Mijn gevoel zegt dat het niveau op de toernooien online niet hoog meer is, niet zoals vroeger. Toen was het niveau hoog, deden er spelers mee die offline grote toernooien wonnen, zoals Melvyn (aka Double Dribble). Als je eenmaal in die kringen rondhing kwam je jongens tegen die gewoon uit België kwamen om mee te doen, de top was veel breder dan nu.

    Ik ben van de oude garde, ik heb nu een heel ander leven waardoor ik te weinig speel om nog mee te kunnen met de toppers. Dat maakt verder niet uit, maar voor mij is het leuker om rustig mijn potjes te spelen. Als het online meer naar mijn smaak gaat worden, dan ligt DG mij meer, omdat er minder vaak gespeeld moet worden. Ik hoop echt dat PES 2013 online beter zal zijn, dan ga ik weer lekker een toernooi hier en daar spelen online. Maar als ik nog in mijn toptijd zat, dan was ik gegaan voor PESHolland, omdat het niveau daar mijn inziens wat hoger is. Er is genoeg plek voor allebei de sites, maar de animo zal niet extreem toenemen omdat PES gewoon niet meer de topgame is in het voetbalgenre.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jammer dat jij niet meedeed dit keer. Speel je geen PES 2012 meer?
     
  3. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    het kan toch ook beiden ook al doen we hetzelfde?

    ik begrijp dat 'boze nerd' gehalte niet helemaal.

    live & let live




    euhm... het is juist af en toe te druk voor ons :)

    maar goed, we doen het niet voor de status. Het is gewoon zo verslavend om een competitie te spelen.

    .
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Hallo, het is geen 1960 hoor.
    Ik vind hoe je altijd reageert eigenlijk onsympathieker als iemand die in zijn vrije tijd een site als PESHolland opzet.

    Terwijl Digitaalgras zo leuk is. Ik zou ook niet naar PESHolland gaan vanwege het feit dat ik niet 18 potjes in 2.5 week spelen. Digitaalgras heeft geweldige organisatie en is altijd gezellig.
    Dus dat verdedigen hoeft voor mij niet zo Han.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is goed om te horen, dat PES nog zo leeft. Maar het staat toch nog altijd niet in verhouding met hoe dat 7 jaar terug was bijvoorbeeld? Toen iedereen PES speelde? Dat is meer wat ik bedoel, de groep is volgens mij veel kleiner dan 7 jaar terug. PES 2012 is nou niet meer DE footie die gespeeld moet worden.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat klopt, als je kijkt dat op een vrijdagavond er 150 man online zijn in de lobbies.. Tja.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zo ken je me toch niet? Tenzij ik een heel verkeerd zelfbeeld heb, durf ik toch wel te zeggen dat ik me in de regel niet onsympathiek opstel.
    Toegegeven, door wat dingetjes die ik in het verleden met iemand anders van PESHolland had, reageer ik misschien wat scherper op PESHolland dan ik normaal doe.
    Juist omdat wij zo ons best doen, zou ik in volgende toernooien wel wat meer deelnemers willen zien, daarom vroeg ik ook of jij met PES 2012 gestopt was :)
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik speel het spel ook nog iedere dag. Maar wissel vaak van team in Master League. Aan de ene kant is het leuk als je Messi op links en C.Ronaldo op rechts hebt maar aan de andere kant wordt het dan meteen zo saai. Als je bv RKC pakt dan is het wel leuker maar Messi in de opstelling van RKC is niet echt realistisch he;).

    Online speel ik trouwens niet. Ik houd me meer bezig met de offline modes. Krijgen we nou een soort league mode maar dan met de teams uit de Copa Santander Libertadores of kunnen we ze misschien gebruiken in de Master League?. Me hope so.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Nee ik ken je idd niet zo, vandaar :p
    Wat je hebt gedaan met DG vind ik echt top.

    En PES2012 niet gespeeld, kon me er niet toe zetten. Zo nu en dan ga ik eventjes verder met mn offline Master League (Nottingham Forest), puur omdat dat zo'n heerlijk team was geworden..
     
  10. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Volledig mee eens...

    de algemene PES community krimpt, maar dat merk ik persoonlijk het meeste als ik tegen Nederlanders online quick potjes wil spelen. die zijn er bijna niet! dat was vroeger wel anders het geval.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien gaat het weer leuk worden met die update :)
    Als ik lees:
    dan ben ik benieuwd wat die 'selected parts' zijn.. keeper? CPU-AI?
     
  12. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand al een idee wat die patch op gebied van gameplay heeft aangepakt?
     
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer komt die of is die er al?
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Patch komt vrijdag, er is niks bekend over wat er precies qua gameplay er wordt getweaked. Ben wel benieuwd.
     
  15. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk dat we weinig van de patch zullen merken qua gameplay...

    Misschien de auto free kick cheat tegengaan? Of iets waar we onze vinger niet op zullen kunnen leggen
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk dat ze ook gaan fixen dat je minder de paal raakt, want ik raak de laatste tijd alléén maar het aluminium (daarvoor nooit last, nu elke wedstrijd ..).
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gister voor het eerst sinds lange tijd weer gespeeld, 3 potjes, 1x gescoord en 3x de paal. Wel alles hard verloren.. maar als ik dan dicht bij de goal kwam, ging hij op de paal. De keeper hield de ballen er in ieder geval ook niet altijd even lekker uit 8).

    Wel tof om zo met vrienden te spelen, paar potjes ;). En tja, schwalbes blijven geweldig om te doen _O_.
     
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Schwalbes zijn echt te droog, zeker als het ook nog werkt en iemand een penalty of vrije trap aannaait. _O_
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Dat lukt alleen vrij weinig haha.
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als het lukt is het des te mooier. :D
     

Deel Deze Pagina